|
Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
|
Jabi
| Pridružen/a: 11.12.2025 |
| Prispevkov: 2 |
|
|
 |
|
Prispevek: #981 Objavljeno 11.12.2025 19:37:41 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
EPL je popolnoma drugo podjetje in nima veze z iSTYLE. Tudi sam nimam slabih izkušenj z EPL.
Za iSTYLE sem pa napisal, ker nisem edini. Vsakdo izmed nas v družbi je imel slabo izkušnjo z njimi. So res posebni in jim ni mar kako nujno oseba potrebuje napravo in da je služba od tega odvisna. Če bi vsaj imel imeli nadomestne naprave bi bilo morda olajšano. Da ne govorim da na maile in klice sploh ne odgovarjajo. Skratka za iSTYLE ni kaj pozitivnega za reci. Enemu kolegu so celo poškodovali fizično napravo, ki je bila brez praske, dobil je pa nazaj aparat, kot da ga je kdo po tleh metal…Prav je da se tudi ta stran sliši.
Pozitiva bi morala biti normala, negativno je pa potrebno izpostaviti, da se jih lahko drugi izognejo.
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 23.03.2012 |
| Prispevkov: 1293 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #982 Objavljeno 11.12.2025 20:25:51 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Glede na število inaprav bi bilo že na mestu, da Slovenija dobi svojo Apple Store. Komot bi to naredili ali pa vsaj uredili res dobro partnersko podporo! Jaz sicer z iStyle nimam nobene slabe izkušnje, a drži, da z njimi nisem imel opravka že VEČ LET, med tem pa se je lahko spremenilo marsikaj.
_________________ Apple Watch Series 10 GPS 46mm Jet Black Aluminium with Black Sport Band
iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.)
Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021)
AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black)
iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black)
iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017
|
 |
Jabuk Staff
| Pridružen/a: 26.08.2009 |
| Prispevkov: 14590 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #983 Objavljeno 11.12.2025 20:44:17 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Problem je da je iStyle bil OK, do zacetka letosnjega leta. Serviserji so zaceli odhajati in so ostali brez servisne ekipe.
Par mesecev so flikali tako da so naprave posiljali v tujino. To je seveda trajalo in trajalo in so se zaciklali, kot jih je ze par tukaj pisalo. Potem so popolnoma zaprli servis. Sedaj imajo na strani kaksen mesec ze napisano da servis obratuje ampak temu ni tako. Se vedno posiljajo v tujino, zato pa imajo vsi slabe izkusnje…
|
 |
Stevie Jabuk
| Pridružen/a: 27.03.2012 |
| Prispevkov: 662 |
| Kraj: Sittich |
|
 |
|
Prispevek: #984 Objavljeno 11.12.2025 21:00:41 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Decembra se marsikdo odloči za kakšen večji nakup - recimo iMac-a. Kdaj, če ne zdaj, bi morale zaloge kar pokati po šivih. Ko pa začnem nakupovati pa prava katastrofa epl in istyle; nič na zalogi, en model(roza) iMac, studio display (opcija) nič! Zaprejo naj.
_________________ 
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 12.06.2014 |
| Prispevkov: 1948 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #985 Objavljeno 11.12.2025 23:32:44 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Res je, da imamo vsi svoje izkušnje in pričakovanja, ampak čisto iz drugega zornega kota… danes je cel svet popolnoma drugačen kot pred leti. Večina nakupov gre preko spleta, logistika je optimizirana do skrajnosti in realno gledano si nobena firma – ne EPL, ne kdorkoli drug – ne more privoščiti, da bi imela na zalogi 20 različnih konfiguracij v vseh barvah, RAM variantah in kombinacijah, ki si jih kdo zaželi tisti trenutek.
Ne zagovarjam nikogar, samo pravim, da je tako pač zgrajen današnji sistem. Razumem, da komu to ni všeč ali da se mu zdi “na pol prazna trgovina” znak nečesa slabega, ampak iz dejanskega poslovnega vidika je to popolnoma normalen model delovanja.
_________________ Don't forget to takeout profits!
|
 |
Stevie Jabuk
| Pridružen/a: 01.11.2011 |
| Prispevkov: 463 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #986 Objavljeno 12.12.2025 05:45:23 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
| Krco je napisal/a: | Res je, da imamo vsi svoje izkušnje in pričakovanja, ampak čisto iz drugega zornega kota… danes je cel svet popolnoma drugačen kot pred leti. Večina nakupov gre preko spleta, logistika je optimizirana do skrajnosti in realno gledano si nobena firma – ne EPL, ne kdorkoli drug – ne more privoščiti, da bi imela na zalogi 20 različnih konfiguracij v vseh barvah, RAM variantah in kombinacijah, ki si jih kdo zaželi tisti trenutek.
Ne zagovarjam nikogar, samo pravim, da je tako pač zgrajen današnji sistem. Razumem, da komu to ni všeč ali da se mu zdi “na pol prazna trgovina” znak nečesa slabega, ampak iz dejanskega poslovnega vidika je to popolnoma normalen model delovanja. |
Se sprašujem kako je včasih sistem deloval, da so imele trgovine (recimo Mercator) še v skladiščih zalogo, danes pa kvečjemu zmanjka na policah.
Če je sistem toliko optimiziran (beri: zmanjšani stroški), komu gre to v žep? Potrošnikom in ljudem definitivno ne? Elita, bogati postajajo še bogatejši.
p.s. računalniki in podobno je malo drugače
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.04.2014 |
| Prispevkov: 1425 |
|
|
 |
|
Prispevek: #987 Objavljeno 12.12.2025 09:03:44 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Jaz poznam Andreja še iz iStore, ki je bil prej, in mi je vedno zrihtal stvari in dal popust. Ko sem začel kot podjetnik je videl, da je komp moj glavni vir zaslužka in mi je že sam ponujal nadomestni mac v primeru okvare. Potem so se združli z iStyle, popuste še vedno dobim, servis je bil do sedaj kul, ampak će pošiljajo vse v tujino, to pomeni da isti dan ne morem dobiti maca nazaj, če se kaj zalomi ali pa ga je treba očistit.
_________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5
iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5
iPad Pro gen3 256GB 17.4.1
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 12.06.2014 |
| Prispevkov: 1948 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #988 Objavljeno 12.12.2025 11:28:01 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Mislim, da s tem hitro zaidemo izven okvirja te debate, kar ni bil moj namen. Hotel sem samo opozoriti na širši kontekst: že nekaj časa je očitno, da potrošnik ni več prva prioriteta, čeprav se tega seveda ne pove na glas.
Današnji sistemi so postavljeni drugače – optimizirani za učinkovitost in stroške in posledično se izgubljajo stvari, ki so bile včasih samoumevne. Ne gre za napad na kogarkoli konkretno, ampak za realnost časa, v katerem živimo. Podoben odnos vidiš povsod: če en odide, pride drug.
To je bolj opažanje kot kritika in se mi zdi pomembno za razumevanje širše slike.
_________________ Don't forget to takeout profits!
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 30.10.2008 |
| Prispevkov: 1089 |
|
|
 |
|
Prispevek: #989 Objavljeno 12.12.2025 11:41:44 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
| Krco je napisal/a: | Mislim, da s tem hitro zaidemo izven okvirja te debate, kar ni bil moj namen. Hotel sem samo opozoriti na širši kontekst: že nekaj časa je očitno, da potrošnik ni več prva prioriteta, čeprav se tega seveda ne pove na glas.
Današnji sistemi so postavljeni drugače – optimizirani za učinkovitost in stroške in posledično se izgubljajo stvari, ki so bile včasih samoumevne. Ne gre za napad na kogarkoli konkretno, ampak za realnost časa, v katerem živimo. Podoben odnos vidiš povsod: če en odide, pride drug.
To je bolj opažanje kot kritika in se mi zdi pomembno za razumevanje širše slike. |
"že nekaj časa je očitno, da potrošnik ni več prva prioriteta" Aja od kje ti pa to...Če ne bo potrošnika, da ga molzejo potem kratko malo lahko zaprejo in potrošijo denar, ki ga imajo in zaprejo...
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 12.06.2014 |
| Prispevkov: 1948 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #990 Objavljeno 12.12.2025 12:05:18 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
| najmoD je napisal/a: | | "že nekaj časa je očitno, da potrošnik ni več prva prioriteta" Aja od kje ti pa to...Če ne bo potrošnika, da ga molzejo potem kratko malo lahko zaprejo in potrošijo denar, ki ga imajo in zaprejo... |
Ja, v bistvu je to to. Od takrat, ko je povpraševanje začelo konkretno prehitevati ponudbo, se je razmerje obrnilo. Ko ima skoraj vsaka hiša več avtov in ne več enega na celo vas, trg preprosto ne deluje več po istem principu kot nekoč.
V takem okolju ni več potrebe, da bi se vsakemu posamezniku prilagajalo do potankosti. Sistem je naravnan na količino in hitrost, ne na občutek “stranke na prvem mestu”. To ni nekaj novega in ni vezano na eno firmo , to je realnost trga danes.
PS : Sm na strani potrošnika , želim samo prikazat realnost .
_________________ Don't forget to takeout profits!
|
 |
Stevie Jabuk
| Pridružen/a: 01.11.2011 |
| Prispevkov: 463 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #991 Objavljeno 12.12.2025 17:14:46 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
| najmoD je napisal/a: | | "že nekaj časa je očitno, da potrošnik ni več prva prioriteta" Aja od kje ti pa to...Če ne bo potrošnika, da ga molzejo potem kratko malo lahko zaprejo in potrošijo denar, ki ga imajo in zaprejo... |
To se vidi na vsakem koraku..., roba je čedalje slabše kvalitete, cenena, slabši materiali, slabši dizajn, ergonomija. Namesto da bi bilo vse boljše, ker imamo tako tehnlogijo kot znanje.
Pustimo redke izjeme in pa da so procesorji danes hitrejši kotso bili včeraj.
|
 |