WWDC 2020 - 22. - 26. . junij 2020 | |||||||
|
|||||||
Nimamo kaj povedat, svečko bomo prižgal in to je to. Edina dobra stran sedaj je ta, da bodo maci cenejši (glede na to, da bo enak procesor kot v ipadih) in da nam ne bo več treba skeširat tolk velik za maca. 2k max, tolk da skompajla kodo in lahko fura 2 monitorja in je to to. Zdaj pa samo še naročim kak Alienware mašino za ostalo. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
iOS, iPad OS in MacOS imajo sedaj vsaj podoben graficni jezik kar je top |
|||||||
Realno je pa v tej temi že vse obdelano. 14 dni pred wwdc. Če bodo mašine res cenejše, ajde, to je že neki. Ko so pa napisal Roseta2. Mi je pa spodnja čeljust kar ven padla. Kako je že tist. Prvič komedija, drugič farsa. Ampak prvič smo bli čist hepy, ker so končno nehal z “lastnimi” procesorji in so šli na Intel. Smo z veseljem dve leti “jedl drek”. Kaj pa zdaj? Nazaj na lastni procesor. To je tko, kot da se ostarela diva odloči, da bo zdaj sama na sebi delala plastične operacije s silikonom iz domače proizvodnje. Je bolj ekonomično. Upam, da se motim. Ker Applov mobilni silicij/silikon je fajn zadeva. Sam tale diva mi zmeri bolj deluje ko izumetničeni drag queen klase Salome. Bi raj neki frišnga. Lahko tud brez silikona. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
Samo budalo bo vstrajalo pri necem ce ne gre. Apple se k sreci prilagaja. Se vedno ostane Windows 10 skropucalo in Linux. |
|||||||
Upam, da bo šlo tokrat na podoben način. Predvsem upam, da bodo giganti ala Adobe dovolj pripravljeni na prehod (upanje daje dejstvo, da že obstajajo app-i za IOS) in bodo aplikacije ob prihodu uporabnega HW dovolj funkcionalne in stabilne. V samo CPU moč ARM-a verjetno ne dvomi nihče več. Kako se bo "scalability" izkazal v praksi in kaj to pomeni za developerje pa ni več moje področje... morda pa se lahko nadejamo mac proju s 128 jedri? Nimam pojma, bilo pa bi lepo. |
|||||||
|
|||||||
Hja, kar se mene tiče, še z Intel proci ne dela optimalno! Ja, velika večina dela, ampak ne znajo uporabit vseh jeder! Če smo natančni, v najboljšem primeru CPU usage niha med 100 in 150% (100% je eno jedro porabljeno do konca). Kaj ti pomaga 6- ali 8-jedrni CPU, če večina jeder zgolj greje zrak... Pri ARM bi bil ta problem še bolj izrazit, ampak verjamem, da temu problemu posvečajo več pozornosti, kot zdaj. O stabilnosti Adobe aplikacij pa ne bi zgubljal besed... Acrobat se mi sesuje trikrat na teden, Indesign odvisno od velikosti fajla - včasih cel mesec ne, kadar pa hendlam ogromne fajle, pa lahko parkrat na dan. Čiščenje cache-jev, brisanje preferences fileov je za zahtevnega uporabnika skoraj rutinsko opravilo! Imam par aplikacij, ki so rock-solid, ampak nobena od Adobe-a! Pa če smo iskreni, so vse cenejše. |
|||||||
jaz jokam, ker sem zaman čakal na novi Imac (so bile velike govorice)... nujno potrebujem pa mi res ni 3k ven metat za 10 let stari design... samo zato jokam |
|||||||
Evo, popravljeno
|
|||||||
|
|||||||
Zakaj bi bili cenejši? Apple bo obdržal cenovne razrede. Zaradi inflacije v posameznih delih sveta, višanje cen pomnilnikov (RAM in SSD) itn. pa znajo biti cene še višje. |
|||||||
V bistvu mi je vseeno, kdo je odgovoren za nestabilnosti. Problem je pa (tudi) moj! Če pa sem popolnoma odkrit, je programje v 25 letih prišlo neverjetno daleč - vsaj kar se tiče DTP in 3D, s čimer si služim kruh. Ja, za postavit Vojno in mir je verjetno še vedno optimalna izbira QuarkXpress 3.11, ki povsem zadovoljivo dela na kavnem mlinčku, recimo 233Mhz G3 s 64MB ram-a. Tekst, dva, morda 5 fontov in skoraj poljubno število strani... Revija, 96 strani, par slik na stran pa je že druga zgodba. Kot prvo, pozabi na overprint preview, na vse efekte, na blending-modes, transparency effects... Takrat smo vsako fotko cropali na natančne dimenzije, 263 dpi je bilo dovolj za 60lin raster. Dosledno konverzija v CMYK. Kdo pa danes še to počne? Fotka, uporabljena za print "pingvina" ali kake sejemske stene, pogosto ločljivosti nekaj 1000 px x nekaj 1000 pixlov, se znajde v oglasih, letakih, plakatih,... brez resizinga... vse shendla ID, sploh se ne ubadamo več s tem. Tabele so bile sci-fi, PS je imel en undo... verzija 2.5 (prva, s katero sem resno delal v službi) ni imela layerjev. Pa naredi fotomontažo - z enim undo-jem! Letno poročilo s tabelami na vsaki strani - brez orodja za tabele! Edina uporabna batch funkcija pa je bila na skenerju: prescan, uredit vse scane (izrez, ločljivost, barve, ostrenje, noise...) potem pa si lahko šel na kosilo na drug konec LJ. Po dveh urah se je na disku znašlo tistih nekaj skenov... da o čiščenju in lepljenju diasov ne govorim. Kdo sploh še ve, kaj je anti-newton spray? Ne vem sicer, v kakšnih odnosih sta Apple in Adobe zadnje čase, se pa spomnim, da so pred prehodom na Intel pri Adobe-u obupovali, ker niso uspeli sledit Apple-ovim popravkom/razvoju. Popravki za Win verzije so izhajali gladko, za OSX pa z nekajmesečno zamudo. Nasrkali pa smo uporabniki. Situacija je bila kar dolgo časa "kritična", nezadovoljni pa tako developerji kot uporabniki. Sem prepričan, da bi v tistem času vsaj polovica razvijalcev raje vrgla vse skupaj v predal, kot da so se borili s popravki popravljenih popravkov, ki so bili še vedno nedelujoči. Reprize tega si res ne bi želel. Verjetno noben od vpletenih. Po drugi strani pa je to za Adobe priložnost, da zavrže kodo, ki se vleče desetletja in spiše aplikacijo na novo, kot je to storil Affinity. ---- edit ---- pismo, kolk sem zabluzil... Sorry. |
|||||||
Ja in tud sam recompile ne bo rešu zadeve, ravno to govorim že skor 2 tedna tuki gor, da ni tak enostavno, da sam odpreš xcode in daš nov target, compile in bum. Ja pa potem sereš klanfe k ješ bucke ane? Wrong! Software spisan za x86 je napisan s svojo specifiko. Adobe ima itak za mac očitno še zelo predpotopno kodo, nekaj funkcij so prevekslali na Metal, večina pa še vedno na CoreImage in podobnem zastarelem sranju. Koliko threadov uporabljajo je tudi omejeno s tem kako je napisan software in potem koliko zna to računalnik na koncu sparalelizirati. Ampak ok, tu ima ARM oz. nov macOS nekaj prednosti. Prva prednost je ta, da ima več jeder, kar pomeni da jih bo verjetno znal ponucat. Druga prednost je prednost samega macOS 11, ki bo vse stare ukaze za grafiko prevedel v Metal, kar pomeni da bo na koncu forsirana uporaba tega API-ja. Vprašanje je potem samo ali bo to samo render ali tudi calculate. Glede na to, da če je funkcija trenutno cpu bound in potem grafa samo izriše rezultat bo to še vedno precej klavrn rezultat. In potem pridemo na tretjo prednost: unified memory, kar pomeni da lahko cpu in gpu jedra delajo v paraleli in nad eno kopijo podatkov. Tu je veliko prostora za razne optimizacije. Anyway, pozabi adobe, kar lahko uporabljaj Affinity. Dela veliko bolje, tudi na ipadih, in že sedaj zna uporabljati multi gpu setup. Skratka Apple je oklestil svoj ekosistem, maci bodo namenjeni samo še delu in gamingu v stilu iOS. Vsi ostali, ki bomo želeli še pognati kaj iz zadnjih 10 let in kaj novega in boljšega (AAA naslov), pa bomo moral imet zraven še eno močno in drago PC mašino. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
Jaz sem s prihodom OSX takoj prešel na InDesign in naredil črto čez Quark in PageMaker. ID je bil še čist nov in so ga intenzivno razvijali. Zato je tudi ob prehodu na Intel prišlo do manjše drame kot pri ostalih. Moje glavno orodje je bil Illustrator, ki je mel pa stalno probleme. in je ob teh prehodih zaostajal z updejti na polno. Zato sem začel delat z dve verziji starejšim softwareom na vsaj eno leto starem sistemu. To bo tudi zdaj najbolj varno. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
Ne vem, če dajo čip iz ipada v mac-a, potem res ne vidim razloga da bi dvigali ceno tu. Grafične potem ne rabiš, ker jo imaš že notri, RAM je pa itak potem že 16GB veliko, ker je unified. Zato bodo morali biti novi maci cenejši, ker dvomim, da bojo v te mašine tlačili kake drage grafične od AMD-ja. Zelo verjetno bodo v prvih macih A14X procesorji, torej naslednja generacija, ki bo v telefonih in tablicah. Tak čip te pride nekje 200$ potem, ostalo se pa potem porazdeli še malo na RAM in SSD. Ravno zato tud pravm, da nima smisla potem kupovat ne vem kak računalnik, če bo to praktično preoblečen ipad, ki bo pač sposoben poganjati tudi večje zaslone. _________________ MacBook Pro M1 Max 64GB, 2TB 14.5 iPhone 15 Pro Max 256GB 17.5 iPad Pro gen3 256GB 17.4.1 |
|||||||
Nazadnje urejal/a macata Sre 24. Jun 2020 06:33; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
So pa na WWDC predstavili "migration kit" za razvijalce, ki sestoji iz "posebnega" minija z Apple procesorjem. Sem pa prepričan, da bo jeseni tak mini v ponudbi in upam, res upam, da postavijo začetno ceno minija nazaj na 499€. 🤞😀 Upajmo pa, da dostavijo tudi osnovnega iMaca z ARM. |
|||||||
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||||
Ne bo. To je samo development kit, ki ga morajo developerji potem vrniti Applu. Verjetno prej ko slej bo novi mini, samo ne s tem procesorjem. |
|||||||
« Poglej prejšnjo temo - Ostalo - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |