Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
GPS signal na letalu
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 05.03.2008
Prispevkov: 787
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 21.08.2009 12:17:13
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano Smile

Tudi jaz mislim, če bi telefoni, fotoaparati in podobne elektronske naprave dejansko povzročale probleme, da bi jih pri vseh teh varnostnih ukrepih, enostavno prepovedali v ročni prtljagi.

Pa ne me narobe razumet, ko pridem na letalo, telefon vedno priklopim na Airplane mode - če drugega ne, na dolgih poletih privarčujem nekaj baterije - zakaj bi pa iskal omrežje, ki ga tako ali tako ne bo dobil.

Gre le za to, da me je pa vseeno firbec matral, zakaj nimam GPS signala v letalu. Pri GPS Trackerju, ki prikaže podatek kakšen sprejem ima, mi vedno napiše Current: None, torej signala sploh nima.
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 21.08.2009 12:43:56
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
urosbe je napisal/a:
macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano Smile

Tudi jaz mislim, če bi telefoni, fotoaparati in podobne elektronske naprave dejansko povzročale probleme, da bi jih pri vseh teh varnostnih ukrepih, enostavno prepovedali v ročni prtljagi.

Pa ne me narobe razumet, ko pridem na letalo, telefon vedno priklopim na Airplane mode - če drugega ne, na dolgih poletih privarčujem nekaj baterije - zakaj bi pa iskal omrežje, ki ga tako ali tako ne bo dobil.

Gre le za to, da me je pa vseeno firbec matral, zakaj nimam GPS signala v letalu. Pri GPS Trackerju, ki prikaže podatek kakšen sprejem ima, mi vedno napiše Current: None, torej signala sploh nima.

še drobro, da te niso obsodili terorizma zarad kamere Very Happy
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.01.2009
Prispevkov: 647
Kraj: LJ
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 21.08.2009 12:51:16
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Men se je, ko sem letu z rayanairom (tut u london!!) zzgodil, da so sterverdese zamenjale ipod touch(ki sem ga imel s sabo) z iphonem in sm ga mogu ugasnt.
ni pomagal, če sem jim dopovedoval, da je to ipod...
in to nekje na polovici leta Very Happy Very Happy Very Happy
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 42
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 21.08.2009 12:52:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 03.03.2008
Prispevkov: 181
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 21.08.2009 13:17:31
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
roman je napisal/a:
Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno.


mogoče je pa hec v tem, da si v letalu v "piksni" in signal ne pride čez pleh... a ni tko, da tanovmu iphonu ne morš dat ohišja od 2g, ker sicer gps ne dela?
Šerif

Šerif

Pridružen/a: 01.12.2007
Prispevkov: 10420
Kraj:   
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 21.08.2009 14:03:33
Ni GPS signala
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Najprej en lep pozdrav preko Atlantika! Gremo k problemu: nikakor mi noče najdt gps signala, tako ne morm uporabljat (še kako potrebnih!!!) aplikacije Maps in pa Navigona! Res je, da imam ameriško sim kartico, a imam paket, ki vključuje tudi prenos podatkov ..
use kar mi izpiše pri lociranju v Maps je: your location could not be determined!

Res bom hvaležen vsakega nasveta, sicer bom izgubljen ..

iPhone, 3G, OS 3.0, jailbrejkan
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 04.02.2008
Prispevkov: 61
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 21.08.2009 14:07:41
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Citiram:
macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


ja ja, js sem letel ravno z tem in kot sem rekel, foter je mel v egipt pržgan telefon (pozabil) jaz pa nazaj v slovenijo (namerno) in lejte me. še vedno grem na luft in sem iz mesa in krvi.
nihče me nebo prepriču da lahko telefoni zakrivijo nesrečo. lej no, ta zadeva je velika 10x5 cm in ni šans da spravi dol ptico velikosti, nevem, 80x50m!


Telefon ne bo sklatu dol letalo, v smislu letalske nesreče. Inštrumeni v letalu imajo vsi backup in so tudi elektro-magnetno zavarovanu proti motnjam. Sam če je telefon pržgan je možno da se sprožijo alarmi za požar kar pomeni da mora kapten na letalu na najbižjem letališču pristat. VARNOSTNI PROTOKOL in to ti bo vsak pilot kopilot povedu enako.
Pol pa še neusečnosti: prekinitev leta do željene distinacije, evakuacija letala, stroški,
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1145
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 21.08.2009 14:18:48
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_cage
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 04.09.2008
Prispevkov: 183
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 21.08.2009 14:21:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No, res je da ima garmin zunanjo anteno in zelo dobro lovi satelite (kar od take stvarce tud pricakujes...) Sem mel vedno vsaj 4 satelite in s tem 3D navigacijo.
CoPilot pa je kakulatorcek za pilote-kurzne korekture zaradi vetra, pretvarjanje vsega zivega v vse ostalo....... pa se route planer.
Imas tud moznost moving mapa in horizontal situation indicatorja KO enkrat ruto sestavis. Misljen je za SPORTNE (privatne) pilote. Potnik si z njim bogvekajdosti ne bo mogel zacet Rolling Eyes .

Meni je ratalo da sem stevardu na poti tja dopovedal: It´s not an phone, it´s a ipod! (ceprav je bil iphone)

Je blo prav zanimivo x-plane med poletanjem igrat. Na sreco mi noben ni gnjavil.

@macbookpro, angus.....
Ce bos mel prizgan telefon LETALO NEBO DOL PADLO, NE BO SE PRIZGAL ALARM ZA POZAR, NE BODO SE ZGUBLI PA PRISTALI V BERLINU NAMESTO V PARIZU, NE BODO KRILA ODPADLA IN MOTORJI EKSPODIRALI... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy histericne babice pa so vedno zabavne Confused :[/code]
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 04.09.2008
Prispevkov: 183
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 21.08.2009 14:30:41
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macbookpro je napisal/a:
Citiram:
macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation


ja ja, js sem letel ravno z tem in kot sem rekel, foter je mel v egipt pržgan telefon (pozabil) jaz pa nazaj v slovenijo (namerno) in lejte me. še vedno grem na luft in sem iz mesa in krvi.
nihče me nebo prepriču da lahko telefoni zakrivijo nesrečo. lej no, ta zadeva je velika 10x5 cm in ni šans da spravi dol ptico velikosti, nevem, 80x50m!


Telefon ne bo sklatu dol letalo, v smislu letalske nesreče. Inštrumeni v letalu imajo vsi backup in so tudi elektro-magnetno zavarovanu proti motnjam. Sam če je telefon pržgan je možno da se sprožijo alarmi za požar kar pomeni da mora kapten na letalu na najbižjem letališču pristat. VARNOSTNI PROTOKOL in to ti bo vsak pilot kopilot povedu enako.
Pol pa še neusečnosti: prekinitev leta do željene distinacije, evakuacija letala, stroški,


Ce bi bil 0,001% moznosti da se pozarni alarm vklopi (kar mocno dvomim ker je to zadnja stvar ki bi jo radijski valovi motli) bi bila PREPOVED mobilnikov na krovu! To bi same letalske druzbe vztrajale na tem, ker bi bili stroski povzroceni iz strani mobilnikov enostavno preveliki in jih je lahko preprecit na krovu.

Drugace pa ni samo pozarni alarm vzrok za prekinitev leta. Vsako letalo ima med gorami check-listov nekaj v smislu minimum equipment list kjer je tocno doloceno kaj so razlogi za prekinitev leta in pristanek na alternativnem letaliscu. To so lahko nedelovanje instrumentov, radijev, avtopilota..... na primer. Definitivno pa je pozar na krovu ali pa v motorjih eden najhujsih scenarijev.
Ceprav bi bil lazen, bi piloti aktivirali sistem za gasenje (CO2) in letalo(motor) bi bilo treba pred nadaljevanjem spet temeljito pregledat. Kar pa stane VEEEELIKE denarce.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 05.03.2008
Prispevkov: 787
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 21.08.2009 14:50:31
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
roman je napisal/a:
Jaz sem probaval GPS na letalu vendar je bilo tako. Ko sem ga priklopil med letom, se nikakor ni povezal s sateliti. Ko pa sem ga nazajgrede prižgal in satelite ulovil že na tleh, je delal celo pot brez problemov. Je pa zelo zanimivo gledati na karto, trenutno hitrost in podobno.

To govoriš o GPS iz iPhone-a ali kakšni drugi napravi? Letalo mi je jasno, da deluje kot faradejeva kletka, prav tako avto, kombi ali kaj podobnega, ampak če ti napravco držiš ne samo pri oknu, ampak na oknu in pri tem vztrajaš cca 10 minut, potem je pa že malo čudno, da v vsem tem času niti enkrat še signala nisem ulovil. Razen če ima GPS v iPhone-u res tako šibak sprejemnik, da mu tista odprtina od okna ne koristi kaj dosti.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 14.09.2008
Prispevkov: 3289
Kraj: Ljubljana
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 21.08.2009 14:57:40
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče so bila stekla tonirana. Ta namreč povzročajo dosti težava navigacijam ipd.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 04.09.2008
Prispevkov: 183
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 21.08.2009 15:14:20
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
alenbec je napisal/a:
Mogoče so bila stekla tonirana. Ta namreč povzročajo dosti težava navigacijam ipd.


niso tonirana. Strnska okna so vecinoma iz vec locenih plasti stekla (oz akrilne mase- plastike) zaradi izolacije. Prednja stekla v cockpitu pa so vec cm debele iz armiranega stekla, grelnih elementov.....
Tako da dvomim da bi bilo to krivo.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 03.08.2007
Prispevkov: 368
Kraj: Velika Nedelja
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 21.08.2009 15:33:22
RyanAir
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
urosbe je napisal/a:
macbookpro je napisal/a:
Fora je v tem, da se lahko ob prižganem telefonu na avijonu, v kokpitu lahko sprožijo alarmi za požar, in po predpisih je treba pristat na najbližjem letališču. Tko da prosim ob naslednjem poletu se držite navodil, še posebaj če letite s Adrijem CRJ-jem. Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Zdajle sem se spomnil na moj prvi let pred leti z Ryanair do Londona, ko sem med vzletom na okno prislonil kompaktni digitalni fotoaparat in posnel filmček kako smo vzleteli. Seveda sem najprej počakal, da so se stevardese usedle, potem se je pa starejša potnica poleg mene pričela dret, da bomo padl dol, ker ima tukaj en kamero prižgano Smile

Še teden nazaj sem opravljal enako pot. Ob začetnih navodilih so razjasnili, da morajo biti mobilni telefoni in ostale naprave do izklopa varnostne lučke (gorečega znaka s simbolom pasu) ostati ugasnjeni. Po vzletu in pred pristankom pa ponujajo klice preko OnAir omrežja (najava iz 2007) in so mobilni telefoni, zaradi doatka k zaslužku, dobrodošli.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 26.03.2009
Prispevkov: 41
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 21.08.2009 16:42:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tudi moja izkušnja je da s težavo sprejema signal in se dosti hitreje ujame če GPS vklopiš ko si še na zemlji. Npr. na poti proti letalu.

Primer moje poti ko sem imel na roki ki je bila pri oknu Garmin Forerunnerja 405.

http://connect.garmin.com/activity/7909778

Splača se ogledati bolj podrobno večkratne poizkuse pristanka na Ferskih otokih in dvakratno pot na Islandijo. Prvič po gorivo, drugič pa prespat in čakat na vreme.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani