| scoop je napisal/a: |
Garancijo uveljavljas pri pooblascenem serviserju oz. pri prodajalcu,... In ŠE VEDNO trdim, da garancijo izda oz. doloci PROIZVAJALEC in NE trgovec,...
Garancijo za moj iPhone je dolocil Apple,... Uveljavljam jo pa pri pooblascenem serviserju oz. prodajalcu, ki psoreduje pooblascenem serviserju,... ŠE VEDNO dopuscam moznost, da se motim,... |
Prej sem se napačno izrazil, to kaj si napisal vse drži. vendar pa lahko rpavice iz naslova garancije uveljavljamo tudi proti prodajalcu. to določa zakon.
kar je pa druga stvar je pa ta da se mi skoraj vsi delate norca ker sem omenil izvedenca.
Na ZPS sem najdo podoben primer
Spoštovani
Rad bi informacijo glede sledeče zadeve. Dne 7.5.2012 sem v Kmetijski preskrbi kupil gumijaste škornje za hojo v dežju in mokri travi, kadar grem s psom na sprehod. Do pred nekaj dnevi je bilo vse še OK, včeraj pa sem začutil, da sem imel v desnem škornju v predelu prstov popolnoma mokro. Se pravi, da so gumijasti škornji pričeli spuščati. Odkar sem jih kupil, ni preteklo niti 4 mesece. Ali sem kljub temu upravičen do popravila oz. zamenjave, ali ne. Ko sem škornje nesel trgovcu, ki mi jih je prodal nazaj, seveda z originalnim računom, mi je dejal, da je dobavitelj povedal, da jih po tolikšnem času ne more več popraviti. Jaz pa mislim, da je to dolžan storiti. Prosim za pojasnilo in nasvet, kam se obrniti v tem primeru.
Hvala lepa in lep pozdrav
Andrej Derča
in odgovor
Spoštovani,
v primeru napake na izdelku od prodajalca po lastni izbiri lahko zahtevate odpravo napake na izdelku ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka z napako z novim brezhibnim izdelkom ali pa vrnitev plačanega zneska. Če kljub ugotovljeni napaki tega ne stori, se po pomoč lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS. Če pa bi podjetje napako zanikalo, pa bi bilo potrebno obstoj napake dokazovati s strokovnim mnenjem.
Lepo pozdravljeni!
Torej tudi ZPS svetuje strokovno mnenje.