Reklamacija reklamacije
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 03.08.2007 |
Prispevkov: 368 |
Kraj: Velika Nedelja |
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 15.10.2011 11:33:14 Reklamacija reklamacije |
|
Pozdrav!
Trodnevna zgodba je sledeča. Medtem, ko je telefon še v četrtek neumorno zvonil in opravljal svoje matične naloge sprejemanja in oddajanja klicev (zraven edinstvenega nabora funkcij, ki jih premore), se je že v petek počutil nekoliko bolano. Črtice za signal so izginile, njih in ime operaterja je zamenjal napis "No Service", na ekranu se pa je vsake toliko prikazal pop-up s približno tako vsebino: Restore Needed. iPhone can't make or recieve calls /../ Try restoring your phone.
Na petkov večer sem telefon ugasnil in ga ponovno vklopil, da bi bil videl, če tako magično deluje. Šlo je samo še na slažbe, saj se je telefon po jabolku na črnem ozadju ustavil pri zaslonu "Connect to iTunes" z znamenitim belim kablom, ki kaže proti iTunes ikoni.
Danes sem poizkusil z nadgradnjo oziroma restorom na iOS 5, pridobljen v IPSW datoteki z iClarified. Telefon je prej poganjal 4.3.3, je Anglež in nima težav s SIM-karticami, jailbreakal pa sem ga, ker je MobileNotifier (in še par stvari) presneto dobra stvar.
V glavnem, po restoru, ki poteka dokaj normlano, se po ponovnem zagonu naprave na računalniku izpiše:
Citiram: |
There is a problem with your iPhone.
We're sorry, the iPhone you connected may be damaged and cannot be activated for service. We recommend you visit your nearest Apple Store for more information. Fo find your nearest Apple Store, click here.
|
Kaj storiti?
LP Nazadnje urejal/a BIG_Yack Ned 16. Okt 2011 14:21; skupaj popravljeno 2 krat
_________________ --
Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
|
 |
Jabuk Staff
Pridružen/a: 26.08.2009 |
Prispevkov: 14582 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 15.10.2011 11:36:34 |
|
Nesti na EPL na kongresnem ali na proservis....
Pomoje je hardwarska napaka !
|
 |
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10409 |
Kraj: |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 15.10.2011 11:41:21 |
|
Jap, tole je hardware - že samo opozorilo v Itunes-ih namiguje na to, da bo res najbolje, da ga neseš do najbližjega servisa.
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 03.08.2007 |
Prispevkov: 368 |
Kraj: Velika Nedelja |
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 15.10.2011 12:00:53 |
|
gpc17 je napisal/a: | Nesti na EPL na kongresnem ali na proservis....
Pomoje je hardwarska napaka ! |
Nadvse odlično. iPhone, ki ga je Proservis dal kot zamenjavo, po mesecu uporabe ne deluje več. Ne bi omenjal niti, da je garancija zdavnaj potekla in, da sem od Kongresnega trga ponavadi (tudi trenutno) oddaljen vsaj 150 kilometrov.
_________________ --
Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
|
 |
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10409 |
Kraj: |
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 15.10.2011 12:05:14 |
|
Errrm, a ne rečemo temu reklamacija na reklamacijo?
Torej: reklamiraš produkt, ki si ga dobil v odgovor na reklamacijo
Daj naredi akcijo in kliči, piši - magari na Apple Support! 
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 03.08.2007 |
Prispevkov: 368 |
Kraj: Velika Nedelja |
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 15.10.2011 12:27:42 |
|
Puck0 je napisal/a: | Daj naredi akcijo in kliči, piši - magari na Apple Support!  |
Ko le ne bi bili na Pro Servisu v soboto zaprti. Me usmeriš do Apple Support - prehodil spletno stran, a mi ne ponudi kontaktnih možnosti zelo očitno. Berem, da je Express Lane le za JuEsA.
_________________ --
Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 15.10.2011 12:34:06 |
|
http://support.apple.com/kb/HE57
Slovenia: 0800 80321
Je brezplacna stevilka... pogovor pa poteka v anglescini ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 28.06.2009 |
Prispevkov: 12239 |
|
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 15.10.2011 12:35:04 |
|
tudi applov support je na voljo samo pon-pet: http://support.apple.com/kb/HE57
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.11.2010 |
Prispevkov: 2322 |
Kraj: Črnomelj |
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 15.10.2011 12:39:30 |
|
A ne Pro Servis nudi garancijo tudi na zamenjan (refurbished) iTelefon ? ... Ce se ne motim, obstaja moznost da se, imas se 10 mescov in pol garancije,...
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 15.10.2011 12:42:30 |
|
In tudi drugace je pomoje vsaj 30 dni garancije, ko ga zamenjano... Ce se prav spomnim, je to enkrat bilo nekje omenjeno...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 15.10.2011 12:43:55 |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10409 |
Kraj: |
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 15.10.2011 12:45:05 |
|
Seveda imaš opcijo reklamirati reklamacijo - temu primerno sem tudi spremenil naslov teme.
Takojšen klic na support, kaj se je zgodilo in še kasneje obisk pooblaščenega servisa pri nas --> 150 km ali 600 EUR in še nekaj za novega? 
_________________ ...::: Puck0 :::...
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.11.2010 |
Prispevkov: 2322 |
Kraj: Črnomelj |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 15.10.2011 12:55:16 |
|
BIG-Yack,... Lahko pa lepo zaprosis, ce ga lahko keremu forumasu iz Ljubljane posljes po posti, in ce ga lahko v tvojem imenu odda na Pro Servis,... Ali pa, ce posljes direkt njim po posti, s tem da jim prej razlozis situacijo po telefonu,... Moznosti imas,... 
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 15.10.2011 13:00:10 |
|
Saj ga lahko poslje direktno na servis po posti ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.11.2010 |
Prispevkov: 2322 |
Kraj: Črnomelj |
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 15.10.2011 13:03:10 |
|
No, potem pa sploh ni dileme,... Prej poklice,.. Jim razlozi kako in kaj, in jim omeni da jim ga bo poslal po posti,... Brez telefona bo samo 2 dni dlje, kot bi sicer bil,...
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 03.08.2007 |
Prispevkov: 368 |
Kraj: Velika Nedelja |
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 16.10.2011 14:32:16 |
|
Hvala vsem! Spreminjanja naslova teme ne zamerim, tudi sam si nisem mislil, da bo usmerjena v servisne poti, saj bi šlo zlahka za napako iOS-a.
Pravzaprav sem v vsej naglici mislil, da bo zadeva šla skozi s softverom. Že tako smo navajeni, da moramo imeti mobitel sabo. Še posebej, če za medij delaš poročilo s 15. oktobra.
Vam povem, ziher Applova globalna zarota
Kot že prejšnjikrat, bom poslal po pošti. Upam, da zapisi res veljajo - čeprav me No. 1 v zgoraj pvezani temi nekoliko bega.
_________________ --
Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 13.07.2008 |
Prispevkov: 531 |
|
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 16.10.2011 15:26:49 |
|
jst sem tako počel 6x z išitom 3gs. zarad ohišja
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 02.10.2010 |
Prispevkov: 167 |
Kraj: 01 |
|
 |
|
Prispevek: #18 Objavljeno 16.10.2011 15:34:04 |
|
Jaz sem malo zmeden, menjal bi štirico z par mrtvimi piksli.
EPL naj bi dal 90 dni garancije, PRO Servis pa eno leto. Po moji logiki  kot sem zgoraj prebral, se mi ga bolj splača nesti na Pro servis, pogoji so enaki, pritožb ni, dobim pa garancije 9 mesecev več.
To drži ali ne?
Lp
|
 |