bandric je napisal/a: |
A je sploh važno, kje sem ga kupil a je? |
DA važno in zelo važno, pa šel sem štet in to sem ti napisal na tem forumu 23x pa ti še kar ni jasno in pišejo ti uporabniki, ki se za to niti niso zanimali pa še vedno sprašuješ. VAŽNO, ZELO VAŽNO!
Stvarne napake, za katere odgovarja prodajalec
458. člen
(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
(2) Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
(3) Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
bandric je napisal/a: |
Boš to razložil Merkatorjevim nabavnim in njihovi pravni službi zakaj jih blatiš in ne vem kaj, če bi ga kupil na Petrolu je to moja stvar ne tvoja in ne od nobnega, a je prav! A je prenosnik kupljen v Mercu kej drugačen od tega, kar ga prodajate Vi slučajno, nevem zakaj tak negativen in obrekovalen odnos do Mercatorja od vas je to mal čudno, glede na to, da so oni vse več kot korektni in govorijo samo dobro o vas. Želel bi si odgovore in če je tako potem na glas z besedo, da vemo v čem je keč. |
Blatiš edino ti, jaz pa razlagam kam bi moral ti zlivati svoje blato če ga že zlivaš in če so bili do tebe korektni ne vem pa zakaj potem vpletaš nekoga tretjega s katerim nimaš nobenega uradnega odnosa in je naredil vse, da bi čimprej in čimbolje rešil zadevo?
Keč je v temu, da blatiš EPL, ki ti ni naredil popolnoma NIČ. NULA, NADA, NJENTE...
Ko je tvoj računalnik prispel v servis je bil naročnik "neposega" oz. recimo temu zgube časa Mercator.
bandric je napisal/a: |
Mercator je prenosnik poslal direktno k vam in VI ste tisti, ki odločate ali popravilo ali menjava je tako? |
NE
Odgovor si dobil že XX-tič na tem forumu in še vedno sem res tak kreten, da razlagam pa je jasno vsem, ki to berejo in se smejijo
SERVIS, tole piše v SSKJ
sêrvis -a m (ȇ) 1. podjetje, delavnica za popravljanje, vzdrževanje strojev, tehničnih naprav: odpreti nov servis; odpeljati radio, pralni stroj v servis; mreža servisov / avtomobilski, mehanični servis; servis gospodinjskih aparatov, pisalnih strojev // s prilastkom podjetje, ustanova za opravljanje različnih del, uslug: gospodinjski, knjigovodski servis; servis za obdelavo, prenos podatkov / Študentski servis 2. pregled, popravilo strojev, tehničnih naprav: servis je bil drag / narediti, opraviti servis / drugi, prvi servis avtomobila; redni servis 3. šport., pri nekaterih igrah z žogo udarec, podaja žoge, s katerim se začne igra ali del igre, začetni udarec: servis in podaja / zdaj ima on servis bo on serviral; menjava servisa ♪
Zdej če je tvoj prodajalec poslal nekaj v servis in noče popravila, je to počel za brezveze-po tvojem naknadnem pisanju vidim da morajo čakati tebe da dovoliš popravilo. V 10 minutah od prejema je naročnik dobil odgovor in popravilo, za kar naj bi izdelek poslali v servis, bi bilo gotovo prej kot v 24 urah... a so to po tednu ali 10 dneh (govorim na pamet) vseeno odklonili.
bandric je napisal/a: |
Ali se boš spet sprenevedu in govoril neumnosti in odgovornosti prenašal na prodajalca po njihovih zagotovilih lahko se obrneš na njihovo nabavo so oni meni zatrdili, da če bi z vaše strani dobili zeleno luč za zamenjavo (kar niso) bi mi ga že v štartu zamenjali ali vrnili kupnino in ker se mi ni dalo več drek mešat, ker enostavno nimam časa za take bedarije. |
Če se komurkoli tle zdi, da se jst sprenevedam in govorim neumnosti pa naj mi prosim pove še kdo, ki ima malo več kredibilnosti, ker očitno sam ne znaš ne presojati, ne pomniti, ne ceniti... kot sem že napisal sem zelo razočaran nad celo to zgodbo, ki jo sam pelješ v bolj kot teoretično napačni smeri.
Zdej če ti dajejo takšna zagotovila pol so te lepo nategnili-kar mi izgleda kot izvorni greh cele težave, mogoče so celo rekli, da jim mi lahko damo zeleno luč ali jih kupi Todorič ali ne... sem ti pa že napisal, da nismo nobeni bogovi, da bi to lahko počeli, odločali, sodili... mi smo SERVIS. Popravljamo stvari, skrbimo, da so stranke zadovoljne s popravili... lahko zgoraj preveriš, kaj dejansko pomeni servis.
bandric je napisal/a: |
Sam povem ti še enkrat ne zgovarjaj se na trgovca, ker ti si tisti v katerega polagajo ljudje največ zaupanja pa ne glede kdo si, kak karakter si, ko ti človek pride z problemi pričakuje pomoč, ne pa da se obnašaš ko da je cel Apple ali EPL tvoj in misliš, da si ne vem kaj in si misliš ali celo upaš govoriti tu po forumu določene stvari in obrekovat ljudi jim govorit da so gnoj in ne vem kaj za tak odnos se vidi, da bi morali tudi pristojni tvoji brati tale forum, kdo ve mogoče dobijo kmalu kak link. |
ŠE ENKRAT, kdo se na koga zgovarja? Ti zlivaš gnoj na nekoga, ki mu je tvoj trgovec poslal računalnik, da naj ga ne popravi. A TI JE TO JASNO KAKŠNA BEDARIJA JE?
Glede obnašanja si prvič povedal nekaj kar drži in vsi ti bodo potrdili, da se obnašam primerno, ter da se le pristojni tako zelo trudimo... pa tudi za stranko, ki je kupila Apple v Mercatorju.
bandric je napisal/a: |
Spusti se na realna tla in boš videl tudi več strank boš imel. Ker sem bil vaša lojalna stranka kar nekaj časa tudi v prejšnjih 3 firmah smo vse jemali pri vas in to ne majhne količine od strojne do programske opreme pa to na mojo pobudo. Zato še toliko večje razočaranje nad vami. |
Na realnih tleh sem že najmanj od leta 1991, v tej obliki se z Apple izdelki ukvarjam že 15 let, začel sem kot voznik kombija z Apple izdelki pred 22 leti in če greva štet koliko več strank imam boš obupal... pa to ni samohvala ampak preprosto štetje. Se pa seveda lahko strinjam, da je vedno lahko boljše in če si že na temu forumu opazil sem edini iz tega posla, ki se za to trudi, zelo trudi in kljub ogromnem pomankanju časa entuzijastično počnem tudi takšne sizifove podvige.
Če bi sodelovala v kateri od tvojih prejšnji treh firm bi zagotovo vedel vse kako in kaj in te sgodbe nebi bilo.
bandric je napisal/a: |
Milslim si pa, da ima vsak pravico povedat svoje mnenje. Tako kot ti tako tudi jaz. Ne vidim tu nič slabega ali bognedaj grozilnega moje povabilo na pogovor na 4 oke je bil vse več kot prijateljski in ne drugačen tako, da bi te vseeno povabil na en pir. Ko bom naslednjič v Ljubljani . Tako da imej se še vedno lepo naprej. |
Vsekakor vsak lahko pove kaj hoče, narobe pa je če je to tako zmotmo, da nekomu škodi pa ga v tej zgodbi ni kot negativca ampak kvečjemu kak Robin Hood ipd.
Lepo, zelo lepo.. evo za pir dam jst pa zakopljeva in probava narediti karkoli, da boš srečen Apple uporabnik,ker to je moj edini namen vsega pisanja v vseh postih in željah po prepoznavi zmote in zmot...