Nisem, ker sem mislil da so zrihtali, potem sem pa sele doma probal, se mi je mudilo! tako da...
| Apple servis | |||||
Nisem, ker sem mislil da so zrihtali, potem sem pa sele doma probal, se mi je mudilo! tako da...
_________________ http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek MacBook 12" (2017) iPhone X 256GB Black Apple Watch Series 3 |
|||||
Kaj pa prej? Ko si ga nesel na servis? |
|||||
seveda, sem povedal kaj je narobe! se servisni list sem dobil na katerem je vse to pisalo!
_________________ http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek MacBook 12" (2017) iPhone X 256GB Black Apple Watch Series 3 |
|||||
Isto so men naredili ko sem jim rekel da imam OBCASNE tezave s proximity senzorjem... In kaj je bilo? Restorali so telefon in model je 3 krat poklical nekoga in proximity je delal takrat.
In dobil sem istega nazaj. Ja wtf? Kaj kdo ne razume kaj je obcasno? Jebemtis! No zdej mam itak ze drug model ki dela bp. |
|||||
Mislim da je povsem logicno. Sami morajo pretestirati, ce napake ne morejo ponoviti, ne morejo dati izdelka v servis Applu, oziroma da bi ga zamenjali...
Ker potem bi se lahko vsakdo izmislja, da po dolocenem casu gre zamenjati za novega. Pac vcasih noce klicati Hahahaha. |
|||||
Za ta specifična vprašanja za vsak primer posebej kontaktiramo servis in povprašamo, lahko pa stranka tudi sama povpraša, saj se pogoji vmes spreminjajo in ne bi bilo prav, da bi dajali v javnost informacijo, na katero bi se potem stranka sklicevala, informacija pa bi se v tem času spremenila.
Lep pozdrav, iSpot - Apple Premium Reseller |
|||||
sporočite, ko boste izvedeli kako je če ima švicarski iPhone dokupljen apple care.
|
|||||
Pri meni ne vem kako da niso videli da ne dela ko pa ne bil telefon ko sem ga dobil prizgan. Nesem ga domov najprej probam in se vedno ne dela. Res cudno. Brez da bi dal sim notr sem preveril. Nic spreminjal nic
_________________ http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek MacBook 12" (2017) iPhone X 256GB Black Apple Watch Series 3 |
|||||
sem klical na EPL in se pozanimal kako je glede servisa iPhonov kupljenih v Švici. Ženska mi je povedala so včeraj dobili nova navodila tako da je od včeraj naprej MOŽEN SERVIS ZA VSE IPHONE KUPLJENE V EVROPI, toraj je zdaj servis spet možen tudi za Švicarske iPhone. Lepo
|
|||||
Dobro za nekatere! |
|||||
odlično
|
|||||
Prejšnji torek sem na EPL nesel iPhone 4, ker je ob klicu zamrznil in se resetiral. Ta ponedeljek sem prejel novega v folji. Seveda deluje brezhibno.
Potreboval sem originalni račun (iPhone 4 je bil kupljen v Apple Store v Londonu, sim free). Vse pohvale EPL-ju. Sedaj, ko sem izkusil tudi slabosti Apple produktov (prva okvara po 5 letni uporabi MBP, iPod nanota, iPod Touch-a, iPhona od 3G dalje) in kakovostni servisni službi v Sloveniji, sem še bolj navdušen nad Apple produkti. Vredni vsak cent (katerekoli valute). |
|||||
končno pohvala na servisa. _________________ SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p. MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE CISCO CCNA LINUX RHCE mail: grega@sistemko.net web: www.sistemko.net 041817919 |
|||||
Pri EPL sem cakal na popravilo 1 teden, s tem da mi niso naredili nic, v torek nesem na Pro servis, evo danes zjutraj dobil sms da je popravilo koncano, pa sem dobil nov telefon! morm se aktivirat
malcek bi pograjal EPL, sam ne morem rect da so zanc Nazadnje urejal/a pimzek Čet 21. Apr 2011 14:11; skupaj popravljeno 1 krat _________________ http://www.bolha.com/uporabnik/pimzek MacBook 12" (2017) iPhone X 256GB Black Apple Watch Series 3 |
|||||
no in še ena pohvala za proservis _________________ SISTEMKO Gregor Zdolšek s.p. MCPS, MSCA, MCSAM, MCNPS,MCSE CISCO CCNA LINUX RHCE mail: grega@sistemko.net web: www.sistemko.net 041817919 |
|||||
Super. Že dve pohvali. Tako, da se ni za bati v prihodnje. Eden od servisov bo še uredil. |
|||||
Včeraj nekaj čez 11. uro nesel na EPL iPhone 4 s home button problemom. Danes nekaj minut čez pol 12. dobim sms da lahko prevzamem iPhone iz servisa. Dobil sem seveda drug iPhone. Super zadovoljen! Še en glas za EPL.
|
|||||
Jaz bom naslednji teden nesla končno na popravilo (težave s home tipko in zaslonom, ki se med telefoniranjem ne izklopi) in še vedno se ne znam odločit kam nest. Tisti, ki ste dobili nov aparat a ste dobili tudi novo garancijo?
|
|||||
Ni razlike... tako FMC kot EPL samo pošljeta telefone naprej na "uradni servis" v tujino in se ravnata po navodilih iz tujine. Nič ne delajo na lastno pest.
|
|||||
jaz bi ti priporočil EPL, ker sem imel z njimi pozitivno izkušnjo, verjetno tudi s Pro servisom ne boš falila |
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |