|
Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
|
Jabi
| Pridružen/a: 11.12.2025 |
| Prispevkov: 2 |
|
|
 |
|
Prispevek: #981 Objavljeno 11.12.2025 19:37:41 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
EPL je popolnoma drugo podjetje in nima veze z iSTYLE. Tudi sam nimam slabih izkušenj z EPL.
Za iSTYLE sem pa napisal, ker nisem edini. Vsakdo izmed nas v družbi je imel slabo izkušnjo z njimi. So res posebni in jim ni mar kako nujno oseba potrebuje napravo in da je služba od tega odvisna. Če bi vsaj imel imeli nadomestne naprave bi bilo morda olajšano. Da ne govorim da na maile in klice sploh ne odgovarjajo. Skratka za iSTYLE ni kaj pozitivnega za reci. Enemu kolegu so celo poškodovali fizično napravo, ki je bila brez praske, dobil je pa nazaj aparat, kot da ga je kdo po tleh metal…Prav je da se tudi ta stran sliši.
Pozitiva bi morala biti normala, negativno je pa potrebno izpostaviti, da se jih lahko drugi izognejo.
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 23.03.2012 |
| Prispevkov: 1293 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #982 Objavljeno 11.12.2025 20:25:51 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Glede na število inaprav bi bilo že na mestu, da Slovenija dobi svojo Apple Store. Komot bi to naredili ali pa vsaj uredili res dobro partnersko podporo! Jaz sicer z iStyle nimam nobene slabe izkušnje, a drži, da z njimi nisem imel opravka že VEČ LET, med tem pa se je lahko spremenilo marsikaj.
_________________ Apple Watch Series 10 GPS 46mm Jet Black Aluminium with Black Sport Band
iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.)
Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021)
AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black)
iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black)
iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017
|
 |
Jabuk Staff
| Pridružen/a: 26.08.2009 |
| Prispevkov: 14590 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #983 Objavljeno 11.12.2025 20:44:17 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Problem je da je iStyle bil OK, do zacetka letosnjega leta. Serviserji so zaceli odhajati in so ostali brez servisne ekipe.
Par mesecev so flikali tako da so naprave posiljali v tujino. To je seveda trajalo in trajalo in so se zaciklali, kot jih je ze par tukaj pisalo. Potem so popolnoma zaprli servis. Sedaj imajo na strani kaksen mesec ze napisano da servis obratuje ampak temu ni tako. Se vedno posiljajo v tujino, zato pa imajo vsi slabe izkusnje…
|
 |
Stevie Jabuk
| Pridružen/a: 27.03.2012 |
| Prispevkov: 662 |
| Kraj: Sittich |
|
 |
|
Prispevek: #984 Objavljeno 11.12.2025 21:00:41 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Decembra se marsikdo odloči za kakšen večji nakup - recimo iMac-a. Kdaj, če ne zdaj, bi morale zaloge kar pokati po šivih. Ko pa začnem nakupovati pa prava katastrofa epl in istyle; nič na zalogi, en model(roza) iMac, studio display (opcija) nič! Zaprejo naj.
_________________ 
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 12.06.2014 |
| Prispevkov: 1946 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #985 Objavljeno 11.12.2025 23:32:44 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
Res je, da imamo vsi svoje izkušnje in pričakovanja, ampak čisto iz drugega zornega kota… danes je cel svet popolnoma drugačen kot pred leti. Večina nakupov gre preko spleta, logistika je optimizirana do skrajnosti in realno gledano si nobena firma – ne EPL, ne kdorkoli drug – ne more privoščiti, da bi imela na zalogi 20 različnih konfiguracij v vseh barvah, RAM variantah in kombinacijah, ki si jih kdo zaželi tisti trenutek.
Ne zagovarjam nikogar, samo pravim, da je tako pač zgrajen današnji sistem. Razumem, da komu to ni všeč ali da se mu zdi “na pol prazna trgovina” znak nečesa slabega, ampak iz dejanskega poslovnega vidika je to popolnoma normalen model delovanja.
_________________ Don't forget to takeout profits!
|
 |
Stevie Jabuk
| Pridružen/a: 01.11.2011 |
| Prispevkov: 462 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #986 Objavljeno 12.12.2025 05:45:23 Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom |
|
| Krco je napisal/a: | Res je, da imamo vsi svoje izkušnje in pričakovanja, ampak čisto iz drugega zornega kota… danes je cel svet popolnoma drugačen kot pred leti. Večina nakupov gre preko spleta, logistika je optimizirana do skrajnosti in realno gledano si nobena firma – ne EPL, ne kdorkoli drug – ne more privoščiti, da bi imela na zalogi 20 različnih konfiguracij v vseh barvah, RAM variantah in kombinacijah, ki si jih kdo zaželi tisti trenutek.
Ne zagovarjam nikogar, samo pravim, da je tako pač zgrajen današnji sistem. Razumem, da komu to ni všeč ali da se mu zdi “na pol prazna trgovina” znak nečesa slabega, ampak iz dejanskega poslovnega vidika je to popolnoma normalen model delovanja. |
Se sprašujem kako je včasih sistem deloval, da so imele trgovine (recimo Mercator) še v skladiščih zalogo, danes pa kvečjemu zmanjka na policah.
Če je sistem toliko optimiziran (beri: zmanjšani stroški), komu gre to v žep? Potrošnikom in ljudem definitivno ne? Elita, bogati postajajo še bogatejši.
p.s. računalniki in podobno je malo drugače
|
 |