idavid4 je napisal/a: |
 |
Jaz sem kupil telefon unlocked za polno ceno v Londonu. Potem so mi ga čez 3 mesece v isti trgovini zamenjali, ker mi je šel zvočnik, saj telefonov v garanciji sploh ne popravljajo. No, in novi telefon se spraviva mi2 potem aktivirat, ampak mi je prodajalka v Apple Storu že vnaprej rekla, da bo utegnilo trajati, preden se odklene na moj SIM, vse do 24 ur, saj morajo vsako novo enoto obdelati v osrednji bazi podatkov. In če ni katera od kartic operaterjev, ki ponujajo iPhone, pač nekako dalj traja. In res sem dobil enak ekran, kot ti, torej da SIM ni supported. Ampak me je pomirila, naj ne skrbim, saj je povsod zavedeno, da je bil prvi telefon kupljen unlocked, kot takega pa je zavedla tudi novega - zamenjavo. Telefon je namreč zaklenjen samo pri njih, v njihovi bazi podatkov, hardversko so vsi enaki. Seveda me je zaskrbelo, ampak sem rekel, nič, grem v hotel, pa jutri magari spet nazaj, če bo treba. Čez eno uro, ko sem bil v hotelu, je zadeva stekla normalno.
Pač pa ne morem dovolj poudariti pomena stalne sinhronizacije (in backupov).