Pozdravljeni!
Tudi mi smo imeli prvo generacijo Macbook Aira. In tudi nam so poknili panti in je vrglo zaslon ven samo na eni strani. TIsti ki se vam je to zgodilo vete o čem govorim.
Ker je računalnik star okoli 4 leta in še malo, so nam na servisu rekli da lahko sami plačamo popravilo (nov lcd) v vrednosti 700€.
To se žal ne splača, ker Air ni vreden več kot 350€. Ker se računalnik uporablja v podjetju, smo naročili novega Aira in ga že pričeli uporabljati.
Ker pa mi ni bilo všeč da Apple noče priznati njihove napake (vpoklic je bil samo za računalnike do starosti treh let), sem jim napisal mail.
Dva tedna po poslanem mailu, ko sem mislil da mi niti ne bojo odpisali sem dobil mail iz Apple podorčje Evropa, da naj mi pošljem slike in dodatno opišem situacijo. Poslal sem jim slike, in jim tudi povedal da smo imeli kar veliko drugih napak (2x nam je šel disk).
Potem so me poklicali in odobrili garancijo za 1 mesec. In rekli naj nesem računalnik na servis. Na servisu so videli da je res odobrena garancija in smo opravičeni do brezplačne zamenjave lcdja in niti nam ni treba plačati stroškov dela.
Zdi se mi da je to bilo zelo korektno od njih,
