V ponedeljek 6.12, sem nakazal denar za spominski modul 512MB DDR PC400 in še danes ne dobil, čeprav so zatrdili, da imajo na zalogi in bo poslano po pošti.
Na mail mi niso odgovorili, na telefon se prvič ne jevali in drugič ni bilo osebe, ki bi znala razložiti zakaj pošiljke še danes ni. Zato so me prosili za telefonsko številko na katero me bi poklicali v roku pol ure (ob vrnitvi go. Karmen) a žal me ne.
Razumem, da jim fizične osebe ne prinašajo velik mesečni prihodek, temveč pravne osebe. Sem pa mnenja, da bi se lahko bolje potrudili. Recim ob nakupu računalnika je bilo potrebno čakati (nekaj tednov), saj ga ne imeli na zalogi. Dne ko bi naj prevzel računalnik na sedežu podjetja ga ni bilo in tako brez potrebe hodil v LJ. Res, da je bila težava na strani poštne službe, ampak lahko bi tole predvidili, saj me zanime le, da se držite dogovora.
Vprašanje za No.1:
- zakaj imate na zalogi 200 predvajalnikov iPod?
- kje so zaloge računalnikov (eMac, iMac, iBook)?
Danes je konkurenca velika in živeti v zmoti, da ste edini večji zastopnik za slovenijo je narobe, saj se lahko to kaj hitro spremeni.
Zakaj se ne bi bolje potrudili za fizične osebe? Zakaj ne bi bila vaša prodajalna prijaznejša do potencialnih kupcev? Zakaj ne bi imeli določene zaloge in tako zmanjšal čakanje iz mesca dni na en dan? Zakaj ne bi imeli predstavljene izdelke podjetja Apple v trgovini? Namreč večina potencialnih kupcev (fizične osebe) se še ni srečalo z računalniki podjetja Apple in bi tako imeli prvi možen stik z njimi. Morda bi tudi tole pripomoglo k lažji odločitvi k nakupu.
Spletno stran bi lahko redneje posodabljali in objavljali novosti. Cenik pa je seveda razred zase na strani =)
Čeprav imam krneki pripomb, bom še naprej kupoval pri omenjenem podjetju in upal, da se bo v prihodnje kaj spremenilo, za nas - fizične osebe.









Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si
Kontakt
Na vrh strani