brunata je napisal/a: |
Čisto odvisno, včasih popravljajo (menjajo lepilo pod ekranom) ali pa zamenjajo celotni telefon. |
Najlepsa hvala za odgovor.
iPhone - poškodovan telefon iz servisa | |||||
Najlepsa hvala za odgovor. _________________ Apple iPhone X Silver 64GB Apple iPhone 7 Black 32GB Apple iPhone 6 Silver 16GB Apple iPhone 5 Silver 16GB Apple iPhone 4 White 16GB Apple iPhone 3G Black 8GB Apple iPod Touch 2nd Generation 8GB Apple iPod Classic 3rd Generation 40GB Apple iPad 2 WiFi 16GB Apple MacBook Pro (Retina, 13inch, Early 2015) (8GB RAM, 250GB SSD, Intel Core i5 2,7 GHz, Intel Iris Graphics 6100 1536 MB) iMac (27inch, 2017) (8GB RAM, 2TB Fusion, Intel Core i5 3,8GHz, AMD Radeon pro 580 8GB) |
|||||
![]() |
|||||
iPhone je še v garanciji...bi mi to uredili pod garancijo? Hvala. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Morebiti tudi glede single hair line crack tezave na ekranu. Tako da najprej preverit kaksne so opcije doma, preden posplosevati da se nekaj ne da... |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Beri garancijski list... Uradni serviser za Telekom je EPL servis. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Evo prilimana slikca...ni mi dol padel. Na dotik se sploh nič ne čuti. Dela kdo od nas jabolčnikov na epl servisu, da bi lahko kaj pomagal? Hvala. https://www.dropbox.com/s/9gfte1tzhhqqqtk/po%C4%8Denekran.jpg?dl=0 |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Tale lunin efekt do sedaj sploh nisem opazil...bi mi uredili steklo in lunin efek pod garancijo? Hvala |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Tole pa je enojna razpoka ja in v garanciji komot. |
|||||
![]() |
|||||
Kam te naj kličem na apple support? Kaj pa glede tega luninega efekta na kameri? |
|||||
![]() |
|||||
https://www.apple.com/si/support/contact/ |
|||||
![]() |
|||||
Si uspel kaj rešiti? |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Na SiMobilu nisem rešil nič. Poslovodja mi je rekel da nima kaj za naredit, da v njegovi moči ni nič. Rekel mi je sam, naj grem na Tržni Inšpektorat RS in podam prijavo. Istočasno sem prijavo poslal tudi na SiMobil, kjer njihova služba razrešuje situacijo. Sicer mi je želel "podturiti" telefon, kao zakaj pa vi vseeno ne prevzamete telefona, saj ne bo nič narobe. Pa sem mu lepo razložil da jaz pod nobenim pogojem ne bom vzel poškodovanega telefona, ki so mu zraven vsega še odvzeli garancijo. Jaz hočem nazaj takšen telefon kot sem dal na servis. Potem mi je tudi natvezil, da problem za katerega sem dal telefon na servis njemu ni znan in da je moj primer prvi, pa sem mu povedal, da imam marsikatero izkušnjo z iPhonom in na Apple forumih o takšnih težavah poročajo že od samega začetka prodaje iPhona 6 in je bil samo tiho. Na koncu sem kontaktiral tudi odvetnika in ta mi je povedal, da dokler na sprejemnem listu piše da je telefon nepoškodovan so oni odgovorni za vse kar se je dogajalo po tem. SiMobil se izgovarja na dejstvo da je študentka "spregledala" poškodbo, ampak to je dejansko nemogoče, ker sem jaz videl poškodbo na razdalji 1 meter, ona pa je telefon držala v rokah zagotovo vsaj 10min ob pregledu in je zapisala da je zelo dobro ohranjen. Dodatna voda na moj mlin je še dejstvo, da študenti ne bi smeli opravljati takšnih del in če je SiMobil pooblastil študentko ki morebiti nima izkušenj s sprejemanjem telefonov na servis je to njihov problem. Zdaj sem poslal prijave na SiMobilov sedež v Ljubljani in na Tržni inšpektorat RS. Med drugim sem poklical tudi v UK na Apple Support in ko me je vprašala po mojem ponudniku telefonije in imenu servisa, je po omembi SiMobila in Teleraya po malo čakanja ko je govorila s svojimi nadrejenimi in nekaj iskanja po bazah podatkov rekla, da imajo s tem servisom sami slabe izkušnje, pa da nimajo direktne povezave z njimi in da mi pri tem ne morejo pomagat in da se naj obrnem na ponudnika telefonije in druge institucije v državi za pomoč potrošnikom. Po pogovoru s tržnim inšpektorjem, je veliko možnosti da se primer razreši v mojo korist, ker je dejstvo da je na sprejemnem listu napisano da telefon ni poškodovan in to pomeni da mora tak tudi priti iz servisa nazaj. V roku 14 dni bi naj dobil odgovore tako s SiMobila kot Tržnega inšpektorata. |
|||||
![]() |
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 Naslednja |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |