Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Apple servis
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 2252
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 18.04.2011 08:13:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Nisem, ker sem mislil da so zrihtali, potem sem pa sele doma probal, se mi je mudilo! tako da...

_________________
http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek
MacBook 12" (2017)
iPhone X 256GB Black
Apple Watch Series 3
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 18.04.2011 08:14:33
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
pimzek je napisal/a:
Nisem, ker sem mislil da so zrihtali, potem sem pa sele doma probal, se mi je mudilo! tako da...


Kaj pa prej? Ko si ga nesel na servis?

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 2252
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 18.04.2011 08:18:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
seveda, sem povedal kaj je narobe! se servisni list sem dobil na katerem je vse to pisalo!

_________________
http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek
MacBook 12" (2017)
iPhone X 256GB Black
Apple Watch Series 3
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 18.04.2011 09:53:29
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Isto so men naredili ko sem jim rekel da imam OBCASNE tezave s proximity senzorjem... In kaj je bilo? Restorali so telefon in model je 3 krat poklical nekoga in proximity je delal takrat.
In dobil sem istega nazaj. Ja wtf? Kaj kdo ne razume kaj je obcasno?

Jebemtis!

No zdej mam itak ze drug model ki dela bp.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 09.01.2008
Prispevkov: 3100
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 18.04.2011 11:03:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mislim da je povsem logicno. Sami morajo pretestirati, ce napake ne morejo ponoviti, ne morejo dati izdelka v servis Applu, oziroma da bi ga zamenjali...

Ker potem bi se lahko vsakdo izmislja, da po dolocenem casu gre zamenjati za novega. Pac vcasih noce klicati Smile

Hahahaha.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 27.07.2010
Prispevkov: 73
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 18.04.2011 11:04:34
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Za ta specifična vprašanja za vsak primer posebej kontaktiramo servis in povprašamo, lahko pa stranka tudi sama povpraša, saj se pogoji vmes spreminjajo in ne bi bilo prav, da bi dajali v javnost informacijo, na katero bi se potem stranka sklicevala, informacija pa bi se v tem času spremenila.

Lep pozdrav,
iSpot - Apple Premium Reseller
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 18.04.2011 11:20:47
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
sporočite, ko boste izvedeli kako je če ima švicarski iPhone dokupljen apple care.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 2252
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 18.04.2011 13:02:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pri meni ne vem kako da niso videli da ne dela ko pa ne bil telefon ko sem ga dobil prizgan. Nesem ga domov najprej probam in se vedno ne dela. Res cudno. Brez da bi dal sim notr sem preveril. Nic spreminjal nic

_________________
http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek
MacBook 12" (2017)
iPhone X 256GB Black
Apple Watch Series 3
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 20.04.2011 13:53:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
sem klical na EPL in se pozanimal kako je glede servisa iPhonov kupljenih v Švici. Ženska mi je povedala so včeraj dobili nova navodila tako da je od včeraj naprej MOŽEN SERVIS ZA VSE IPHONE KUPLJENE V EVROPI, toraj je zdaj servis spet možen tudi za Švicarske iPhone. Lepo Cool
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 20.04.2011 13:59:08
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
sussi je napisal/a:
sem klical na EPL in se pozanimal kako je glede servisa iPhonov kupljenih v Švici. Ženska mi je povedala so včeraj dobili nova navodila tako da je od včeraj naprej MOŽEN SERVIS ZA VSE IPHONE KUPLJENE V EVROPI, toraj je zdaj servis spet možen tudi za Švicarske iPhone. Lepo Cool

Dobro za nekatere!
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 20.04.2011 14:01:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
odlično Cool
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 24.01.2007
Prispevkov: 134
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 21.04.2011 07:46:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Prejšnji torek sem na EPL nesel iPhone 4, ker je ob klicu zamrznil in se resetiral. Ta ponedeljek sem prejel novega v folji. Seveda deluje brezhibno.
Potreboval sem originalni račun (iPhone 4 je bil kupljen v Apple Store v Londonu, sim free).

Vse pohvale EPL-ju. Sedaj, ko sem izkusil tudi slabosti Apple produktov (prva okvara po 5 letni uporabi MBP, iPod nanota, iPod Touch-a, iPhona od 3G dalje) in kakovostni servisni službi v Sloveniji, sem še bolj navdušen nad Apple produkti. Vredni vsak cent (katerekoli valute).
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 08.11.2006
Prispevkov: 871
Kraj: Žalec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 21.04.2011 08:09:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
iDavidof je napisal/a:
Prejšnji torek sem na EPL nesel iPhone 4, ker je ob klicu zamrznil in se resetiral. Ta ponedeljek sem prejel novega v folji. Seveda deluje brezhibno.
Potreboval sem originalni račun (iPhone 4 je bil kupljen v Apple Store v Londonu, sim free).

Vse pohvale EPL-ju. Sedaj, ko sem izkusil tudi slabosti Apple produktov (prva okvara po 5 letni uporabi MBP, iPod nanota, iPod Touch-a, iPhona od 3G dalje) in kakovostni servisni službi v Sloveniji, sem še bolj navdušen nad Apple produkti. Vredni vsak cent (katerekoli valute).


končno pohvala na servisa.

_________________
SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p.
MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE
CISCO CCNA LINUX RHCE
mail: grega@sistemko.net
web: www.sistemko.net
041817919
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 19.08.2009
Prispevkov: 2252
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 21.04.2011 14:01:32
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pri EPL sem cakal na popravilo 1 teden, s tem da mi niso naredili nic, v torek nesem na Pro servis, evo danes zjutraj dobil sms da je popravilo koncano, pa sem dobil nov telefon! morm se aktivirat Very Happy

malcek bi pograjal EPL, sam ne morem rect da so zanc Very Happy pac delim izkusnjo!!


Nazadnje urejal/a pimzek Čet 21. Apr 2011 14:11; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek
MacBook 12" (2017)
iPhone X 256GB Black
Apple Watch Series 3
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 08.11.2006
Prispevkov: 871
Kraj: Žalec
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 21.04.2011 14:02:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
pimzek je napisal/a:
Pri EPL sem cakal na popravilo 1 teden, s tem da mi niso naredili nic, v torek nesem na Pro servis, evo danes zjutraj dobil sms da je popravilo koncano, pa sem dobil nov telefon! morm se aktivirat Very Happy


no in še ena pohvala za proservis Smile

_________________
SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p.
MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE
CISCO CCNA LINUX RHCE
mail: grega@sistemko.net
web: www.sistemko.net
041817919
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 24.01.2007
Prispevkov: 134
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #36   Objavljeno 21.04.2011 14:05:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
pimzek je napisal/a:
Pri EPL sem cakal na popravilo 1 teden, s tem da mi niso naredili nic, v torek nesem na Pro servis, evo danes zjutraj dobil sms da je popravilo koncano, pa sem dobil nov telefon! morm se aktivirat Very Happy


Super. Že dve pohvali. Tako, da se ni za bati v prihodnje. Eden od servisov bo še uredil.
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #37   Objavljeno 04.05.2011 14:40:40
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Včeraj nekaj čez 11. uro nesel na EPL iPhone 4 s home button problemom. Danes nekaj minut čez pol 12. dobim sms da lahko prevzamem iPhone iz servisa. Dobil sem seveda drug iPhone. Super zadovoljen! Še en glas za EPL. Cool
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 29.08.2009
Prispevkov: 128
Ženska

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #38   Objavljeno 04.05.2011 16:20:02
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz bom naslednji teden nesla končno na popravilo (težave s home tipko in zaslonom, ki se med telefoniranjem ne izklopi) in še vedno se ne znam odločit kam nest. Tisti, ki ste dobili nov aparat a ste dobili tudi novo garancijo?
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10564
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #39   Objavljeno 04.05.2011 16:26:17
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ni razlike... tako FMC kot EPL samo pošljeta telefone naprej na "uradni servis" v tujino in se ravnata po navodilih iz tujine. Nič ne delajo na lastno pest.
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #40   Objavljeno 04.05.2011 21:10:02
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ninikaa je napisal/a:
Jaz bom naslednji teden nesla končno na popravilo (težave s home tipko in zaslonom, ki se med telefoniranjem ne izklopi) in še vedno se ne znam odločit kam nest. Tisti, ki ste dobili nov aparat a ste dobili tudi novo garancijo?

jaz bi ti priporočil EPL, ker sem imel z njimi pozitivno izkušnjo, verjetno tudi s Pro servisom ne boš falila Smile
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani