Kolega je isto imel probleme,samo da je na A1. Poglej pod imessages če imaš obkljukano telefonsko številko ?
| Operaterji in problemi ... | |||||||
Kolega je isto imel probleme,samo da je na A1. Poglej pod imessages če imaš obkljukano telefonsko številko ?
|
|||||||
imam enak problem z 12 Pro Max. In veliko ostalih. Poglej tu malo po forumu sta dve temi.
Enako sem bral na tujih forumih. Veliko težav s prejemanjem SMS-ov |
|||||||
iMessage delujejo bp, ne delujejo samo MMS-i od nedavnega, vse ostalo brez problema. |
|||||||
Jaz imam težavo samo s prejemanjem in pošiljanjem MMS-ov. SMS in iMessage deluje BP. |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Sedaj pa poglej če imaš pod nastavitvami v imessages samo telefonsko obkljukano.
|
|||||||
Sem imel zraven se 3 email naslove kot ponavadi pa sem jih odkljukal ter restartal telefon pa se vedno ne deluje. Vmes sem probal sem na rezervnem SE-ju 1.gen na ios 13 pa ravno tako ne deluje. To mora biti verjetno napaka pri telekomu. Sem danes 4x klical tehnicno pomoc pa nic in so primer posredovali dalje, zahtevali pa so cas prejetega in poslanega mms-a ter telefonsko stevilko naslovnika/posiljatelja MMS sporocila, da lahko preverjajo. |
|||||||
Čudno,sem na Telekomu pa mi normalno deluje.
|
|||||||
Evo od danes mi deluje, so tehniki uredili zadevo, čeprav še sami niso znali povedati kako... Fora je bila v tem, da je bil vmes narejen prenos naročnika... Prejšnji naročnik za vse komplet storitve je bil moj oče, pred kratkim pa smo naredili prenos komplet vseh storitev name in naj bi to nekaj zmotilo, če bo še kdo v taki situaciji Hvala vsem za trud |
|||||||
Sosedi sem prejšnji teden zrihtal, da je vzela iPhone SE in šla iz Telekoma na A1.
Zdaj ima problem, ker z njenega telefona enostavno noče pošiljat MMSov. Sem poskusil s svojo kartico v njenem telefonu in ne da nič od sebe, medtem ko z njeno kartico v mojem telefonu dela vse OK. Tudi reset network settings ne reši problema, niti ni pomagalo izklopit "MMS Messaging", ponovno zagnat telefon, ga vklopit in spet ponovno zagnat telefon. Ima kdo izkušnje s tem, kaj bi še lahko poskusil? Glede na to, da problem ni vezan na SIM kartico me je malo strah, da bo na koncu treba še na kakšen servis oddat telefon. |
|||||||
nedolgo nazaj je bilo v tej temi pisano velikega o tem, mislim da je problem A1
|
|||||||
Problem je pomoje, ker je stevilka prenesena in eden od operaterjev ni naredil vse prav... Bi rekel, da Telekom ni pravilno odjavil vsega...
|
|||||||
No od A1 tehnikov je prišel odgovor, naj naredim Reset network settings in potem še izklopim in vklopim pošiljanje MMS sporočil v nastavitvah. Vse to sem že poskusu, preden sem sploh pošiljal naprej zahtevek za tehnično pomoč, pa ne pomaga.
Kot rečeno pa njena SIM kartica v mojem iPhonu brez problema sprejema in pošilja MMS-e. In z mojo SIM kartico je isto, v mojem telefonu vse OK, na njenem pa ne dela. Ravno zato mi je čudno vse skupaj. Bom sicer naslednji teden ji iOS reinštaliral, če se ne zrihta, ampak bi vseeno rad prej poskusil še kakšno idejo, če bi jo kdo imel, ki bi mogoče vzela manj časa kot to |
|||||||
Probi poslat sliko manso od 250KB. Če gre potem maš problem pri nepravilnem kompresiranju slik..
_________________ Probaj bit ne-užaljen če si citiran =) Fuck new MacOS'es! X, El Capitan is at the TippyTop! |
|||||||
Daj kljub temu da si resetiral network settings preveri še APNje za MMS (mobile data -> mobile data network)
|
|||||||
Ne vem sicer koliko KB zasedejo Memojiji, ki jih pošlje kot MMS, če nima prejemnik iMessagov, ampak bi sklepal da so manjši od 250KB. In jih prav tako ne pošlje.
Sem tudi to preveril in itak pri A1 lahko urediš samo cellular data APN, ne pa tudi za MMS. |
|||||||
Verjetno je se kje ostal kaksen profil od Telekoma ...
Sem imel enkrat pred leti podoben problem, ko sem vstavil eno tujo SIM kartico... in so nekako nastavitve prevladale od te tuje kartice ... Samo se ne spomnim vec, kaj sem takrat naredil, da se je zadeva potem uredila... Vem, da sem resil s pomocjo A1 supporta... lahko, da je takrat bil to se Si.mobil Se je ta iPhone uporabljal tudi ze prej pri Telekomu oz. ali je bila vstavljena tudi Telekomova SIM? |
|||||||
Fora je, da v tem telefonu ni bilo nikoli Telekomove kartice.
Ko je sklenila pogodbo sem ji dal takoj od A1 kartico not, ki je takrat imela še pač začasno 040 številko. Tako da nov iPhone, nova SIM. Edino, če lahko pri kopiranju podatkov kakšne napačne nastavitve skopira? Glede A1 tehnične pomoči sem že v soboto poslal in so zelo hitro tudi odgovorili, da naj se pač pobriše network settingse in nanovo zažene telefon. Žal to seveda problema ne reši |
|||||||
Ce si dal SIM not preden je bila stevilka prenesena, preveri, katera stevilka je vpisana... Da ni slucajno tista zacasna ostala ...
Settings >> Phone >> My Number |
|||||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPhone/iPad omrežja - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |