Jabuk
Reklamacija reklamacije
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 03.08.2007
Prispevkov: 368
Kraj: Velika Nedelja
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 15.10.2011 11:33:14
Reklamacija reklamacije
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pozdrav!

Trodnevna zgodba je sledeča. Medtem, ko je telefon še v četrtek neumorno zvonil in opravljal svoje matične naloge sprejemanja in oddajanja klicev (zraven edinstvenega nabora funkcij, ki jih premore), se je že v petek počutil nekoliko bolano. Črtice za signal so izginile, njih in ime operaterja je zamenjal napis "No Service", na ekranu se pa je vsake toliko prikazal pop-up s približno tako vsebino: Restore Needed. iPhone can't make or recieve calls /../ Try restoring your phone.

Na petkov večer sem telefon ugasnil in ga ponovno vklopil, da bi bil videl, če tako magično deluje. Šlo je samo še na slažbe, saj se je telefon po jabolku na črnem ozadju ustavil pri zaslonu "Connect to iTunes" z znamenitim belim kablom, ki kaže proti iTunes ikoni.

Danes sem poizkusil z nadgradnjo oziroma restorom na iOS 5, pridobljen v IPSW datoteki z iClarified. Telefon je prej poganjal 4.3.3, je Anglež in nima težav s SIM-karticami, jailbreakal pa sem ga, ker je MobileNotifier (in še par stvari) presneto dobra stvar.
V glavnem, po restoru, ki poteka dokaj normlano, se po ponovnem zagonu naprave na računalniku izpiše:

Citiram:

There is a problem with your iPhone.

We're sorry, the iPhone you connected may be damaged and cannot be activated for service. We recommend you visit your nearest Apple Store for more information. Fo find your nearest Apple Store, click here.


Kaj storiti?

LP


Nazadnje urejal/a BIG_Yack Ned 16. Okt 2011 14:21; skupaj popravljeno 2 krat

_________________
--
 Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
 MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
 iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 15.10.2011 11:36:34
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Nesti na EPL na kongresnem ali na proservis....

Pomoje je hardwarska napaka !
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10409
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 15.10.2011 11:41:21
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jap, tole je hardware - že samo opozorilo v Itunes-ih namiguje na to, da bo res najbolje, da ga neseš do najbližjega servisa.

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 03.08.2007
Prispevkov: 368
Kraj: Velika Nedelja
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 15.10.2011 12:00:53
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
gpc17 je napisal/a:
Nesti na EPL na kongresnem ali na proservis....

Pomoje je hardwarska napaka !


Nadvse odlično. iPhone, ki ga je Proservis dal kot zamenjavo, po mesecu uporabe ne deluje več. Ne bi omenjal niti, da je garancija zdavnaj potekla in, da sem od Kongresnega trga ponavadi (tudi trenutno) oddaljen vsaj 150 kilometrov.

_________________
--
 Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
 MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
 iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10409
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 15.10.2011 12:05:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Errrm, a ne rečemo temu reklamacija na reklamacijo? Confused

Torej: reklamiraš produkt, ki si ga dobil v odgovor na reklamacijo

Daj naredi akcijo in kliči, piši - magari na Apple Support! Wink

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 03.08.2007
Prispevkov: 368
Kraj: Velika Nedelja
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 15.10.2011 12:27:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Puck0 je napisal/a:
Daj naredi akcijo in kliči, piši - magari na Apple Support! Wink

Ko le ne bi bili na Pro Servisu v soboto zaprti. Me usmeriš do Apple Support - prehodil spletno stran, a mi ne ponudi kontaktnih možnosti zelo očitno. Berem, da je Express Lane le za JuEsA.

_________________
--
 Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
 MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
 iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 15.10.2011 12:34:06
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
http://support.apple.com/kb/HE57

Slovenia: 0800 80321


Je brezplacna stevilka... pogovor pa poteka v anglescini ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 15.10.2011 12:35:04
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tudi applov support je na voljo samo pon-pet: http://support.apple.com/kb/HE57
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 15.10.2011 12:39:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
A ne Pro Servis nudi garancijo tudi na zamenjan (refurbished) iTelefon ? ... Ce se ne motim, obstaja moznost da se, imas se 10 mescov in pol garancije,...
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 15.10.2011 12:42:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
In tudi drugace je pomoje vsaj 30 dni garancije, ko ga zamenjano... Ce se prav spomnim, je to enkrat bilo nekje omenjeno...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 15.10.2011 12:43:55
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
V bistvu celo 90 dni... >> http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=242391#242391

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10409
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 15.10.2011 12:45:05
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Seveda imaš opcijo reklamirati reklamacijo - temu primerno sem tudi spremenil naslov teme.

Takojšen klic na support, kaj se je zgodilo in še kasneje obisk pooblaščenega servisa pri nas --> 150 km ali 600 EUR in še nekaj za novega? Very Happy

_________________
...::: Puck0 :::...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 15.10.2011 12:55:16
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
BIG-Yack,... Lahko pa lepo zaprosis, ce ga lahko keremu forumasu iz Ljubljane posljes po posti, in ce ga lahko v tvojem imenu odda na Pro Servis,... Ali pa, ce posljes direkt njim po posti, s tem da jim prej razlozis situacijo po telefonu,... Moznosti imas,... Very Happy
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 15.10.2011 13:00:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Saj ga lahko poslje direktno na servis po posti ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.11.2010
Prispevkov: 2322
Kraj: Črnomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 15.10.2011 13:03:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No, potem pa sploh ni dileme,... Prej poklice,.. Jim razlozi kako in kaj, in jim omeni da jim ga bo poslal po posti,... Brez telefona bo samo 2 dni dlje, kot bi sicer bil,...
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 03.08.2007
Prispevkov: 368
Kraj: Velika Nedelja
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 16.10.2011 14:32:16
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Hvala vsem! Spreminjanja naslova teme ne zamerim, tudi sam si nisem mislil, da bo usmerjena v servisne poti, saj bi šlo zlahka za napako iOS-a.
Pravzaprav sem v vsej naglici mislil, da bo zadeva šla skozi s softverom. Že tako smo navajeni, da moramo imeti mobitel sabo. Še posebej, če za medij delaš poročilo s 15. oktobra.
Vam povem, ziher Applova globalna zarota Smile

Jest je napisal/a:
V bistvu celo 90 dni... >> http://www.jabuk.si/pbb/viewtopic.php?p=242391#242391

Kot že prejšnjikrat, bom poslal po pošti. Upam, da zapisi res veljajo - čeprav me No. 1 v zgoraj pvezani temi nekoliko bega.

_________________
--
 Mac Pro (Early 2009) 8-Core 2,26GHz s 1 TB WD Caviar Black diska in ATI Radeon HD 4870
 MacBook Pro (april 2010) 17'' z i7 procesorjem
 iPhone 4
Focusrite Saffire, FireWire zvočna kartica in ostali audio pripomočki
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 13.07.2008
Prispevkov: 531
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 16.10.2011 15:26:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jst sem tako počel 6x z išitom 3gs. zarad ohišja
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 02.10.2010
Prispevkov: 167
Kraj: 01
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 16.10.2011 15:34:04
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem malo zmeden, menjal bi štirico z par mrtvimi piksli.
EPL naj bi dal 90 dni garancije, PRO Servis pa eno leto. Po moji logiki Smile kot sem zgoraj prebral, se mi ga bolj splača nesti na Pro servis, pogoji so enaki, pritožb ni, dobim pa garancije 9 mesecev več.

To drži ali ne?

Lp
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani