Baterija je bila kupljena preko iStyle. Sedaj mi zatrjujejo, da je garancija na baterijo samo 3 mesece in da naj raje kupim nov telefon. Ali to res drži, da je garancija samo 3 mesece ali me hočejo nategnit?

| Napihnjena baterija (garancija) | |||||
Lani konec decembra sem kupil novo original baterijo za iphone 6, sedaj po slabih 11 mesecih je baterija uničena. Napihnilo je baterijo in posledično tudi telefon.
Baterija je bila kupljena preko iStyle. Sedaj mi zatrjujejo, da je garancija na baterijo samo 3 mesece in da naj raje kupim nov telefon. Ali to res drži, da je garancija samo 3 mesece ali me hočejo nategnit? ![]() |
|||||
Mislim, da drži... ampak brez skrbi... telefon ni uničen. Samo zamenjaj baterijo pa bo najverjetneje vse ok.
|
|||||
Tukaj najdeš info. Ni bilo tako težko. Garancija iSTYLE na končnega kupca prenese garancijo proizvajalca za napake v izdelavi in materialu. Garancija velja le za nove proizvode predane prvemu končnemu kupcu od iSTYLA ali pooblaščenega prodajalca in za čas ENEGA (1) LETA od dneva nakupa prvega končnega kupca. Garancija za rezervne dele in module, ki jih končni kupec od iSTYLE-a ali pooblaščenega prodajalca velja DEVETDESET (90) DNI v kolikor so vgrajeni pri pooblaščenem servisu. Priporočam baterije Nohon s kapaciteto originalnih baterij. _________________ Macbook Pro 13 Late '13 (i5-4258U, 8 GB, 256 GB, macOS 11.1) iPhone 6s 128GB Hackintosh CustoMac Mini (Gigabyte Z97N-WIFi, i7-4790K, 16 GB, Broadcom BCM94360CS, RX 580 Pulse, macOS 10.15.7) |
|||||
Hvala za odgovora in nasvet glede nove baterije.
Ampak glede na to, da gre za stvarno napako in ne od obrabe, se mi zdi tako kratka garancija absurd. |
|||||
Apple Kot bi rekli pri Applu: še najboljše jim je sedaj iP6 dati v reciklažo brez protiplačila in kupiti nov aparat za 1.000 € Nazadnje urejal/a UrbanBatic Pon 18. Nov 2019 12:46; skupaj popravljeno 1 krat |
|||||
A to, da ti je razpokalo telefon pa ni več pod garancijo?
Razumem, da bi moral še enkrat plačat novo baterijo. Ne razumem pa dejstva, da je njihova storitev uničla drugo polovico telefona? Recimo ekran ni bil "servisiran", torej bi ti morali oni zagotoviti novega, ker je njihov poseg v telefon pripeljal do poškodbe le-tega. Če je to res, bi lahko potem vsak drugi sp-jevc menjaval baterije ker po 3 mescih gladko dvignejo roke nad svojim servisom. Prosim poročaj kaj se bo dogajalo, ker me zanima. _________________ Retina MacBook Pro (Late 2013): Intel i5 2.4 GHz, 8GB RAM, 256GB SSD iPhone 8 Plus 64GB iPhone 11 Pro Max 256GB Watch Series 5 GPS 44mm Space Gray - Sport Band |
|||||
Jaz bi se malo pozanimal tudi na trzno inspekcijo glede tega.
|
|||||
Ne vem, po čem sklepate, da je telefon/ekran pokvarjen. Pač ga je baterija dvignila ven. Ko se bo baterija zamenjala in ekrana nič ne bo tiščalo navzven, bo vse delovalo tako kot mora.
|
|||||
Uveljavljaj zahtevek iz jamčevanja za stvarno napako po 37.b(1) ZVPot. Velika verjetnost je, da ne bodo želeli o zadevi slišati nič oz. te bodo hoteli prepričat, da si butelj, tako da če se boš osebno podal v bitko se dobro pripravi. Lahko jim pa napišeš dopis (pazi, da nikjer ne uporabiš besede "garancija" in pa da poleg opisa napake tudi jasno poveš kaj hočeš (opcije imaš v 37.c(1) ZVPot)) na katerega ti morajo dat odgovor v 8-ih dneh (39. ZVPot). Če odgovora v roku ne dobiš potem pojdi osebno tja in jim namigni, da jih boš prijavil na tržni inšpektorat (globa je 1200 EUR (78. ZVPot), se pravi mnogo več, kot da ti zamenjajo baterijo). Če pa ti odgovorijo pa poročaj tukaj, da vidimo, kaj se da naredit. Good luck PS: Bistveno je, da nikoli ne uporabiš besede "garancija", ker to je drug zahtevek, do katerega pa ti nisi več upravičen. Tvoj keyword je "jamčevanje za stvarno napako". _________________ Mastercard kartica Curve Uporabi kodo PPSAT (https://www.curve.app/join#PPSAT), ter sebi malo skrajšaj čakalno vrsto (in obema pridobi 5 funtov dobroimetja). |
|||||
Ne ga prosim pumpat s tržnim inšpektoratom in stvarno napako. V prvih 6 mesecih ti mora prodajalec dokazati stvarno napako, v 11 mesecu od nakupa pa bo moral kupec dokazati stvarno napako, če ti le to zavrnejo (in ti jo tudi bodo). In kako dokažeš stvarno napako? S sodnim izvedencem in nič drugače. Škoda živcev, časa.
Zamenjaj baterijo in to čimprej kot ti je svetoval UrbanBatic in Mikrohard ali pa kupi nov telefon. |
|||||
Svašta res. Upam samo, da ne boš potem zvečer šel na rtv/24ur in komentiral kako ljudje nimajo dovolj pravic in kako je vse slabo. To pa bi bila ironija prve klase. _________________ Mastercard kartica Curve Uporabi kodo PPSAT (https://www.curve.app/join#PPSAT), ter sebi malo skrajšaj čakalno vrsto (in obema pridobi 5 funtov dobroimetja). |
|||||
Ne vem kaj hočeš s tem povedat. Jaz smatram, da je forum namenjen temu, da si pomagamo. Kaj si pa ti razbral iz mojega posta je pa tvoj problem. |
|||||
Kdaj je bil pa telefon kupljen?
|
|||||
Telefon je bil kupljen decembra 2014.
Vglavnem kregat naokrog, grozit z inšpekcijami se mi preprosto ne da, ker mi je škoda mojega časa, predvsem pa živcev. Vsaj za tako malo vrednost. Cenim pa vse nasvete, hvala! Sem pa vmes telefon že razstavil. Predvsem me je bilo strah, da bi zaslon počil, tako da sem prvo odstranil zaslon, zatem pa zelo pazljivo še napihnjeno baterijo. Malo me je bilo strah, da bi se vnela baterija, vsaj glede na prebrano na internetu, tako da sem baterijo odstranjeval z rokavicami in zaščitnimi očali za vsak slučaj. Zdaj naročim še tole Nihon baterijo, pa vse skup sestavim, pa da vidimo če bo še uporaben. |
|||||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |