mene kar srh spreletava, ko vidim, kam je zaneslo tole temo, ki sem jo jaz začela. res, da sem bila takrat razburjena, ampak moj namen nikakor ni bil komu delati antirklamo. bodisi macu nasploh ali kakšnemu servisu posebej. res, da nisem bila sicer najbolj zadovoljna in predvsem razburjena. amapk predvsem, ker sem ostala brez dragega in dobrega računalnika kot kaj drugega!
predvsem me preseneča to, kako se je spremenil smisel teme. jaz sem predvsem iskala nasvetov, kaj narediti v situaciji... zvedeti, če je morda kdo že imel, kakšen podoben primer... večino pa je zaneslo v pljuvanje in blatenje... celo ime servisa je nekdo izpostavil v naslovu, kar vsekakor ni bil moj namen...
nekateri so bili na tem servisu zelo korektni in so si vzeli čas, da so stvari razložili... z drugimi sem bila zadovoljna malo manj. ampak to je najbrž povsem običajno. navsezadnje se bo situacija kot kaže rešila ugodno. morda celo dobim nov računalnik in to je vsekakor boljše kot pred letom dni, ko sem svojega rajnkega PCja, nesla na servis in so mi namesto, da bi ga popravili, pokazali reklamo za novega! računalnik sem potem z nekaj truda in časa in brez kakršnegakoli računalniškega znanja usposobila sama, da je zdržal še dobrega pol leta do nakupa maca. in nad tem sem bila vse do zamenjave tega nesrečnega rama več kot navdušena. zaenkrat kaže, da bom zaradi dobre applove skrbi za zadovoljnost svojih uporabnikov lahko navdušena še naprej.
lpl








Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si
Kontakt
Na vrh strani