GPS signal na letalu
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 05.03.2008 |
Prispevkov: 787 |
|
|
 |
|
Prispevek: #21 Objavljeno 21.08.2009 12:17:13 |
|
macbookpro je napisal/a: | Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem.  |
Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano
Tudi jaz mislim, če bi telefoni, fotoaparati in podobne elektronske naprave dejansko povzročale probleme, da bi jih pri vseh teh varnostnih ukrepih, enostavno prepovedali v ročni prtljagi.
Pa ne me narobe razumet, ko pridem na letalo, telefon vedno priklopim na Airplane mode - če drugega ne, na dolgih poletih privarčujem nekaj baterije - zakaj bi pa iskal omrežje, ki ga tako ali tako ne bo dobil.
Gre le za to, da me je pa vseeno firbec matral, zakaj nimam GPS signala v letalu. Pri GPS Trackerju, ki prikaže podatek kakšen sprejem ima, mi vedno napiše Current: None, torej signala sploh nima.
|
 |
Jabužiček helper
Pridružen/a: 28.06.2009 |
Prispevkov: 12239 |
|
|
 |
|
Prispevek: #22 Objavljeno 21.08.2009 12:43:56 |
|
urosbe je napisal/a: | macbookpro je napisal/a: | Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem.  |
Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano
Tudi jaz mislim, če bi telefoni, fotoaparati in podobne elektronske naprave dejansko povzročale probleme, da bi jih pri vseh teh varnostnih ukrepih, enostavno prepovedali v ročni prtljagi.
Pa ne me narobe razumet, ko pridem na letalo, telefon vedno priklopim na Airplane mode - če drugega ne, na dolgih poletih privarčujem nekaj baterije - zakaj bi pa iskal omrežje, ki ga tako ali tako ne bo dobil.
Gre le za to, da me je pa vseeno firbec matral, zakaj nimam GPS signala v letalu. Pri GPS Trackerju, ki prikaže podatek kakšen sprejem ima, mi vedno napiše Current: None, torej signala sploh nima. |
še drobro, da te niso obsodili terorizma zarad kamere 
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 26.01.2009 |
Prispevkov: 647 |
Kraj: LJ |
|
 |
|
Prispevek: #23 Objavljeno 21.08.2009 12:51:16 |
|
Men se je, ko sem letu z rayanairom (tut u london!!) zzgodil, da so sterverdese zamenjale ipod touch(ki sem ga imel s sabo) z iphonem in sm ga mogu ugasnt.
ni pomagal, če sem jim dopovedoval, da je to ipod...
in to nekje na polovici leta 
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 42 |
|
|
 |
|
Prispevek: #24 Objavljeno 21.08.2009 12:52:45 |
|
Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 03.03.2008 |
Prispevkov: 181 |
|
|
 |
|
Prispevek: #25 Objavljeno 21.08.2009 13:17:31 |
|
roman je napisal/a: | Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno. |
mogoče je pa hec v tem, da si v letalu v "piksni" in signal ne pride čez pleh... a ni tko, da tanovmu iphonu ne morš dat ohišja od 2g, ker sicer gps ne dela?
|
 |
Šerif
Pridružen/a: 01.12.2007 |
Prispevkov: 10420 |
Kraj: |
|
 |
|
Prispevek: #26 Objavljeno 21.08.2009 14:03:33 Ni GPS signala |
|
Najprej en lep pozdrav preko Atlantika! Gremo k problemu: nikakor mi noče najdt gps signala, tako ne morm uporabljat (še kako potrebnih!!!) aplikacije Maps in pa Navigona! Res je, da imam ameriško sim kartico, a imam paket, ki vključuje tudi prenos podatkov ..
use kar mi izpiše pri lociranju v Maps je: your location could not be determined!
Res bom hvaležen vsakega nasveta, sicer bom izgubljen ..
iPhone, 3G, OS 3.0, jailbrejkan
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 04.02.2008 |
Prispevkov: 61 |
|
|
 |
|
Prispevek: #27 Objavljeno 21.08.2009 14:07:41 |
|
Citiram: | macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ja ja, js sem letel ravno z tem in kot sem rekel, foter je mel v egipt pržgan telefon (pozabil) jaz pa nazaj v slovenijo (namerno) in lejte me. še vedno grem na luft in sem iz mesa in krvi.
nihče me nebo prepriču da lahko telefoni zakrivijo nesrečo. lej no, ta zadeva je velika 10x5 cm in ni šans da spravi dol ptico velikosti, nevem, 80x50m! |
Telefon ne bo sklatu dol letalo, v smislu letalske nesreče. Inštrumeni v letalu imajo vsi backup in so tudi elektro-magnetno zavarovanu proti motnjam. Sam če je telefon pržgan je možno da se sprožijo alarmi za požar kar pomeni da mora kapten na letalu na najbižjem letališču pristat. VARNOSTNI PROTOKOL in to ti bo vsak pilot kopilot povedu enako.
Pol pa še neusečnosti: prekinitev leta do željene distinacije, evakuacija letala, stroški,
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 1145 |
|
|
 |
|
Prispevek: #28 Objavljeno 21.08.2009 14:18:48 |
|
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.09.2008 |
Prispevkov: 183 |
|
|
 |
|
Prispevek: #29 Objavljeno 21.08.2009 14:21:46 |
|
No, res je da ima garmin zunanjo anteno in zelo dobro lovi satelite (kar od take stvarce tud pricakujes...) Sem mel vedno vsaj 4 satelite in s tem 3D navigacijo.
CoPilot pa je kakulatorcek za pilote-kurzne korekture zaradi vetra, pretvarjanje vsega zivega v vse ostalo....... pa se route planer.
Imas tud moznost moving mapa in horizontal situation indicatorja KO enkrat ruto sestavis. Misljen je za SPORTNE (privatne) pilote. Potnik si z njim bogvekajdosti ne bo mogel zacet  .
Meni je ratalo da sem stevardu na poti tja dopovedal: It´s not an phone, it´s a ipod! (ceprav je bil iphone)
Je blo prav zanimivo x-plane med poletanjem igrat. Na sreco mi noben ni gnjavil.
@macbookpro, angus.....
Ce bos mel prizgan telefon LETALO NEBO DOL PADLO, NE BO SE PRIZGAL ALARM ZA POZAR, NE BODO SE ZGUBLI PA PRISTALI V BERLINU NAMESTO V PARIZU, NE BODO KRILA ODPADLA IN MOTORJI EKSPODIRALI...  histericne babice pa so vedno zabavne  :[/code]
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.09.2008 |
Prispevkov: 183 |
|
|
 |
|
Prispevek: #30 Objavljeno 21.08.2009 14:30:41 |
|
macbookpro je napisal/a: | Citiram: | macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
ja ja, js sem letel ravno z tem in kot sem rekel, foter je mel v egipt pržgan telefon (pozabil) jaz pa nazaj v slovenijo (namerno) in lejte me. še vedno grem na luft in sem iz mesa in krvi.
nihče me nebo prepriču da lahko telefoni zakrivijo nesrečo. lej no, ta zadeva je velika 10x5 cm in ni šans da spravi dol ptico velikosti, nevem, 80x50m! |
Telefon ne bo sklatu dol letalo, v smislu letalske nesreče. Inštrumeni v letalu imajo vsi backup in so tudi elektro-magnetno zavarovanu proti motnjam. Sam če je telefon pržgan je možno da se sprožijo alarmi za požar kar pomeni da mora kapten na letalu na najbižjem letališču pristat. VARNOSTNI PROTOKOL in to ti bo vsak pilot kopilot povedu enako.
Pol pa še neusečnosti: prekinitev leta do željene distinacije, evakuacija letala, stroški, |
Ce bi bil 0,001% moznosti da se pozarni alarm vklopi (kar mocno dvomim ker je to zadnja stvar ki bi jo radijski valovi motli) bi bila PREPOVED mobilnikov na krovu! To bi same letalske druzbe vztrajale na tem, ker bi bili stroski povzroceni iz strani mobilnikov enostavno preveliki in jih je lahko preprecit na krovu.
Drugace pa ni samo pozarni alarm vzrok za prekinitev leta. Vsako letalo ima med gorami check-listov nekaj v smislu minimum equipment list kjer je tocno doloceno kaj so razlogi za prekinitev leta in pristanek na alternativnem letaliscu. To so lahko nedelovanje instrumentov, radijev, avtopilota..... na primer. Definitivno pa je pozar na krovu ali pa v motorjih eden najhujsih scenarijev.
Ceprav bi bil lazen, bi piloti aktivirali sistem za gasenje (CO2) in letalo(motor) bi bilo treba pred nadaljevanjem spet temeljito pregledat. Kar pa stane VEEEELIKE denarce.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 05.03.2008 |
Prispevkov: 787 |
|
|
 |
|
Prispevek: #31 Objavljeno 21.08.2009 14:50:31 |
|
roman je napisal/a: | Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno. |
To govoriš o GPS iz iPhone-a ali kakšni drugi napravi? Letalo mi je jasno, da deluje kot faradejeva kletka, prav tako avto, kombi ali kaj podobnega, ampak če ti napravco držiš ne samo pri oknu, ampak na oknu in pri tem vztrajaš cca 10 minut, potem je pa že malo čudno, da v vsem tem času niti enkrat še signala nisem ulovil. Razen če ima GPS v iPhone-u res tako šibak sprejemnik, da mu tista odprtina od okna ne koristi kaj dosti.
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.09.2008 |
Prispevkov: 3289 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #32 Objavljeno 21.08.2009 14:57:40 |
|
Mogoče so bila stekla tonirana. Ta namreč povzročajo dosti težava navigacijam ipd.
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 04.09.2008 |
Prispevkov: 183 |
|
|
 |
|
Prispevek: #33 Objavljeno 21.08.2009 15:14:20 |
|
alenbec je napisal/a: | Mogoče so bila stekla tonirana. Ta namreč povzročajo dosti težava navigacijam ipd. |
niso tonirana. Strnska okna so vecinoma iz vec locenih plasti stekla (oz akrilne mase- plastike) zaradi izolacije. Prednja stekla v cockpitu pa so vec cm debele iz armiranega stekla, grelnih elementov.....
Tako da dvomim da bi bilo to krivo.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 03.08.2007 |
Prispevkov: 368 |
Kraj: Velika Nedelja |
|
 |
|
Prispevek: #34 Objavljeno 21.08.2009 15:33:22 RyanAir |
|
urosbe je napisal/a: | macbookpro je napisal/a: | Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem.  |
Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano  |
Še teden nazaj sem opravljal enako pot. Ob začetnih navodilih so razjasnili, da morajo biti mobilni telefoni in ostale naprave do izklopa varnostne lučke (gorečega znaka s simbolom pasu) ostati ugasnjeni. Po vzletu in pred pristankom pa ponujajo klice preko OnAir omrežja ( najava iz 2007) in so mobilni telefoni, zaradi doatka k zaslužku, dobrodošli.
|
 |
Jabuček
Pridružen/a: 26.03.2009 |
Prispevkov: 41 |
|
|
 |
|
Prispevek: #35 Objavljeno 21.08.2009 16:42:49 |
|
Tudi moja izkušnja je da s težavo sprejema signal in se dosti hitreje ujame če GPS vklopiš ko si še na zemlji. Npr. na poti proti letalu.
Primer moje poti ko sem imel na roki ki je bila pri oknu Garmin Forerunnerja 405.
http://connect.garmin.com/activity/7909778
Splača se ogledati bolj podrobno večkratne poizkuse pristanka na Ferskih otokih in dvakratno pot na Islandijo. Prvič po gorivo, drugič pa prespat in čakat na vreme.
|
 |