| Najirad je napisal/a: |
| Jaz konstantno uporabljam top up iz N26 na Revolut že 2 leti in mi dela brez težav. |
SEPA Instant Payments je nekaj drugega, kot Top-up…
| Mastercard kartica Revolut | |||||
SEPA Instant Payments je nekaj drugega, kot Top-up… |
|||||
Ups, evo ti ga na. Pojma nimam pa se oglašam. Ne bom več, obljubim |
|||||
Ja, sedaj deluje (transfer z Revolut na N26). In pride v sekundi.
Zgleda, da je bila tista dva dni neka tezava in je hodilo par ur .... |
|||||
Je možno va našo državi in če kdo kupuje delnice na Revolutu?
|
|||||
Je možno, ampak precej drago
|
|||||
Vidim da se spoznas.
Lahko poves kaksne so tarife za kupivanej delnic preko Revoluta?
|
|||||
Najbolje, da si sam pogledaš, ker je odvisno od tvojega računa in števila trgovanj: https://www.revolut.com/en-SI/help/wealth/stocks/trading-stocks/what-fees-will-i-be-charged-for-my-trading
Precej drago je za neko storitev, ki se ponaša s tem, kako nimajo stroškov pri klasičnem bančništvu in v primerjavi z veliko drugimi brokerji, ki so popolnoma zastonj. Če trguješ z več tisoč evri, je pa zanemarljivo. Ampak kakor vem, pri revolutu dejansko nisi pravi lastnik delnice, kot si pri "pravih" brokerjih. |
|||||
|
|||||
Ko sem prvič odpiral revolut sem uredil nekaj trajnikov. Zaradi brexita so v revolutu spreminjali TRR na kar sem ga tudi prijavil preko eDavkov. Trajniki so še delovali po starem TRRju oz. IBAN-u. Pred kratkim sem dobil obvestilo od revoluta da moram uredit trajnike na nov iban, ker bo stari 30.9 ukinjen.
Že nekaj časa pa revolut teži naj se pridružim Revolut banki. Zdej pa nevem ali naj najprej uredim to, ker bo verjetno spet nov IBAN ali ne? V čem je prednost revolut banke v primerjavi z začetki. A ni bilo govora že takrat da jamčijo do 100k€? Ker zdej pri revolut bank to najprej poudarijo. |
|||||
Probal sem icloud narocnino placilo z Apple
Pay (revolut) in ne gre skozi, dodati pa tudi ne gre Revolut karte v icloud. Je kdo probal dodati Revolut v icloud? |
|||||
Jaz imam vpisano revolut kartico v apple account. Zaenkrat še deluje. Sem jo pa vpisal cca 2 leti nazaj. Upam, da ne bodo težave, ko bo kartica potekla. |
|||||
Meni tudi z fizično VISA kartico ne gre. Poskusi z virtualno MasterCard, meni deluje. |
|||||
Revolut je na Poljskem povečal kredite na 20.000 EUR. Limit na kreditni kartici pa so povečali na 10.000 EUR.
Revolut bo jeseni v še več vzhodno evropskih državah začel ponujati kredite in kreditno kartico. Če bo Slovenija zraven ni znano. |
|||||
Morda kdo ve, kdaj bodo instat SEPA payments na voljo tudi pri slovenskih bankah?
|
|||||
Tole poglej:
https://denar.svetidej.com/sl/money-informator/sepa-instant-payments.html Pomoje vse te banke že majo podporo. Ni pa nujno. Al pa "pošteno" zaračunavajo. Se mi pa zdi, da obstaja nek rok, do katerega morajo zagotovit podporo. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Navadni SEPA naj bi se do konca leta ukinil po vsej EU. Od takrat naj bi bil samo še SEPA instant.
Trenutno sta za SEPA instant 2 omrežji: RT1 in TIPS. Obe bosta novembra povezani med sabo. |
|||||
Pozdravljeni, dobil sem tale mail:
The document number we currently have from when you opened your Revolut Trading account seems to be incorrect. We will reach out to you soon requesting that you give us an updated document number. You don't need to do anything now, this is just a heads-up that we'll be asking you for this information. It's important that you provide this information as soon as possible when you get our follow-up message. If we don't get the correct document number, your account may be restricted. Thanks, Team Revolut Na live chat se mi že 24 ur nihče ne oglasi in ne vem kaj želijo od mene. V aplikaciji na telefonu tega sporočila nimam. Je to morda neko fake sporočilo ali kaj? Morda kake izkušnje? Hvala Lp, Ž |
|||||
Saj pise, da ni treba sedaj narediti nic… in da bos v bliznji prihodnosti dobil poziv, da sporocis stevilko novega dokumenta… Kot kaze, ti potece ali je potekel dokument, s katerim si se registiral…
|
|||||
Vse razumem. Pa vendar. Vedno dobivam sporočila, da nikoli od mene ne bodo zahtevali nobenih podatkov preko maila. V aplikaciji nisem dobil nobenega sporočila. Drugače pa sem izgubil osebno pred enim mesecem in imam novo. Kako pa naj bi oni to vedeli? Sicer bi ta podatek vnesel, pa ne vem kam |
|||||
Tudi jaz sem danes dobil, pa mi osebna poteče sredi leta 2023, pa nisem je zgubil
Sem pa pred časom hotel kupit neke delnice, pa sem moral aktivirat nek trading account, vendar postopka nisem dokončal, ker je blo cel kup stvari. Morda je povezano kaj s tem. |
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - Aplikacije za iOS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 153, 154, 155 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |