|
MBProblem
|
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 11.02.2009 12:48:42 MBProblem |
|
Pozdravljeni,
11. 01. 2008 sem kupil MBP (EPL)
-MacBookPro 15,4", 2.2 GHz Core 2Duo/2GB/120GB/SD/AP/BT,CR
-spominski modul SO DDR2 2GB PC667 2 kos
PROBLEMI:
- 25.03.2008
okvara Logic Board (sensor)
*servisna zamenjava matične plošče
*diagnostika strojne opreme
10.04.2008
- 14.07.2008
spominski modul SO DDR2 2GB PC66 težave ob zagonu
*servisna menjava
29.07. 2008
- 03.02.2009
prenehanje delovanja, se ne vzpostavi
*servisna zamenjava matične plošče
*diagnostika strojne opreme
08.02. 2009
Danes pa se mi je sistem spet obesil - zamrznil.
Zaradi update-ov. Najbrž.
Normalno se je zagnal in naložil, ko bi pa moral vpisati geslo,
pa ni pokazal drugega kot moder zaslon. Blue screen of death.
Prosil bi Vas za pomoč, nasvet, glede mojega problema.
Pogosto se kvari. Preveč. Napaka modela? Serije?
Naj ga prodam, zahtevam novega, kupim novega, mi ga bi vzeli not in za doplačilo novga ven?
Na njem delam vse, šiht(grafično oblikkovanje, ilustracija), filmi...
help
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 09.09.2007 |
| Prispevkov: 1175 |
| Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 11.02.2009 15:36:19 |
|
Hja, če se ne motim, se po tretjem popravilu iste napake smatra, da kupec lahko zahteva nov izdelek istih specifikacij. Naj me kak pravnik (MitjaP  ) popravi, če se motim. Poglej si malo strani Zveze potrošnikov Slovenije, zdi se mi da tam piše kako je s tem.
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 11.02.2009 15:43:16 |
|
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.03.2008 |
| Prispevkov: 1463 |
| Kraj: Celje |
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 11.02.2009 17:29:19 |
|
Naj Mitja pove... po moje če bo spet matična(samo ne jim tega obešat, prinesi tja naj prvo popravijo) potem pa jim povej da hočeš nov računalnik ali vrnjen denar. Povej da si govoril z gospo na varstvu potrošnikov in da bodo oni orgirali oz da jih boš prijavil inšpektorju... če te ne bi upoštevali...
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 09.09.2007 |
| Prispevkov: 1175 |
| Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 11.02.2009 17:31:00 |
|
Verjetno bo najboljše, da pokličeš na zvezo in kar njih vprašaš. Ziher bodo bolje vedeli od mene. 
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.03.2008 |
| Prispevkov: 1463 |
| Kraj: Celje |
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 11.02.2009 17:31:49 |
|
Takoj ti bodo povedali so zelo prijazni...
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 11.02.2009 17:38:29 |
|
a to kr takoj in kljub temu da je pretekla garancija, je v izteku
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.03.2008 |
| Prispevkov: 1463 |
| Kraj: Celje |
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 11.02.2009 17:51:39 |
|
Kako zdaj maš še garancijo ali nimaš?
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 11.02.2009 18:08:46 |
|
Garancija 1 leto in se podaljša z vsakim servisom.
torej nekje 1 mesec podaljšanja, tako da se sedaj izteka. (seštaješ dneve, pa pride nekje 36 če sem prav štel)
Za vstavljeno plato pa kao 3 mesece:
Citiram:"Naj dodam še to, da kljub temu, da poteče garancija za Vaš MBP vseeno ostaja 3 mesečna garancija na to servisno zamenjavo, tako da če bi se npr. napaka s ploščo ponovila v tem roku in bi garancija za cel računalnik že potekla je ta plošča še vseeno v tej 3 mesečni garanciji kot zamenjan rezervni del."
Ani na nove dele 1 leto.
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.03.2008 |
| Prispevkov: 1463 |
| Kraj: Celje |
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 11.02.2009 18:16:13 |
|
Potem pa nesi čim prej samo pomoje zdaj ne bo plata si bodo kaj druga zmislili samo da bodo lahko zaračunali...
Tako da se prej pozanimaj na ZPS kako je da je že zdaj 3-tič enaka težava da boš vedel kaj moraš rečt ko boš prišel tja...
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 12.02.2009 13:14:56 |
|
Sem javil na ZPS.
"Zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo.
Iz naše evidence izhaja, da niste član Zveze potrošnikov Slovenije. Kot nevladna in članska organizacija zaradi kadrovskih omejitev lahko izvajamo svetovanje le za svoje člane, ostalim pa predlagamo, da vprašanja naslovijo na Urad RS za varstvo potrošnikov (svetovanje.uvp@gov.si), ki je s strani države odgovoren za varstvo pravic potrošnikov in zagotavlja tudi brezplačno svetovanje. V okviru svetovanja vam bo zagotovljeno pojasnilo ustreznih predpisov in postopkov za uveljavljanje vaših pravic, pomoč pri reševanju konkretnega problema in če boste predlagali, tudi direktno posredovanje pri ponudniku storitev. "
Tko da sem poslal vprašanje naprej na svetovanje.uvp@gov.si.
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 06.03.2008 |
| Prispevkov: 1463 |
| Kraj: Celje |
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 12.02.2009 13:19:22 |
|
Ja narobe sem te napotil...
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 09.09.2007 |
| Prispevkov: 1175 |
| Kraj: Šempas (čez teden Ljubljana) |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 12.02.2009 16:31:42 |
|
| Nayuta je napisal/a: | Sem javil na ZPS.
"Zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo.
Iz naše evidence izhaja, da niste član Zveze potrošnikov Slovenije. Kot nevladna in članska organizacija zaradi kadrovskih omejitev lahko izvajamo svetovanje le za svoje člane, ostalim pa predlagamo, da vprašanja naslovijo na Urad RS za varstvo potrošnikov (svetovanje.uvp@gov.si), ki je s strani države odgovoren za varstvo pravic potrošnikov in zagotavlja tudi brezplačno svetovanje. V okviru svetovanja vam bo zagotovljeno pojasnilo ustreznih predpisov in postopkov za uveljavljanje vaših pravic, pomoč pri reševanju konkretnega problema in če boste predlagali, tudi direktno posredovanje pri ponudniku storitev. "
Tko da sem poslal vprašanje naprej na svetovanje.uvp@gov.si. |
Včlani se, se splača. Prijatelj je imel težave s avtomobilom in dokler se včlanil, so ga vsi serviserji za nos vlekli, čeprav je vedno prihajalo do iste napake na elektroniki v volanu. Potem se je včlanil, in glej ga zlomka, problem je bil odpravljen v 1 dnevu. Če jim ne malo groziš s sankcijami, se noben ne zgane, žal.
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 29.01.2009 |
| Prispevkov: 21 |
| Kraj: MB |
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 12.02.2009 19:39:43 |
|
ZPS misliš ne...
Kaj potem s tem dobim "okrepljene enote", ki se bodo borile namesto mene?
Se včlanim dam podatke in oni težijo? Ker vem da sam ravno ne znam...
A kolegu so kr sami porihtali?
|
 |