| Moj@SKB | |||||
Jaz sem uspel dobiti "delno vmesno posodobitev"
|
|||||
Eno vprašanje.. Če ponovno hočeš namestit aplikacijo na nov/drug telefon moraš obvezno na banko? Ne gre preko maila ali sms/a? Če je tako,je to totalni fail..zakaj ne naret nek oseben pin in je to to(kot ima nkbm recimo...).
|
|||||
Ce imas se stari telefon lahko preko spletne banke zgeneriras novo kodo. Ce nimas vec veljavnega generatorja, moras zal novo aktivacijo zahtevati na banki. |
|||||
Ali ima se kdo probleme, da se po prenovi aplikacije, ne more vec logirat... Sicer napise, da bo treba trikrst voisat PIN... ampk potem cez nekaj casa javi napako...
![]() |
|||||
Sem sel ravno probat. Naredil update aplikacije in po tem me je opozoril za 3x-ni vpis pina in je slo skozi bp. Se vpisal se enkrat in deluje. Je pa zdej full hiter preklop med dvema racunoma. Mogoce zato ker gor ni velik dnarja |
|||||
Io 14 beta 6 ne deluje. Vsaj meni ne. Pri zeni deluje bp. Nima pa bete nalozene.
|
|||||
To pa mozno. Sem na 13.6.1. |
|||||
Aha... potem bo to ocitno krivec... ker imam beto...
|
|||||
Pri meni je enako. Imam beto. |
|||||
Tako je, beta je kriva
So tudi potrdili na podpori. Ne pomaga kaksna reinstalacija in novo generiranje kod.... Vprasanje je, ali je apple kaj za*al, bolj verjetno mi je, da bo SKB oz. podizvajalci morali spremeniti kodo... tezava pa se pojavi, ko sem nadgradil aplikacijo. Recimo na Ipadu imam se staro, nisem nadgradil in deluje ok |
|||||
Po kakšni logiki bi lahko Apple kaj zajebal, če pa zadeva crkne po nadgradnji aplikacije in ne sistema??
|
|||||
V iOS beta je kot kaze nekaj drugace, kar razvijalci aplikacije niso predvideli... |
|||||
Tudi meni ni delalo, pobrisal in probal na novo pa tudi ne dela
|
|||||
Tudi v iOS 14 beta 7 ne dela Moj@SKB ... Nisem pa probal se pobrisat apliakcije in ponovno namestit... ker potem bo treba verjetno spet aktivirat ... pa sumim, da se vedno ne bo delovalo in da bodo morali posodobiti oz. popraviti aplikacijo ...
|
|||||
Pojasnilo podpore:
Spoštovani gospod , zahvaljujemo vam se za posredovano vprašanje v zvezi mobilne aplikacije. Na podlagi vašega sporočila vas obveščamo, da smo ob nadgradnji mobilne banke ugotovili, da pri nekaterih uporabnikih Apple naprave z operacijskim sistemom IOS verzije 14. ( beta ) prihaja do onemogočene uporabe naše mobilne aplikacije MOJ@SKB. Vzrok kateri povzroča nedelovanje aplikacije je verzija IOS 14, ki ni uradna verzija IOS-a , temveč public beta. Skladno s tem je tudi Apple svoje uporabnik opozoril, da lahko pride do težave z operacijskim sistemom in z delovanjem aplikacij. Kljub temu se kot banka zavedamo, da vam mobilna banka omogoča enostaven način plačevanje ter opravljanje drugih bančnih storitvi kjekorli, v vsakem trenutku, tudi ko je banka zaprta. Izključno zaradi tega za vas imamo rešitev katera vam lahko pomaga, da ponovno dostopate do mobilne banke. Svetujemo vam, da si namestite uradno verzijo IOS-a ki je 13.7. Po nameščeni verziji lahko ponovno uporabljate našo mobilno banko. Nova verzija MOJ@SKB mobilne banke vas pričakuje z dodatnimi funkcionalnostmi, ki bodo poskrbele za še boljšo izkušnjo. Vabimo vas, da za nadaljnje informacije pokličete na SKB TEL (01) 471 55 55 (v odzivniku pritisnete 4), ob delavnikih med 8. in 19. uro ali nam pišete na elektronski naslov info@skb.si. Hvala za razumevanje. S prijaznimi pozdravi, |
|||||
HAHA
|
|||||
Napisan cel roman.... pise pa nic konkretnega....
|
|||||
Pa saj vam je banka korektno opdgovorila. V kolikor želiš biti beta tester (ali moraš biti zaradi svoje dejavnosti) potem moraš pokrbeti, da na tvojih glavnih napravah, ki jih uporabljaš za vsakodnevne posle nimaš naložemnega ključne programske opreme v beta verziji.
Če pa pričakuješ, da bo podpora uporabnikom s forumom razglabljala o programerskih rešitvah zaradi nadgradnje iOS, pa ne vem če pravilno razumeš kaj se trenutno dogaja z nadgradnji iOS. Ne razumem uporabnike, ki uporabljajo beta SW potem pa podporam težijo zakaj ne delujejo vse funkcionalnosti. |
|||||
Saj je OK... samo to bi lahko napisali v enem stavku... ne pa cel kup bluzenja
Jaz recimo nisem nic tezil supportu... ker vem, da pac ne morem pricakovati resitve, dokler zadeva ne bo uradno na voljo... Imam pa obcutek, da apliakcija tudi takrat se ne bo delovala, ker je vseeno moznost, da je napaka na njihovi strani in bodo morali se kaj popravit Odgovor pa je tak, kot bi ga pisali v nekem tujem support centru... |
|||||
na beta7 se vedno ne dela:)
|
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - Aplikacije za iOS - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |