iMac ne prepozna CalDigit RAID sistema | |||||
_________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
EDIT: Zdaj sem preletel stran od CalDigit-a... kabel si očitno dobil zraven, zato kabel verjetno ni problem. Restartal si verjetno tudi že vse. Tule preveri, če se mašini sploh vidita: About this mac -> System report -> Thunderbolt Če se ne, potem so lahko krivi kabel, porti (na eni od mašin), ali pa kakšen TB kontroler... imaš kak drug TB device, s katerim bi preveril port na macu? Če se mašini vidita, potem bi moral videt kišto v disk utility-u in v CalDigitovi aplikaciji... če pa jih ne vidiš, potem pa ne vem... Malce neumestno vprašanje: a diski so not? |
|||||
Hvala za hiter odgovor. Ja, diski so not. Zdaj, mašini se vidita oz. pod About This Mac-->System report-->Thunderbolt ga vidim, saj mi napiše T4 TBT3, drugje ga pa nikjer ne vidim kljub temu, da je prižgan in priklopljen. Sem tudi že premeščal Thunderbolt kabel iz enega porta v drugega na obeh mašinah, pa se ne zaznata. Zanimivo mi je tudi, da ne vidim niti softwara Kot, da ne bi nič namestil. Če grem gledat v Applications, vidim samo modro mapo CalDigit Drive Utility (to naj bi bil ta software), ki pa je ne morem odpreti, saj je na mapi rdeč minus, če pa kliknem na mapo, mi napiše "The folder “CalDigit Drive Utility” can’t be opened because you don’t have permission to see its contents." Sklepam, da ga ne morem videti, ker je kao sistemska mapa, lahko pa, da bi moral kje kaj obkljukati, vendar ne vem kaj in kje, sem že iskal na to temo, pa nisem nikjer nič našel v System Preferences. Ker so v navodilih pisali, da mora biti thunderbold firmware nadgrajen vsaj na različico 19.6, sem šel še enkrat ročno nameščati posodobitev 10.13.5, čeprav sem imel že prej verzijo 33.1, tako, da mi je resno zmanjkalo idej, kaj lahko še naredim, da ga zbudim. Žal nimam nobene druge TB naprave, da bi preveril delovanje portov, je pa iMac 2017, tako, da ima že Thunderbolt 3 porte, ki bi verjetno morali delovati, če ga sicer prepozna tam v System Report. Deinštaliral sem software že najmanj 5x, prav tolikokrat tudi reštartiral, skratka poskušal tako rekoč vse, kar sem se spomnil, ali prebral, da bi lahko bil problem, pa ne gre in ne gre. Še enkrat: problem je, ker v Utilitiyu diskov ne vidim, prav tako ne v aplikaciji CalDigit, ker je sploh ne pokaže, niti je ne najdem na računalniku, ker je recimo v Launchpad ne pokaže, sem jo pa namestil najmanj 5x in vedno mi je na koncu napisalo, da je namestite uspešno končana, potem pa em moral reštartirati sistem. _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Mogoče ti zadevo reši že repair disk permissions. Drugo, kar mi pade na pamet je user. A si mogoče delal inštalacijo z userjem, ki nima dovolj pravic. Al so pa razštelane. Meni uspe dobit tako mapco z minusom, če na serverju pomotoma naredim naredim mapco z adminom, potem pa dostopam do serverja z navadnim userjem, ki do nje nima dostopa. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Predvidevam, da je s kabli in porti vse o.k., glede na to da se vidita. Sumim na težave z aplikacijo. |
|||||
Sem vklopil repair disk permissions, ampak mislim, da to ni problem. Ali bi lahko nekdo za začetek poskusil namestiti program iz naslova http://www.caldigit.com/support/T4/CalDigit_TB_RAID_utility_10_8_above_1.0.104.pkg.zip, da vidim, če mu dela na njegovem Macu? Upoštevati je treba, da bo med namestitvijo potrebno odobriti namestitev v System Preferences-->Security & Privacy, kar piše tudi v navodilih. Vse to sem seveda upošteval in označil, da lahko namesti program, ker je to nova varnostna zadeva v High Sierri. Potem bomo pa lahko šli naprej raziskovat, kje bi lahko bil problem. _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Možno, da je to res. Evo, v prilogi je info mape, da vidimo, če bi lahko bil to problem. _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Jaz bi naredil novega userja in probal z njim ponovno inštalirat driverje. Mene teli tvoji problemi spominjajo na razsutega userja. Pa na vsak način restartat mašino. Pa preverit, če so kaki problemi s kompatibilnostjo s HighSierro. Neki sem gledal, da tale tvoj DAS hoče imet izključno diske, ki jih oni vgradijo. Torej je dost izbirčen. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Imaš prav: res je očitno problem tukaj. Kreiral sem novega userja in takoj se je program inštaliral in sem imel ikonico v zgornji pasici. Kompatibilnost ni sporna, očitno je nekje problem s pravicami. Ampak, kako naj se sedaj lotim tega dela? Najlažje bi bilo, če bi zbrisal sebe kot userja in kreiral novega, težava pa je, ker potem izgubim vse, kar je obešeno na tega userja, še Windowse poganjam v Parallels in tudi tukaj bi vse šlo v franže. Ne bi rad kaj zaj..., tako, da rajši vprašam, kaj mi je sedaj najbolje narediti glede na to, da smo sedaj nekako locirali težavo? _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Jaz bi začel uporabljat novega userja in počasi postavljal stvari na novo. Se pa pogosto zgodi, da začnejo zadeve "čudežno" delovat tudi v starem userju. To je že od začetka OSX tako. Tipično tako rešujem probleme z wi-fi v začetnih verzijah OSX iteracij. Aja, drajverji za DAS pa ja niso vezani na userja ampak na sistem. Al se motim? Bi skor moral delat tudi v ta starmu userju. Ker če ne, se mi pa zastavlja vprašanje, kaj se bo dogajalo s fili v RAID-u. Če je user tolk razsut, da še do DAS-a ne moreš, se jaz s tem ne bi špilal. RAID že sam po sebi ni glih enostaven za reševanje. Če ti pa še defekten user na njem dela corruptane file in meštra pravice, je pa to dost riskantna rešitev. Se pa po mojih izkušnjah OSX doskrat sam regenerira. Koristno ga je mal bolj na pogosto ugašat. Jaz si razlagam to, da se pobrišejo razni začasni fili in se tako zadeva spuca. Recimo. V tem smislu. Edit: Windowsi v parallelsih pa res niso problem. Sicer jih nimam že par let, apak nekaj časa sem imel eno win virtualko. Takrat je bil to en zajeten file, ki si ga mirno kopiral sem in tja. Tudi iz mašine na mašino. So paralellsi vedno dojeli prenešen fila in je delalo brez težav. Dem file tudi občasno backupiral, če bi šlo kaj narobe. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Aja, še to: zadeva ne deluje niti, če kreiram novega userja, sem poskusil tudi to. Kabel skoraj ne bi smel biti problem, ali pač? Gre za to, da v navodilih piše, da moraš uporabljati njihov Thunderbolt 3 kabel, češ, da beli Applov originalen kabel NE deluje, kar mi je nenavadno. Morda pa bi ravno z originalnim kablom delovalo. Ampak ne bi pa rad eksperimentiral s tem, ker je tak kabel precej drag. ČE bi delovalo z orignalnim kablom mi ni problem dati tistih 40-50 EUR, v kolikor pa bi se izkazalo, da to ni to, mi ni metati denarja stran. Kakšna ideja glede tega? _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
|
|||||
Nisem čisto prepričan, če bi problem kabel. Zadeva je sledeča: seveda imaš možnost konfiguracije RAID sistema, ampak do tja sploh ne morem priti. Kot kaže slika 1, se pri vseh diskih ves čas pojavlja napis Updating... Ko pa v meniju spodaj kliknem Disk Utility, kjer bi lahko nastavil željeni RAID, se mi izpiše naslednje obvestilo: Nekako nerešljiva uganka. Razna preklapljanja kablov sem in tja ter reštartiranje sem poskusil že x-krat, tako, da to ni problem. Ima me celo, da bi formatiral mašino in jo postavil na novo, vendar se bojim, da s tem ne bom rešil nič, naredil pa si bom dela za cel dan po nepotrebnem, saj je sistem sicer prečiščen in nimam drugih problemov. Imam še dva diska WD, ki ju takoj lepo vidim v Finderju in vseh drugih aplikacijah, kjer lahko vidiš in upravljaš z diski. Macata je omenjal (ne)kompatibilnost, vendar naj poudarim, da je to sistem, ki je v prvi vrsti narejen za Mac okolje, saj moraš za Windows namestiti druge driverje, ki jih niti nimajo na netu, ampak ti jih pošljejo iz podpore. Torej je to namenski sistem za Mac oz. Thunderbolt, tako, da mi je še bolj nenavadno, da imam takšne probleme. Zaenkrat mi s tehnične podpore niso kaj dosti pomagali, saj so me usmerjali na neke članke, ki pa niso problem in sem upošteval že pri namestitivi. Vem, da je vikend, zato bom poskušal v ponedeljek naprej reševati zadevo, morda pa bi vendarle lahko že prej uredil s pomočjo dodatnih glav. Zanimivo je še nekaj: če izklopim Thunderbolt 3 kabel iz Caldigita, se mi po kakšnih 5-ih sekundah vsi diski iz appa izbrišejo oz. niso več vidni, kar je normalno, in ko priklopim kabel nazaj, se zadeva spet zažene in pojavi se zelena ikona, vendar le za kakšnih 10 sekund, potem pa spet rdeča in vse je ponovno tako, kot sem opisal zgoraj. Updating.... Sem ga pustil celo noč, pa se ni zgodilo nič. Moralo bi biti takole: _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Druga možnost: ima CalDigit kakšno možnost "default" formatiranja diskovja? Da bi kišto prižgal in s kakšno kombinacijo izvedel format in postavitev RAID polja? Kako veliki pa so diski? Ko sem menjal diske v Pegasusu, je trajalo več kot celo noč, da so bili ready... |
|||||
|
|||||
Kaj pa če je le en od diskov odletel... lahko poskusiš s samo enim diskom? Nisem preverjal, če je to "dovoljeno", ampak mislim, da ne bi smel biti problem. Čeprav po drugi strani - točno temu je namenjen priloženi program - da preveri diske... hmmmm... |
|||||
|
|||||
Kot vem, je prednastavljeno že tovarniško na RAID 5, sicer pa so diski 4 x 8TB, skupaj 32TB, uporabljal bi RAID 5, ker je še najboljše v tej konfiguraciji, pa imam aktivnih 24TB in se ne rabim sekirat za podatke, ker, če odleti en disk, so še vedno vsi podatki ohranjeni, ob zamenjavi, pa se sistem spet vzpostavi in podatki so ohranjeni. Backup imam na zunanjem 3TB WD disku, kjer imam vklopljen Time Machine, tako, da imam backup, mislil pa sem disk na iMacu formatirati in postaviti vse še enkrat iz nule, ampak nisem prepričan, da bi to rešilo problem. Sedaj se zaenkrat nagibam, da bi se povezal s kom, ki ima kakšno Mac mašino (morda kakšen Macbook), da poskusim sistem na njegovem računalniku, da vidim, če sploh deluje. Če bi delovalo na njegovem, potem sistem deluje in je treba rešiti problem na mojem. V tem trenutku ne poznam nikogar, ki ima kakšnega Macbooka v moji okolici (Lj), tako, da moram počakati do ponedeljka, ker se nagibam, da bi ga odnesel na kakšen servis, pa da vidimo, kako in kaj. Morda je samo kakšna fora, ne vem. Prav tako sem podrobno z vsemi screenshoti in celo videom Screen Capture pisal na tehnično podporo, vendar mi bodo verjetno odgovorili šele v ponedeljek, ker je ravno vikend. Jezi me vse to, ker je to v osnovi povsem enostaven sistem po načeli 1-2-3, torej priklopiš in delaš. _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
Saj to sem poskusil. Če kliknem na obvestilo, me potem vrže nazaj na osnovni Device List in vse je spet po starem. Evo, tukaj je video, da vidiš iz prve roke: https://www.dropbox.com/s/k93zuw0b5wkyint/Video_CalDigit.mov?dl=0 _________________ iPad Pro M2 11" Wi-Fi 256GB Space Grey (4th gen.) + Apple Pencil (2nd gen.) Apple TV 4K HDR 64GB (2. gen., 2021) AirPods Max Space Gray + Silicone Case (Black) Apple Watch Series 4 GPS 44mm Space Gray Aluminium with Black Sport Band iPhone XS Max 256GB Space Grey + Apple Leather Case (Black) iMac 27 5K i7 4.2GHz Kaby Lake, 6TB Fusion Drive, 64GB RAM DDR4, 8GB Radeon Pro 580, mid 2017 |
|||||
|
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2, 3, 4 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |