iMac 24" - žična tipkovnica za doplačilo??? | |||||
Ali je že kdo izmed vas prijavil škodo na avtomobilu??? Tudi, če imaš kasko ni vse tako rožnato kot ti obljubljajo ob sklepanju zavarovanja... Tiste garancije, ki jih ponujajo BigBang, EPL, FMC... so preko zavarovalnic in ne preko uradne blagovne znamke! Kar pomeni, da se med vas in pooblaščen servis, kjer bodo popravljali vašo opremo, vrine še zavarovalnica, ki bo obravnavala vaš pripetljaj in določila vrednost/strošek popravila. Prav rad bi vas videl kako boste zavarovalnici razložili oz. utemeljili vašo "poškodbo" na opremi, ki jo boste namenoma povzročili... Garancijo, ki jo kupite se samo dodatni ČISTI dobiček za podjetje. Ali povedano drugače, instrument kako od vas potegniti še malo denarja... |
|||||
V Nemčiji recimo dobiš 24" 2.8 iMaca za 1.428 EUR, v FMC stane 1.665, EPL pa 1.628. Plačam poštino iz Nemčije, preko ebaya naročim AppleCare, pa mogoče se celo odločim za pixelcheck na iMacu, pa še vedno plačam manj kot v Sloveniji. Res pa je, da potem nimam slovenske tipkovnice. |
|||||
ok, to enostavno ni res, tukaj ni več zavarovalnice zraven - je včasih bila, sedaj je to čisto njihova "storitev" - govorim za bigbang. Artikel se pošlje na servis samo z razlogom da le ta ugotovi napako in stroške popravila. Pa četudi bi ta zavarovalnica obstajala, je stvar taka, da je ta dodatna garancija ki jo poštempljajo v trgovini v bistvu neke vrste pogodba med stranko in trgovino, zavarovalnica je tako problem trgovine in ne stranke. Bi pa na tem mestu postavil vprašanje, kaj se zgodi če bi dokupili garancijo za 6 let, medtem pa trgovina propade, kar je trenutno dokaj aktualna tema v času recesije? Ok primer, ga potunkamo v vodo nesemo v bb, ga pošlejejo na servis ki poda izjavo da ga je nemogoče popravit ker je voda uničila matično ploščo in ekran, popravilo pa bi preseglo ceno novega. Ko ima BB to izjavo, ste upravičeni do tehnično enakega izdelka vendar krijete 1/3 cene vašega. Vendar pa "sezgodi" lahko tako porabite samo enkrat, je pa možnost da ga znova kupite z novim izdelkom do katerega ste upravičeni. Mogoče bi blo dobro poudarit da je res da ni bb edini ki ponuja to, so tudi drugi. Ampak recimo harvey norman ponuja za isto ceno samo podaljšanje garancije in je na njihovem letaku posebej izpostavljeno da ne velja v primerih poškodbe, vdora tekočine ipd... tako da pazljivo pri nakupu. Da je to čisti dobiček za podjetje - da, seveda je. Zakaj neki bi to drugače prodajali? Gre za to da je procent tistih ki to uveljavljajo tako majhen da se jim to več kot splača. In zakaj je tako? tukaj pride pa nekaj psihologije. Mogoče še najbolš če dam za primer kar sebe, kupil MBP 15" ki stane slabih 2000€ in dokupil še garancijo. Vendar je stvar taka da enostavno se ne vidim da bi ga po treh letih nalašč metal v tla in tunkal v vodo. Zakaj? Zato ker to ni bil moj prvi namen, moj namen je zavarovanje naložbe, zavarovanje proti lastni nerodnosti če želite. Me pa res zanima kaj bo ponudil apple čez 3 leta... no zdaj pa me že prevzemajo zle misli... |
|||||
Če pa trgovina popolnoma propade, pa je z garancijo konec. Razen če nima z nekom dogovora, da v takem primeru garancijo ta prevzame. |
|||||
Res je ja, imaš prav, zdaj sem se spomnil ko je bil še jerovšek computers pa je potem comtron to odkupil al kako že...uglavnem, kakor se spomnim smo servisirali tud njihove računalnike...Samo takrat ni bilo govora o podaljšani garanciji in tud sam bigbang zdaj nima svojega servisa ampak se vse odvija na pooblaščenih servisih, kjer pa podaljšana garancija že zdaj ne velja. Velja le če prineseš zadevo v trgovino. Kje bo BB čez 6 let pa noben ne garantira in dvomim da bo kdorkoli bi zadevo prevzel hotel še prevzet še 6 let "sezgodi-ja" ravno v času ko bodo ljudje kupljeno nazaj nosili... mislim da pravno gledano je dovolj že samo da se preimenujejo v bigbling pa je z garancijo konec... |
|||||
Ker če bi to bilo možno, bi se vsakdo tega posluževal, s spremembo imena - firme več ne bi nikomur ničesar dolgoval. To bi bil kaos. |
|||||
drugače pa res, na to se ne spoznam pet posto in mi je težko govort o tem tko da rajš ne rečem nič več... Kar pa se tiče ostalih stvari, servisa in prodaje, podaljšane garancije, pa jih razmeroma dobro poznam saj se s tem ukvarjam vsak dan. |
|||||
dobavitelj ne prilaga tipkovnice, ker je tudi zapisnao v njihovem potrdilu v škatli. Artikel se posebej doplača. Ali lahko dobavitelj določa specifikacije artikla? A se kdo kaj bolj spozna na te zadeve iz pravnega vidika? Uroš |
|||||
LP -J |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |