Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
iStyle - so mi na servisu pokvarili macbooka?!
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.01.2009
Prispevkov: 647
Kraj: LJ
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #21   Objavljeno 24.04.2009 21:03:36
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ozi je napisal/a:
draga larisa. ker imam za seboj precej strokovne kilometrine in tudi veliko let dela na servisu vem, da se stvari včasih ne poklopijo najbolje. in če vmes vmešamo še človeški kolerični faktor je stvar povsem na psu.

iz tvojih postov nisem razbral nič drugega kot ogorčenost, ker se napaka pojavlja IN TO PRI MEKU!!! absolutno nesprejemljive popravljalne roke in sploh bi najraj enmu razbila gobec. Laughing

ne bi želel iti dalje v klasifikacijo strank, ker se mi ne ljubi spuščat na neprimeren nivo pa tudi žaljenje ne privede do nilčesar. dejstvo pa je, da draga moja larisa. tudi nov bmw za 100k crkne že v prvem mesecu. in je v prvem mesecu lahko 3x na servisu. pri takih izkušnjah (iz prve roke) se včasih sam pri sebi nasmehnem, ko pomislim, da bi si na mojem mestu nekdo verjetno pognal kroglo v glavo!?

servis MORA napako ODKRITI in jo DEFINIRATI! in da! murphy velikort ne pokaže napake, ravno, ko je to nujno potrebno. drži. zajem stanja s fotoaparatom je fantastična reč, ker slika pove več kot milijon besed a kljub vsemu ponavljam; NAPAKO je potrebno ODKRITI! najslabše kar se ti lahko pripeti je to, da so se na servisu dobesedno podelali pred tvojo histerijo in hitijo odpravljati napako vsepovprek. pri tem žal, veliko pripomore (ali ne) strokovnost serviserja oziroma retorika predstavnika servisa... skratka. iz sporočila ni težko razbrat, da se je vse skupaj pričelo po nadgradnji pomnilnika. tudi napaka je precej tipska za težave s pomnilnikom. povsem možno pa je, da je uporabnikova (tvoja) nestropnost in nervoza s poskušanjem zlepa in zgrda usposobit iz zaganjat računalnik stvari posledično pač še poslabšala.
ne razumem ljudi, ki kljub očitnim defektom neko stvar kar ženejo in ženejo dalje. a se stvari popravljajo same od sebe? a se z avtomobilom, ki riba tudi odpravljate na morje?

rezultat vsega skupaj je izredno neprijetna uporabniška izkušnja najprej z macom, nato s prvim servisom in možno je, da bo tako tudi z drugim. in seveda pričakovano širjenje slabe reklame in napačnih vtisov. globoko vdihni in se ustrezno pripravi na nadaljne delo. bodisi z nadomestnim računalnikom, ki ti v sklopu garancije (če bi jo imela, recimo) po zakonu pripada. sicer pa žal to ni nikogaršnji problem! tale post bom izkoristil tudi za grajo vseh tistih, ki uprabljate svoje elektronske naprave (večje in manjše) za posel oziroma ste od teh naprav življenjsko odvisni pri tem pa nimate v prvi vrsti poskrbljeno za varnost svojih podatkov in seveda za primere odpovedi teh naprav. kaj pa če vam napravo ukradejo? kaj če se zgodi potres (italija?) kaj če in kaj če...

najprej je treba prevzeti odgovornost pri sebi. potem se zavedati, da nobena stvar 100% zanesljiva. in svet bo lepši Smile



Wink


Očitno ti veš o popravljanju več kot jaz, ampak naj ti nekaj povem:
Nič ti ne pomaga, če ti napako odkrijejo in celo definirajo. Ljudje ne grejo na servis samo za to, da jim najdejo napako.
Bistvo servisa je da ti napako POPRAVIJO. Reda pred to sodi tudi definiranje, ampak to ni bistvo. Na servisu sem bil 5x in 3x sem že vedel kakšna napaka je, samo da je nisem znal odpravit. Čisto razumem to, da ste vi ljudje in da se lahko zmotite, sam mi vam pa plačamo (velik) za to da se ne.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 30.09.2007
Prispevkov: 456
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #22   Objavljeno 24.04.2009 21:21:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
hm. saj ne gre za pregovarjanje. govorim o nastopanju in velikokrat nečloveških pričakovanjih medtem, ko sam uporabnik ne premore kančka odgovornosti za svoje stvari in način dela. tudi sam sem že mnogokrat reklamiral stvari a vem kaj me čaka. v fazi garancije se kot potrošnik nimam absolutno nič za vsajat, ker je garancijsko popravilo zakonsko ali celo garancijsko opredeljeno. pri nas pa je z zakonom o varstvu potrošnikov kupec zavarovan bolj kot kočevski medved.

drži pri izven garancijskih popravilih se lahko zaplete. zlasti pri reklamacijah, ko je popravilo že plačano in se začne odisejada... a kljub vsemu obstajajo pristojne službe za reševanje sporov, drugo mnenje etc.

vse kar želim poudarit je, da takih pristopov organsko ne prensem, ker enostavavno ni pravi, pljuvanje vse povprek samo zato, ker imaš sam smolo z izdelkom in ker pač nimaš alternative pa ne vodi nikamor!

potem pa po forumih prebiraš kako bi nekdo z motorko požagal vse po servisu, un bi unga zaklal ta bi drugemu razbil gobec in tako naprej. no, na štiri oči se stvari hitro poležejo zlasti, če za pultom ni stereotipski g33k s pepelniki na nosu...

dejstvo je, da servis pač ni kraj kjer se cedita med ter mleko in kjer bi bili vsi dobre volje. povsem nasprotno. zato pa je servis.

za svoj konec bi požegnal debate na račun izkušenj s posameznimi servisnimi centri in strokovnjaki, ki delajo tam. a lepo prosim za normalno intonacijo in vsaj ščepcem samokritičnosti in objektivnosti.

Confused
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 26.01.2009
Prispevkov: 647
Kraj: LJ
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #23   Objavljeno 24.04.2009 21:48:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ozi je napisal/a:
hm. saj ne gre za pregovarjanje. govorim o nastopanju in velikokrat nečloveških pričakovanjih medtem, ko sam uporabnik ne premore kančka odgovornosti za svoje stvari in način dela. tudi sam sem že mnogokrat reklamiral stvari a vem kaj me čaka. v fazi garancije se kot potrošnik nimam absolutno nič za vsajat, ker je garancijsko popravilo zakonsko ali celo garancijsko opredeljeno. pri nas pa je z zakonom o varstvu potrošnikov kupec zavarovan bolj kot kočevski medved.

drži pri izven garancijskih popravilih se lahko zaplete. zlasti pri reklamacijah, ko je popravilo že plačano in se začne odisejada... a kljub vsemu obstajajo pristojne službe za reševanje sporov, drugo mnenje etc.

vse kar želim poudarit je, da takih pristopov organsko ne prensem, ker enostavavno ni pravi, pljuvanje vse povprek samo zato, ker imaš sam smolo z izdelkom in ker pač nimaš alternative pa ne vodi nikamor!

potem pa po forumih prebiraš kako bi nekdo z motorko požagal vse po servisu, un bi unga zaklal ta bi drugemu razbil gobec in tako naprej. no, na štiri oči se stvari hitro poležejo zlasti, če za pultom ni stereotipski g33k s pepelniki na nosu...

dejstvo je, da servis pač ni kraj kjer se cedita med ter mleko in kjer bi bili vsi dobre volje. povsem nasprotno. zato pa je servis.

za svoj konec bi požegnal debate na račun izkušenj s posameznimi servisnimi centri in strokovnjaki, ki delajo tam. a lepo prosim za normalno intonacijo in vsaj ščepcem samokritičnosti in objektivnosti.

Confused


Sej razumem, samo problem je, da ljudje, ki pljuvajo čez serviserje nimajo težav samo z izdelkom, pač pa tudi z serviserji. Ne vem kako je, če si serviser, samo jaz bi bil vesel, če bi mi kdo plačal (pošteno) za to, da popravljam (se igram) računalnike Laughing
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 06.03.2008
Prispevkov: 1463
Kraj: Celje
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #24   Objavljeno 24.04.2009 21:50:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ej Ozi tebi nekaj ni jasno Računalnik ji je delal BP preden so ji nadgradili ram od takrat naprej ne deluje in tega ne znajo odpraviti obnašajo se arogantno in ignorantsko. Do tu je njena krivda enaka nič. Če nima backupa je res njen problem vendar vse to še vedno nima nobene veze z slabim servisom. Vsak tudi ne more imeti en računalnik doma samo zato da ga bo uporabil ko mu bo glavni crknil.

Pa še nekaj BTW če pride o potresa in izgubiš računalnik je skoraj 95% verjetno da si izgubil tudi backup razen če si ga delal na net...

Verjemi po petih obiskih servisa zaradi enakih napak bi 90% ljudi popizdilo 5% bi poseglo po fizičnem napadu 5% pa bi bilo skuliranih( te bi imeli dodaten računalnik in bi jim bilo lažje)

Seveda vsaka stvar lahko crkne vendar tu ni govora o tem temveč o odnosu in nesposobnosti serviserjev ki se imajo za serviserje. Lahko bi punci dali nadomestni računalnik če vidijo da jim ne gre in v miru pogledajo ter DOBRO PRETESTIRAJO vendar pri nas to ne gre tako tu bomo zdaj lahko začeli temo ki smo jo že imeli glede nakupov v Slo ali Tujina veliko vas je govorilo da zaradi servisa je bolje Slo no to je že prvi primer kateri govori nasprotno.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 03.03.2008
Prispevkov: 181
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #25   Objavljeno 25.04.2009 08:35:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
hm, ne vem no... men se moj MBP lepo obnaša.
ampak je pa kolegatu crknu imac. nesu ga je tja kjer ga je kupu (ne bomo zdej o tem kam pa kako, je pa to v Ljubljani) in so mu rekl da bo fertig čez en tedn. Kolega jih je lepo prosu, če bi lahko pohitel, ker nujno rabi računalnik (za vsak slučaj, da nebi predolg trajal) in so se mu smejal, češ "vsak nujno rab računalnik". Ko jih je uprašu če lahko za ta cajt dobi nadomestnega so ga vprašal, če se slučajno heca in da "kje je pa to pobral?". zanimivo ne?
no, po enmu tednu je manjkajoči del (lcd) prišel na servis in oni so rabli 3 (!) tedne da so to zamenal... ko jih je klical so mu rekl da pač še ni na vrsti. In na konc ko je vsakodnevno težil,so za zamenjal v parih urah. še sreča, da je kolega blazno nakuliran in da je mel doma rezervn komp. kako bi šele blo, če jih nebi klical in bi samo čakal.
mogoče bi pa res mogu kako flašo nest. sam to je gnilo. pa brez zamere.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 16.11.2008
Prispevkov: 177
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #26   Objavljeno 25.04.2009 10:48:12
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
no, kr povej kje ga je kupil, da se jih izogiboma. V tej sloveniji je res ena čudna scena, prodajalci se obnašajo, kot da oni nam delajo uslugo in ne mi njim... drugače pa

Citiram:
20. člen ZVPOT

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #27   Objavljeno 25.04.2009 11:09:48
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@Dex: odlično opravljena domača naloga. Ravno ta člen sem jaz že večkrat citiral. Žal se serviserji zanašajo na pravna mnenja svojih odvetnikov, ti pa napišejo mnenja tako, da so kar najbolj na kožo pisana stranki...
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 16.11.2008
Prispevkov: 177
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #28   Objavljeno 25.04.2009 11:33:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
to tako ali tako ja! Drugače pa je problem, da so ljudje premalo osveščeni in svojih pravic sploh ne poznajo. Prodjalcu/serviserju je pač treba zatežit.

Še en ocvirk: Znanec je na servis odnesel prenosnik. Zamenjati so morali ekran. Rekli so mu, da bo vseskupaj trajalo 14 dni in naj se oglasi takrat, da bo popravljeno. Sicer njegova napaka, ampak se brez, da bi preveril pelje iz mb v lj, kjer mu povejo, da zadeva še vedno ni urejena in da bo trajalo še 3 dni. Pride spet čez 3 dni, stvar še ni urejena in mu rečejo, da so problemi z dobavo in bo trajalo še vsaj en teden. Tip itak čisto p* in jih vpraša če se sploh zavedajo koliko stroškov bodo morali kriti, niso mu dali nadomestnega prenosnika itd. in zahteva upravnika. Kakorkoli, rezultat je bil tak, da se je še isti dan domov odpeljal z novim prenosnikom . Wink
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 220
Kraj: Murska Sobota
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #29   Objavljeno 25.04.2009 19:23:08
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ozi

preberi si Dexove poste in se mal nauči, kaj in kako je treba. Če prebiram, tvoje pisanje me ne čudi, da v servisih storitve ne štimajo.

V Sloveniji smo še preveč potrpežljivi z raznimi mojstiri, serviserji, zdravniki , uradniki, kelnarji ( pa še bi lahko našteval), ki svoje delo izkoriščajo za zdravljenje svojih kompleksov in ne razumejo, da se stranka živčno odzove, če ni zadovoljna s storitvijo. In, če tisti, ki slabo dela na stranko gleda še zviška-ojoj.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 30.09.2007
Prispevkov: 456
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #30   Objavljeno 25.04.2009 19:58:29
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
ne bom komentiral več te teme, ker ni produktivna. raje še enkrat preberi moje poste, da jih boš dojel. če ti misliš, da je v sloveniji višek tolerance prisoten potem milo rečeno - preprosto nimaš pojma! res je, in s tem se popolnoma strinjam,da je raznih "strokovnjakov z bloka" in velemojstrov cel kup 95% jih pa ni vrednih, da prime v roke šraufenciger, kaj šele, da se ponaša z mojsterskim nazivom. ampak glej, kaj se dogaja... tema drsi iz svojega kursa. s tem sem zaključil.

pa mirne živce še naprej.
Wink
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 10.11.2008
Prispevkov: 9222
Kraj: LJ
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #31   Objavljeno 25.04.2009 20:12:08
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Citiram:
20. člen ZVPOT

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Kako ocenis skodo, ki si jo pretrpel zaradi tega, ker stvari nisi mogel uporabljati? Bi mi koristile izkusnje koga, ki je to ze izpeljal v Sloveniji.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 23.01.2009
Prispevkov: 82
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #32   Objavljeno 25.04.2009 22:40:33
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Iz teme razberem samo eno. Da še ni čas za nakup appla. Ker če pri nas ne znajo zamenjati rama, ker kao appla v sloveniji ni ..... potem apple kupite samo avanturisti.
In kao neka svetovna garancija potem pa nosi apple v Grac. Niti slučajno. Jaz ne. Ko bo apple v SLO bom pa naprej razmišljal o njem. Do takrat bo edini apple Iphone ker ga lahko vržem v kanto ko bo fuč in spet kupim nokijo.

Najbolj so mi pa všeč dolgoprogaši kot si ti Ozi. Servisu se ne izide vedno ali kako si že napisal. Za moje pojme je pa servis tam ravno zato da se izide. In včasih tisti iz garaže na žalost rešijo več kot serviserji ki pač hodijo v službo. Sicer ne vsi veliko pa.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 21.12.2008
Prispevkov: 128
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #33   Objavljeno 25.04.2009 23:03:57
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne bi rekel, da še ni čas za nakup Appla. Maca uporabljam od leta 1994, od takrat sem jih zamenjal 4. Z nobenim nikoli nobenih problemov. In edina frustracija, ki jo doživim je v službi, ko delam na Windoz mašini.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 21.03.2008
Prispevkov: 614
Kraj: Trebnje
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #34   Objavljeno 26.04.2009 00:55:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@dbest morda nesramno kar ti bom napisal amapak se ne morem zadržati ker komentarjev v takšnem stilu prav ne prebavljam.

Torej ti si ocenil na podlagi enega posta in ene izkušnje da so vsi apple serviserji v Slo zanič in da so Apple računala zanič...zanimivo... torej če ti bo znanec (pazi znanec ne nekdo na forumu) rekel da je drek dober za zdravje če ga ješ in da je on to seveda že preizkusil boš seveda po tvojem principu ocenjevanja in delanja zaključkov tudi ti pričel jesti drek.

No verjetno da ne saj boš imel toliko zdrave pameti in boš trezno presodil da to pa ne gre tako. Tako da prosim uporabi še kdaj kje drugje tovrstno razmišljanje in svojo pamet, da ne boš podajal takšnih butastih komentarjev oz. zaključkov.

Če smo že pri tem potem (zakljčkih na tvoj način) se zaradi takšnih primerov v Slo ne bi več prodajala niti ena elektronska naprava ali karkoli drugega...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 3127
Kraj: Lendava
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #35   Objavljeno 26.04.2009 08:14:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
DrWho13 je napisal/a:
Ne bi rekel, da še ni čas za nakup Appla. Maca uporabljam od leta 1994, od takrat sem jih zamenjal 4. Z nobenim nikoli nobenih problemov. In edina frustracija, ki jo doživim je v službi, ko delam na Windoz mašini.


Zanimivo. Jaz na nobenem računalniku še nisem doživel frustracije. Smile
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 27.01.2008
Prispevkov: 460
Kraj: Nova Gorica
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #36   Objavljeno 26.04.2009 08:27:58
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ja z servisi zna biti tudi križ. Ampak le ni vse tako slabo, vsaj človek lahko nardi napako, res pa je, da so nekateri servisi (in serviserji) boljši drugi pa slabši. In če gledamo strogo statistično sem prepričano da je v tujini ravno tako (ne glede ali smo v PC ali v MAC svetu).
LP
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 4758
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #37   Objavljeno 26.04.2009 09:20:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@imamo: žal, tudi, če je ugibal, je kar zadel. Zakaj bi hodil tja, kjer ne veš, kako je, raje nesi tja, kjer hvalijo in ni niti ene slabe ocene (to je m-store) za vse druge v sloveniji imaš pa najmanj toliko slabih izkušenj, kot je tudi dobrih.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 21.03.2008
Prispevkov: 614
Kraj: Trebnje
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #38   Objavljeno 26.04.2009 10:01:51
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
@MitjaP
No kar se tiče tvojega stavka glede izkušenj slo serviserjev dobre in slabe izkušnje se strinjam. Ampak to ni samo pri serviserjih za Apple računala tako velja tudi za ostale serviserje npr. za Dell, HP, IBM in še bi lahko našteval. Tudi za Gorenje belo tehniko je tako pa je domači proizvod kjer bi človek pričakoval da bo vsaj tukaj vse ok.... Še vedno zagovarjam dejstvo, da je razlika med servisi in serviserji v tem ali nekdo pride 8 ur oddelat ali pride 8 ur delat! Razlika med prvim in drugim pa je v tem da se prvemu sladko jeb.... kako se bo obnašal ter kaj in koliko bo naredil, zadnji pa točno ve da bo od njegovega odnosa pogojena višina zneska, ki ga bo dobil konec meseca in se temu primerno tudi obnaša tako do strank kot do sodelavcev in partnerjev....

< dbest > pa je na splošno napisal da Apple računala ni vredno kupiti ker v Slo ni servisa zanj v AU pa ne misli hoditi po njega....oz. ga voziti na servis... kupil bi ga še verjetno ker bi bil cenejši Razz

Tukaj pa bi vprašal če je imel kdo že izkušnje z AU serviserji AMPAK z Apple računali kupljenimi v Slo....? je bil še vedno korekten odnos...? Do sedaj poznam/o samo zgodbe v obratnih situacijah kupljeno računalo v AU servis pa v Slo.

Moramo se namreč zavedati, da prodaja in servis računal ni isto kot prodaja in servis avtomobilov. Trgovci slednjega namreč vozilo prodajo tudi brez provizije saj računajo na to, da boste avto vozili k njemu na servis, kjer pa je za trgovca/serviserja tista prava vrednost in dobiček od prodaje vozila.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 16.11.2008
Prispevkov: 177
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #39   Objavljeno 26.04.2009 10:51:06
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
macata je napisal/a:

Kako ocenis skodo, ki si jo pretrpel zaradi tega, ker stvari nisi mogel uporabljati? Bi mi koristile izkusnje koga, ki je to ze izpeljal v Sloveniji.


Sam še zaenkrat s tem nimam izkušenj ampak mislim, da sta ti dve opciji optimalni in prinašata najmanj težav. Če si zaposlen oziroma je tvoj prenosnik vzet na firmo, potem itak ni problemov. Izračunaš izpad dohodkov. Če si privat pa zna bit malo bolj komplicirano. Pomoje je najboljše, da pogledaš koliko bi stalo da isti prenosnik rentaš, koliko bi te stalo (če je možno rentat gsm pri mobitelu, se pomoje nekje da tudi prenosnike).
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 05.03.2008
Prispevkov: 2498
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #40   Objavljeno 26.04.2009 12:19:18
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
opeter je napisal/a:
DrWho13 je napisal/a:
Ne bi rekel, da še ni čas za nakup Appla. Maca uporabljam od leta 1994, od takrat sem jih zamenjal 4. Z nobenim nikoli nobenih problemov. In edina frustracija, ki jo doživim je v službi, ko delam na Windoz mašini.


Zanimivo. Jaz na nobenem računalniku še nisem doživel frustracije. Smile


Imaš srečo. Jaz sem jih že kar nekaj s PCji (svojimi in drugimi). Pri mojih je ponavadi bil problem strojne narave, ko sem ga recimo zvečer normalno in zjutraj prižgal, in mi ni hotel poslati video signala na monitor. Očitno so bile vedno problem matične plošče (večslojnost le-teh), saj je sistem začel v redu delovati, ko sem le kaj "malo zdregal" not, nič spremenil dejansko.

LP
-J
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani