Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
MBP/r in servis
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 15.12.2009
Prispevkov: 215
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #41   Objavljeno 07.11.2013 09:00:23
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scotapipa je napisal/a:
Kolk si ti trd no. A ti je povedal, da so še isti dan javili merkatorju, da je prenosnik pokvarjen, ti si pa želel uveljavljati stvarno napako, kar pa ni v njihovi pristojnosti.


Nisem trd samo tu je tako da se zgovarjajo en na drugega in to je to. Na to bi rad opozoril nič drugega.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #42   Objavljeno 07.11.2013 09:28:53
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No.1 je vse lepo napisal in razlozil. Ce nekdo tega noce razumeti, pac noce. Ima to pravico. Mercator je dejal da ne bodo zamenjali z novim ampak ti ponudijo servis, ne EPL.

Stvari ti ni prodal EPL, ampak Mercator in z njimi moras resevati stvari. EPL le javi Mercatorju kaj in kako. Mercator odloca ali ti bodo dali novega ali poslali na servis, saj so ti ga ONI PRODALI.

Kateri del tukaj ne znas razumeti, sprejeti?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 15.12.2009
Prispevkov: 215
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #43   Objavljeno 07.11.2013 11:43:31
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
haroker je napisal/a:
No.1 je vse lepo napisal in razlozil. Ce nekdo tega noce razumeti, pac noce. Ima to pravico. Mercator je dejal da ne bodo zamenjali z novim ampak ti ponudijo servis, ne EPL.

Stvari ti ni prodal EPL, ampak Mercator in z njimi moras resevati stvari. EPL le javi Mercatorju kaj in kako. Mercator odloca ali ti bodo dali novega ali poslali na servis, saj so ti ga ONI PRODALI.

Kateri del tukaj ne znas razumeti, sprejeti?


TO pravkar govorim, kaj res pišem nemško Mercatorjevci so rekli, da EPL ni odobril Menjave ne oni!!! EPL je odobril samo servis tako je bilo meni povedano in tudi rečeno na EPL, ko sem šel mašino dvignat. Da menjava ne pride v poštev temveč samo servis.

Tudi apple care support je trdil isto, da serviser odobri ali zavrne trgovcu stvarno napako ali odobri in zavrne servis v garanciji in ne drugače. Trgovec zato pošlje mašino v pregled serviserju in ne takojšnje popravilo po tej logiki. Kdo tu laže spreneveda in se zmišljuje bi lahko vsi trije komentirali to je zgodba z moje strani in moja resnica. Prav tako ima zgodbo EPL in svojo resnico, kot Mercator svojo zgodbo in resnico, tu pač ni ena palica, ki ima dve resnici ampak bajalica s tremi konci.

Kar je pač je mašina gre zdaj spet na servis.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3807
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #44   Objavljeno 07.11.2013 11:46:56
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja upam da boš uspešno rešil pa ne predaj se naj ti spedenajo pa makar 100x na servis kle ni trte mrte

_________________
Lp,Dejc

Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #45   Objavljeno 07.11.2013 12:23:28
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
bandric je napisal/a:
A je sploh važno, kje sem ga kupil a je?

DA važno in zelo važno, pa šel sem štet in to sem ti napisal na tem forumu 23x pa ti še kar ni jasno in pišejo ti uporabniki, ki se za to niti niso zanimali pa še vedno sprašuješ. VAŽNO, ZELO VAŽNO!

Stvarne napake, za katere odgovarja prodajalec
458. člen
(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
(2) Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
(3) Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

bandric je napisal/a:
Boš to razložil Merkatorjevim nabavnim in njihovi pravni službi zakaj jih blatiš in ne vem kaj, če bi ga kupil na Petrolu je to moja stvar ne tvoja in ne od nobnega, a je prav! A je prenosnik kupljen v Mercu kej drugačen od tega, kar ga prodajate Vi slučajno, nevem zakaj tak negativen in obrekovalen odnos do Mercatorja od vas je to mal čudno, glede na to, da so oni vse več kot korektni in govorijo samo dobro o vas. Želel bi si odgovore in če je tako potem na glas z besedo, da vemo v čem je keč.

Blatiš edino ti, jaz pa razlagam kam bi moral ti zlivati svoje blato če ga že zlivaš in če so bili do tebe korektni ne vem pa zakaj potem vpletaš nekoga tretjega s katerim nimaš nobenega uradnega odnosa in je naredil vse, da bi čimprej in čimbolje rešil zadevo?

Keč je v temu, da blatiš EPL, ki ti ni naredil popolnoma NIČ. NULA, NADA, NJENTE...

Ko je tvoj računalnik prispel v servis je bil naročnik "neposega" oz. recimo temu zgube časa Mercator.

bandric je napisal/a:
Mercator je prenosnik poslal direktno k vam in VI ste tisti, ki odločate ali popravilo ali menjava je tako?

NE

Odgovor si dobil že XX-tič na tem forumu in še vedno sem res tak kreten, da razlagam pa je jasno vsem, ki to berejo in se smejijo

SERVIS, tole piše v SSKJ
sêrvis -a m (ȇ) 1. podjetje, delavnica za popravljanje, vzdrževanje strojev, tehničnih naprav: odpreti nov servis; odpeljati radio, pralni stroj v servis; mreža servisov / avtomobilski, mehanični servis; servis gospodinjskih aparatov, pisalnih strojev // s prilastkom podjetje, ustanova za opravljanje različnih del, uslug: gospodinjski, knjigovodski servis; servis za obdelavo, prenos podatkov / Študentski servis 2. pregled, popravilo strojev, tehničnih naprav: servis je bil drag / narediti, opraviti servis / drugi, prvi servis avtomobila; redni servis 3. šport., pri nekaterih igrah z žogo udarec, podaja žoge, s katerim se začne igra ali del igre, začetni udarec: servis in podaja / zdaj ima on servis bo on serviral; menjava servisa ♪

Zdej če je tvoj prodajalec poslal nekaj v servis in noče popravila, je to počel za brezveze-po tvojem naknadnem pisanju vidim da morajo čakati tebe da dovoliš popravilo. V 10 minutah od prejema je naročnik dobil odgovor in popravilo, za kar naj bi izdelek poslali v servis, bi bilo gotovo prej kot v 24 urah... a so to po tednu ali 10 dneh (govorim na pamet) vseeno odklonili.

bandric je napisal/a:
Ali se boš spet sprenevedu in govoril neumnosti in odgovornosti prenašal na prodajalca po njihovih zagotovilih lahko se obrneš na njihovo nabavo so oni meni zatrdili, da če bi z vaše strani dobili zeleno luč za zamenjavo (kar niso) bi mi ga že v štartu zamenjali ali vrnili kupnino in ker se mi ni dalo več drek mešat, ker enostavno nimam časa za take bedarije.


Če se komurkoli tle zdi, da se jst sprenevedam in govorim neumnosti pa naj mi prosim pove še kdo, ki ima malo več kredibilnosti, ker očitno sam ne znaš ne presojati, ne pomniti, ne ceniti... kot sem že napisal sem zelo razočaran nad celo to zgodbo, ki jo sam pelješ v bolj kot teoretično napačni smeri.

Zdej če ti dajejo takšna zagotovila pol so te lepo nategnili-kar mi izgleda kot izvorni greh cele težave, mogoče so celo rekli, da jim mi lahko damo zeleno luč ali jih kupi Todorič ali ne... sem ti pa že napisal, da nismo nobeni bogovi, da bi to lahko počeli, odločali, sodili... mi smo SERVIS. Popravljamo stvari, skrbimo, da so stranke zadovoljne s popravili... lahko zgoraj preveriš, kaj dejansko pomeni servis.

bandric je napisal/a:
Sam povem ti še enkrat ne zgovarjaj se na trgovca, ker ti si tisti v katerega polagajo ljudje največ zaupanja pa ne glede kdo si, kak karakter si, ko ti človek pride z problemi pričakuje pomoč, ne pa da se obnašaš ko da je cel Apple ali EPL tvoj in misliš, da si ne vem kaj in si misliš ali celo upaš govoriti tu po forumu določene stvari in obrekovat ljudi jim govorit da so gnoj in ne vem kaj za tak odnos se vidi, da bi morali tudi pristojni tvoji brati tale forum, kdo ve mogoče dobijo kmalu kak link.


ŠE ENKRAT, kdo se na koga zgovarja? Ti zlivaš gnoj na nekoga, ki mu je tvoj trgovec poslal računalnik, da naj ga ne popravi. A TI JE TO JASNO KAKŠNA BEDARIJA JE?

Glede obnašanja si prvič povedal nekaj kar drži in vsi ti bodo potrdili, da se obnašam primerno, ter da se le pristojni tako zelo trudimo... pa tudi za stranko, ki je kupila Apple v Mercatorju.

bandric je napisal/a:
Spusti se na realna tla in boš videl tudi več strank boš imel. Ker sem bil vaša lojalna stranka kar nekaj časa tudi v prejšnjih 3 firmah smo vse jemali pri vas in to ne majhne količine od strojne do programske opreme pa to na mojo pobudo. Zato še toliko večje razočaranje nad vami.

Na realnih tleh sem že najmanj od leta 1991, v tej obliki se z Apple izdelki ukvarjam že 15 let, začel sem kot voznik kombija z Apple izdelki pred 22 leti in če greva štet koliko več strank imam boš obupal... pa to ni samohvala ampak preprosto štetje. Se pa seveda lahko strinjam, da je vedno lahko boljše in če si že na temu forumu opazil sem edini iz tega posla, ki se za to trudi, zelo trudi in kljub ogromnem pomankanju časa entuzijastično počnem tudi takšne sizifove podvige.

Če bi sodelovala v kateri od tvojih prejšnji treh firm bi zagotovo vedel vse kako in kaj in te sgodbe nebi bilo.

bandric je napisal/a:
Milslim si pa, da ima vsak pravico povedat svoje mnenje. Tako kot ti tako tudi jaz. Ne vidim tu nič slabega ali bognedaj grozilnega moje povabilo na pogovor na 4 oke je bil vse več kot prijateljski in ne drugačen tako, da bi te vseeno povabil na en pir. Ko bom naslednjič v Ljubljani Smile. Tako da imej se še vedno lepo naprej.

Vsekakor vsak lahko pove kaj hoče, narobe pa je če je to tako zmotmo, da nekomu škodi pa ga v tej zgodbi ni kot negativca ampak kvečjemu kak Robin Hood ipd.

Lepo, zelo lepo.. evo za pir dam jst pa zakopljeva in probava narediti karkoli, da boš srečen Apple uporabnik,ker to je moj edini namen vsega pisanja v vseh postih in željah po prepoznavi zmote in zmot...
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #46   Objavljeno 07.11.2013 12:24:37
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
DeJc0 je napisal/a:
Ja upam da boš uspešno rešil pa ne predaj se naj ti spedenajo pa makar 100x na servis kle ni trte mrte


Če prav štejem je bil njegov računalnik najmanj 7x na servisu, od tega pri meni enkrat, ko je bil poslan v servis, da naj se ne popravi. Cifra je neverjetna.... 7x... Zip it
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 30.10.2007
Prispevkov: 220
Kraj: LJUBLJANA
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #47   Objavljeno 07.11.2013 15:47:35
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne vem, ampak nisem prepričan, da tole sodi povsem na forum...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #48   Objavljeno 07.11.2013 16:20:11
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sodi. Se kako.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 30.10.2007
Prispevkov: 220
Kraj: LJUBLJANA
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #49   Objavljeno 07.11.2013 16:25:47
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja, mogoče sam opis problema... Ampak tole "obračunavanje" pri O.K. Coral-u, mi je pa čisto mimo...
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10419
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #50   Objavljeno 07.11.2013 20:23:49
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Odprte karte so kul, se mi zdi primerno, da se odvija še tukaj zadeva.

Zakaj pa ne? Da tudi mogoče ostali uporabniki vidimo, kako potekajo zadeve .. Sploh glede servisov, uveljavljanja enega in drugega .. Like Like Like

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3807
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #51   Objavljeno 07.11.2013 20:28:47
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
V meni je tale debate vzbudila prigrenak okus ali naj kaj kupujem v EPLju ker ponavadi je tako da ko je treba kupit in prodat je vse posladkano ko pa je kaj narobe pa te noben ne pozna in te pošiljajo sem ter tja kako sovražim to.

To ne leti na EPL ampak govorim na sploh jaz osebno sem pri moji rosni mladosti zgubil potrplenje za nekaj kar plačam pa, da mi poj ne dela oziroma jim je muka to reklamirat naprej proizvajalcu zaradi tega sem si ustvaril lasten zakon, če me kdo zajebava mu grem v štacuno in mu vzamem odpulim dobesedno novega maca če bi blo to v igri ali pa ne nakazujem več denarja takoj dokler se ne prepričam, da je vse ok.Glih zdaj ko sem obnavljal celo stanovanje pizda ko je blo treba prodat ma vsi sladki ko pa je blo nekaj narobe pa kao noben ne ve nič sam sm reku menjajte ali pa preostali denar naute vidl ne od daleč ne od blizu majko milo.

Hvala Meni so mi vse zamenjali čakam še vrata iz nemčije steklena toj to svet je gadan poln prevarantov.In ne rečem, da je @bandric anglecek samo zveni pa res umirjeno in prepričljivo.

_________________
Lp,Dejc

Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3807
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #52   Objavljeno 07.11.2013 20:29:48
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Rolling Eyes


Nazadnje urejal/a DeJc0 Čet 07. Nov 2013 21:02; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Lp,Dejc

Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10419
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #53   Objavljeno 07.11.2013 20:33:41
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Dejc0 je napisal/a:
V meni je tale debate vzbudila prigrenak okus ali naj kaj kupujem v EPLju ker ponavadi je tako da ko je treba kupit in prodat je vse posladkano ko pa je kaj narobe pa te noben ne pozna in te pošiljajo sem ter tja kako sovražim to.


Ker to lahko trdiš z zagotovostjo in ker se ti je TO že zgodilo ??!! Ali je to bolj rekla / kazala?

Dejc0 je napisal/a:
Ti si zaposlen v EPLju ti že vse veš en dan ti bom pršu sam prefukat celo trgovino.


Aja? Zaposlen v EPL? Na-a! Ne bo držalo, prjatu .. Nudim usluge delavnic oz. poučevanja imenovana Apple Workshops (tudi One-To-One). Ki bi jih lahko nudil tudi v drugih APR (Apple Premium Resellerjih pri nas, pa ni interesa, čist tko)

Torej poleg blatenja oz. kletevanja, ki se je zgodilo ne dolgo nazaj (zvedel iz prve roke osebe, ki je bila v kontaktu s teboj), te bom moral počasi prijaviti še za grožnje s fizičnim obračunavanjem? Confused Confused Very Happy Very Happy

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3807
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #54   Objavljeno 07.11.2013 20:37:20
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No upam da se konča za obe strani pozitivno.


Nazadnje urejal/a DeJc0 Čet 07. Nov 2013 21:02; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Lp,Dejc

Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10419
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #55   Objavljeno 07.11.2013 20:39:32
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@Dejc0: pa sej veš, da se men fuul da s tabo hecat .. Pomoje še edini k šteka.

Zdej sva pa zašla iz teme, pa naj se nadaljuje normalno naprej, prav? Very Happy Like

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 27.03.2008
Prispevkov: 3807
Kraj: ThePirateBay....
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #56   Objavljeno 07.11.2013 20:42:30
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Puck0 je napisal/a:
@Dejc0: pa sej veš, da se men fuul da s tabo hecat .. Pomoje še edini k šteka.

Zdej sva pa zašla iz teme, pa naj se nadaljuje normalno naprej, prav? Very Happy Like


Ja valda sej jaz te lepo prosim da zbrišeš te poste k se midva pogovarjava Very Happy
Naj se tema nadaljuje normalno naprej čeprav jaz mislim da nima smilsla sej se je že povedalo kar se je melo.

Prosim da tale post tud brišeš Hvala ti lepa. Smile Smile

_________________
Lp,Dejc

Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 17.12.2011
Prispevkov: 644
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #57   Objavljeno 07.11.2013 20:53:07
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
DeJc0 je napisal/a:
V meni je tale debate vzbudila prigrenak okus ali naj kaj kupujem v EPLju ker ponavadi je tako da ko je treba kupit in prodat je vse posladkano ko pa je kaj narobe pa te noben ne pozna in te pošiljajo sem ter tja kako sovražim to.

To ne leti na EPL ampak govorim na sploh


pod to se tud jaz podpišem. enako je ko sem kupoval avto vsi sladki, enako zavarovalnice, ponudniki interneta, telefonije, na splošno večina trgovin, balkan pač Angry
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #58   Objavljeno 08.11.2013 09:32:58
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jabuk5 je napisal/a:
pod to se tud jaz podpišem. enako je ko sem kupoval avto vsi sladki, enako zavarovalnice, ponudniki interneta, telefonije, na splošno večina trgovin, balkan pač Angry


Drži in ker imamo takšne izkušnje tudi v EPL sem se zavzel za uporabnika, ki je opremo kupil v Mercatorju a pomoč ni bila sprejeta v celem kupu uporabnikovih zmot, ki so opisane in razložene za vse.

Upam pa da nama pivo prinese skupna zadovoljstva in da ne bo tako kot pri zavarovalničarjih in bankirjih, za kar se eni res zelooo trudimo in zelo bi bil vesel če bi bilo to vsaj normalno sprejeto če ne že z navdušenjem. Embarassed
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #59   Objavljeno 08.11.2013 09:44:04
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Eni tukaj res napihujete in sanjate o kr necem. Na EPL imajo dober odnos ko prodajo stvari in v primeru da je kaj narobe tudi ob servisu. K sreci nisem rabil pogosto na servis.

Ne morete ocenjevati podjetij na osnovi mnenja enega cloveka, ki sanja letece svinje. Cloveka ki ne zna sprejeti dejstev in trmari svoje.

Ce je katero podjetje v SLO, ki prodaja Apple produkte verodostojno in vedo kaj delajo je to EPL. Imajo pa tudi najdaljsi obstoj, kar pove tudi dosti.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #60   Objavljeno 08.11.2013 09:54:08
Re: MBP/r in servis
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
bandric je napisal/a:
TO pravkar govorim, kaj res pišem nemško Mercatorjevci so rekli, da EPL ni odobril Menjave ne oni!!! EPL je odobril samo servis tako je bilo meni povedano in tudi rečeno na EPL, ko sem šel mašino dvignat. Da menjava ne pride v poštev temveč samo servis.

Tudi apple care support je trdil isto, da serviser odobri ali zavrne trgovcu stvarno napako ali odobri in zavrne servis v garanciji in ne drugače. Trgovec zato pošlje mašino v pregled serviserju in ne takojšnje popravilo po tej logiki. Kdo tu laže spreneveda in se zmišljuje bi lahko vsi trije komentirali to je zgodba z moje strani in moja resnica. Prav tako ima zgodbo EPL in svojo resnico, kot Mercator svojo zgodbo in resnico, tu pač ni ena palica, ki ima dve resnici ampak bajalica s tremi konci.

Kar je pač je mašina gre zdaj spet na servis.


Sem se potrudil in poiskal mail, ker verjetno je že vsem jasno, da če se da se ne pogovarjam po telefonu, ravno v izogib takšnim situacijam. Po nicku je težko koga najti ampak s tem trgovcev nekih drugih stikov ni bilo. Seveda omenjeni lahko na ZS dobi celotno sporočilo s celimi naslovi:

Begin forwarded message:

From: xxx@epl.si>
Subject: Popravljamo ali vrnemo
Date: 25. februar 2013 12:38:15 GMT+1
To: xxxx@mercator.si


Spoštovani,

v naš servis smo prejeli MB Pro sn C02JK31HDKQ1, po telefonu sta se s kolegom Gorazdom pogovarjala o raznih variantah, dejansko pa z Vaše strani nismo prejeli točnega odgovora kaj želite, da storimo:

a) računalnik popravimo v garanciji

b) vrnemo

Glede debate o izjavah in o presojanju kakšna napaka je to ipd pa predlagam, da kontaktirate Vašo pravno službo ali Apple saj pri nas opravljamo garancijska popravila-če seveda stranke to želijo. Dejansko je to avtomatično saj v nasprotnem primeru izdelka ne potrebujemo v servisu:

http://www.apple.com/si/legal/statutory-warranty/

Lep pozdrav,
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani