kolegici so se pojavile težave s prenosnikom in ga je poslala na servis preko iStyle ter dobila sledeč odgovor.
__________________________________________
Pozdravljeni,
vaš okvarjen del se vrne na apple, vi pa dobite delujočega. poseg traja povprečno 3-4 delovnih dni, plačilo pa je možno pred prevzemom po ponudbi ali na lokaciji iStyle Ljubljana s kartico. V prilogi je ponudba za plačilo, prosim sporočite odločitev. Ker je bil aparat v stiku s tekočino, garancije ne moremo upoštevati, slike poškodbe so v prilogi.
__________________________________________
![](https://s27.postimg.org/5wavl4m0z/Screenshot_1.png)
![](https://s27.postimg.org/q4y96ulc3/unnamed.jpg)
Sama sicer pravi, da prenosnik ni bil nikoli polit saj ga ima le 2 meseca.
-Zanima me, če je imel kdo kdaj težave z vlago pri uveljavljanju garancije vendar ga v resnici ni polil.
-Zanima me tudi, če je možno to kakorkoli ceneje popraviti in kje
-In zanima me tudi, če je to v resnici matična plošča (saj piše na predračunu Logic board) in njej bi naj v pogovoru po telefonu povedali, da je to neka manjša ploščica samo.
Lep pozdrav,
Aleksander