No, moje izkušnje so sledeče: iPhone 3G 16 GB bel, obutana in spraskana zadnja stran, par praskic na touchscreenu. Po telefonijadi in čakanju na originalne dele ker drugih kao ne vgrajujejo sem dal sem zamenjati zadnjo stran in touchscreen na Bitcom v Ljubljani, kjer sem jim povedal da bo telefon darilo in mora biti brezhiben.....
Razultat? Po prvem obisku in plačilu 160 EUR ga dobim nazaj, doma dobro pogledam in vidim da touchscreen na levi zgoraj štrli iz ohišja za dober milimeter. Pokličem serviserja in ta mi razloži, da je to zaradi strganega tesnila pod touchscreenom. Ko sem ga vprašal ali se da to zamenjati mi je povedal, da imajo na zalogi in košta 20 EUR (zakaj mi tega ni omenil pri prvem obisku in predlagal zamenjave glede na to, da je bil rezultat menjave obupen, ve najbrž samo on sam, ali pa še on ne). Ko sem bil naslednjič v Ljubljani sem ga odnesel nazaj in ker je bil serviser na bolniški sem prosil, če mi ga lahko po zamenjavi pošljejo po pošti. Naslednji teden dobim paket, plačam 45 EUR + poštnino in na moje začudenje zdaj kljub menjavi tesnila iz ohišja štrli cel zgornji del touchscreena (za cca 1 mm). Pokličem nazaj in izvem, da tega sploh ni menjal isti serviser (kao edini, ki se s tem ukvarja), ampak nekdo drug. Zdaj že pošteno besen pošljem telefon še enkrat nazaj in tokrat sem ga brez dodatnih stroškov dobil nazaj v malo boljšem stanju, čeprav touchscreen še vedno opazno štrli iz ohišja, pa tudi na pritisk prsta se rahlo vdaja (mogoče ga je potisniti v ohišje ampak takoj skoči ven).
Verjetno ni potrebno razlagati, da sem nad Bitcomom obupal.... zdaj bom sam poskusil popraviti in čisto sem prepričan, da bo rezultat boljši....oz. vsaj slabši ne more biti.
Moj nasvet: izogibajte se Bitcoma, ker so navadni amaterji, vsaj v mojem primeru. Telefon je bil skoraj lepši prej ko je bil spraskan.
Moram pa reči da so drugače zelo prijazni
