Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Zavrnili so mi reklamacijo
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 27.02.2013 12:23:55
Re: Zavrnili so mi reklamacijo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Garancijo uveljavljas pri pooblascenem serviserju oz. pri prodajalcu,... In ŠE VEDNO trdim, da garancijo izda oz. doloci PROIZVAJALEC in NE trgovec,...

Garancijo za moj iPhone je dolocil Apple,... Uveljavljam jo pa pri pooblascenem serviserju oz. prodajalcu, ki psoreduje pooblascenem serviserju,... ŠE VEDNO dopuscam moznost, da se motim,...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.05.2011
Prispevkov: 246
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 27.02.2013 12:44:25
Re: Zavrnili so mi reklamacijo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Odvisno od tipa izdelka tut. Za določene izdelke je predpisana obvezna garancija(neglede na to kaj proizvajalec pravi na to), pri drugih pa je garancija cisto dobra volja prodajalca. Garancija ni obvezna za vsak izdelek. Ampak mislim da je na obutev obvezna vsaj 1 letna garancija.

_________________
MBP 2.4 GHz Intel Core i7, 8GB 1333 MHz DDR3, 256 GB SSD, iPhone 4S 64GB, Ipad 3 WiFi 32gb
http://www.v2cigarete.si
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 10.03.2012
Prispevkov: 587
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 27.02.2013 19:44:40
Re: Zavrnili so mi reklamacijo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tomvai je napisal/a:
Jst ti predlagam da svojo situacijo opises na zps.si Tam imas mojstre, ki poznajo vso zakonodajo in ti bodo vse znali povedati. Plus oni ti lahko tut sami kontaktirajo v tvojem imenu prodajalca. Ponavadi takrat magicno prizna reklamacijo Smile

Mi daš prosim kaj več podatkov? Npr. kam pošljem vso zadevo?
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.05.2011
Prispevkov: 246
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 27.02.2013 19:55:40
Re: Zavrnili so mi reklamacijo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
http://www.zps.si/kontakt/index.php?Itemid=680

tle mas njihove kontakte, imajo tut svetovanja in vse, drgac mas pa tut forum, plus lohka mal poisces po strani za podobne primere. Imho zelo uporabna stran za potrosnika ce se na kako zadevo ne spozna predobro.

_________________
MBP 2.4 GHz Intel Core i7, 8GB 1333 MHz DDR3, 256 GB SSD, iPhone 4S 64GB, Ipad 3 WiFi 32gb
http://www.v2cigarete.si
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 02.10.2009
Prispevkov: 207
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 27.02.2013 22:11:43
Re: Zavrnili so mi reklamacijo
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scoop je napisal/a:
Garancijo uveljavljas pri pooblascenem serviserju oz. pri prodajalcu,... In ŠE VEDNO trdim, da garancijo izda oz. doloci PROIZVAJALEC in NE trgovec,...

Garancijo za moj iPhone je dolocil Apple,... Uveljavljam jo pa pri pooblascenem serviserju oz. prodajalcu, ki psoreduje pooblascenem serviserju,... ŠE VEDNO dopuscam moznost, da se motim,...


Prej sem se napačno izrazil, to kaj si napisal vse drži. vendar pa lahko rpavice iz naslova garancije uveljavljamo tudi proti prodajalcu. to določa zakon.

kar je pa druga stvar je pa ta da se mi skoraj vsi delate norca ker sem omenil izvedenca.

Na ZPS sem najdo podoben primer
Spoštovani
Rad bi informacijo glede sledeče zadeve. Dne 7.5.2012 sem v Kmetijski preskrbi kupil gumijaste škornje za hojo v dežju in mokri travi, kadar grem s psom na sprehod. Do pred nekaj dnevi je bilo vse še OK, včeraj pa sem začutil, da sem imel v desnem škornju v predelu prstov popolnoma mokro. Se pravi, da so gumijasti škornji pričeli spuščati. Odkar sem jih kupil, ni preteklo niti 4 mesece. Ali sem kljub temu upravičen do popravila oz. zamenjave, ali ne. Ko sem škornje nesel trgovcu, ki mi jih je prodal nazaj, seveda z originalnim računom, mi je dejal, da je dobavitelj povedal, da jih po tolikšnem času ne more več popraviti. Jaz pa mislim, da je to dolžan storiti. Prosim za pojasnilo in nasvet, kam se obrniti v tem primeru.
Hvala lepa in lep pozdrav

Andrej Derča

in odgovor

Spoštovani,

v primeru napake na izdelku od prodajalca po lastni izbiri lahko zahtevate odpravo napake na izdelku ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom ali pa vrnitev plačanega zneska. Če kljub ugotovljeni napaki tega ne stori, se po pomoč lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS. Če pa bi podjetje napako zanikalo, pa bi bilo potrebno obstoj napake dokazovati s strokovnim mnenjem.

Lepo pozdravljeni!

Torej tudi ZPS svetuje strokovno mnenje.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani