na mojem iPhone 12 Pro Max z nameščenim iOS 14.3 opažam konkretne težave z WiFi povezavo.
Doma imam Airport Express router, na katerega je povezan Apple TV, dva iPada z iOS 14.3 in Macbook Pro, na vseh napravah deluje WiFi povezava zelo stabilno in mi routerja praktično nikoli ni potrebno resetirati.
Na iPhonu pa že cca 14 dni opažam konkretne težave z delovanjem WiFi povezave. In sicer, hitrost mi vsaj 1x na dan pade na nekih 0,5 Mbit/s in s tem tudi razni appi (Youtube, Netflix, ...) ne naložijo več vsebine, prav tako tudi ni več možno odpirati spletnih strani v Safariju. Dokler ne naredim restarta telefona, Wifija ni mogoče uporabljati, niti z disconnect/connect ne. Mobilni prenos podatkov prek LTE deluje ves čas BP.
Včeraj sem poskusil še z Reset Network Settings, kar ponastavi cellular in WiFi nastavitve, a tudi to ni pomagalo.
Ima kdo morda kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe? Nisem prepričan, če se mi stvar pojavlja od update-a na iOS 14.3 ali se mi je že prej. Tudi, če googlam za to težavo, ne najdem nič konkretnega.
Se komu morda pojavlja enaka težava? Lahko še kaj drugega poizkusim kot reset all content and settings ali čakanje na novo verzijo iOS? Je možno, da je težava hardwarska?