EPL in jeza | ||||||||
|
Na mail mi niso odgovorili, na telefon se prvič ne jevali in drugič ni bilo osebe, ki bi znala razložiti zakaj pošiljke še danes ni. Zato so me prosili za telefonsko številko na katero me bi poklicali v roku pol ure (ob vrnitvi go. Karmen) a žal me ne. Razumem, da jim fizične osebe ne prinašajo velik mesečni prihodek, temveč pravne osebe. Sem pa mnenja, da bi se lahko bolje potrudili. Recim ob nakupu računalnika je bilo potrebno čakati (nekaj tednov), saj ga ne imeli na zalogi. Dne ko bi naj prevzel računalnik na sedežu podjetja ga ni bilo in tako brez potrebe hodil v LJ. Res, da je bila težava na strani poštne službe, ampak lahko bi tole predvidili, saj me zanime le, da se držite dogovora. Vprašanje za No.1: - zakaj imate na zalogi 200 predvajalnikov iPod? - kje so zaloge računalnikov (eMac, iMac, iBook)? Danes je konkurenca velika in živeti v zmoti, da ste edini večji zastopnik za slovenijo je narobe, saj se lahko to kaj hitro spremeni. Zakaj se ne bi bolje potrudili za fizične osebe? Zakaj ne bi bila vaša prodajalna prijaznejša do potencialnih kupcev? Zakaj ne bi imeli določene zaloge in tako zmanjšal čakanje iz mesca dni na en dan? Zakaj ne bi imeli predstavljene izdelke podjetja Apple v trgovini? Namreč večina potencialnih kupcev (fizične osebe) se še ni srečalo z računalniki podjetja Apple in bi tako imeli prvi možen stik z njimi. Morda bi tudi tole pripomoglo k lažji odločitvi k nakupu. Spletno stran bi lahko redneje posodabljali in objavljali novosti. Cenik pa je seveda razred zase na strani =) Čeprav imam krneki pripomb, bom še naprej kupoval pri omenjenem podjetju in upal, da se bo v prihodnje kaj spremenilo, za nas - fizične osebe. |
|||||||
|
|
|||||||
|
||||||||
|
"bom danes poslala po pošti..." Kaj so počeli od ponedeljka do danes? Namreč imeli so na zalogi. Krneki |
|||||||
|
||||||||
Tezit jim moras po telefonu, ce je treba tudi dvakrat dnevno, pa bo. Ogo |
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Sam so vseen dobavni roki ubijalski. medtem ko mašino dobim v avstriji pr lokalnem prodajalcu v 2 dneh, jo moram v sloveniji čakat od 10 dni do 14 dni.... pa saj so pijani |
||||||||
|
p.s. se ne čudim, da so za računalnik potreboval par tednov, glede na to, da za spominski modul potrebujejo 8 dni. |
|||||||
|
|
|||||||
www.macstore.at www.cancom.at oboji pošljejo po pošti tudi v Slovenijo robo, oboji iz Graza, za Klagenfurt pa ne vem, bi se pa definitivno bolj splačalo ljubljančanom. |
||||||||
LP TribesMan |
||||||||
|
||||||||
|
|
|||||||
|
--- Spoštovani, v ponedeljek 6/12/04 ste Milošu sporočili, da ste izvršili plačilo po izdanem predračunu. žal je prišlo pri oddaji poštne pošiljke do napake, ki je povzročila neljubo zamudo. Napako smo odkrili včeraj in vam spominski modul poslali po "Hitri pošti" (kurirju) seveda na naše stroške, zaraven pa smo v opravičilo priložili tudi simpatični T-shirt! Upam, da boste opravičilo sprejeli in vas obenem lepo pozdravljam! --- |
|||||||
Me pa veseli, da so se ti opravicili in je konec dober. |
||||||||
Vsekakor bom probal na nekaj vprašanj odgovoriti: "- zakaj imate na zalogi 200 predvajalnikov iPod? " Nekateri drugi so se razburjali zakaj ne, glavna stvar je, da jih je Apple prvič lahko dobavil toliko, na srečo si zapisal kako 0 premalo, prodani pa so bili vsi še v letu 2004! "- kje so zaloge računalnikov (eMac, iMac, iBook)?" V EPL skladišču, če jih pa Apple nima... potem pa romajo maili z posobno vsebino večkrat na teden iz mojega mailboxa in to na žalost ni redko... "Razumem, da jim fizične osebe ne prinašajo velik mesečni prihodek, temveč pravne osebe." Ni tako ampak obratno... "Spletno stran bi lahko redneje posodabljali in objavljali novosti." Verjetno že večkrat zapisano, ampak v CMEA regiji je to najhitreje osveževana stran in z največ obiski ter z največ vsebine... seveda bi bilo lahko bolje in trudimo se... "Cenik pa je seveda razred zase na strani =) " Polepšano osveženo in spet edini v bližnji in podobni okolici sploh s cenikom in še aktualnim... "Čeprav imam krneki pripomb, bom še naprej kupoval pri omenjenem podjetju in upal, da se bo v prihodnje kaj spremenilo, za nas - fizične osebe." HVALA! Če se še ni prosim za želje, predloge... "Hmm, imam obcutek, da imajo neke probleme s komunikacijo, se posebej preko e-maila. Tezit jim moras po telefonu, ce je treba tudi dvakrat dnevno, pa bo." Verjemi, da če nebi vsak klical, potem bi imeli zadosti časa in bi vvsi dobili maile redno oz. v 24 urah... vsekakor je mail najboljši način!! "Hehe. Tocno ta Karmen:)))) Osebno pa mislim, da ima EPL tezave se nekje drugje. V odnosu namrec. Ce nisi iz neke firme in ne kupis 20 iMacov te verjetno ne jebejo. Jah... Tako je pac je ce si glavni:)" Občutek, ki temelji na nevemčem... Ampak to je trend, ko je bilo Jabolko podjetje z 90% tržnim deležem, je veljalo ob enakem odnosu in brez web-a in brez lokala, brez... ampak temu ponavad v sloveniji pravmo foušija in tut to mora bit, če pa lahko argumentiraš pa iz foušije lahko prideva drugam... žal tako to zgleda... "Zakaj pa vsi kupujete pri EPL? Imate tudi Aris jabolko ter Mac & PC. Sam imam izkušnje z obema in so bili zelo korektni, sploh Aris. Predvsem se mi zdi dobro to, da so mi vedno pošteno povedali kaj lahko dobim in česa ne oz. koliko časa bo treba čakat." Vsak lahko seveda prosto izbira in ti si pač tam srečen, to je lepo! Obstaja pa X strank, ki tam niso srečne in obratno... Avstrijski komentarji pa se razblinijo v nekem časovnem razmerju, saj nekateri zagovvorniki velikokrat čakajo dlej kot navajajo, ampak temu se lahko reče "patriotizem", žal je to ekonomsko pogojeno in Cancom je za Apple večjega pomena kot cela bivša YU... |
||||||||
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |