|
Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku
|
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 09.01.2008 |
| Prispevkov: 3100 |
| Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #201 Objavljeno 19.09.2015 08:21:04 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
1. Ne dobil je starega (kaj je zate novo? To da ima belo skatlo?)
2. ker je ocitno se pri produkciji nekaj zataknio in je imel napake... Kaj ima s tem EPL?! Ce ti Apple najeda, kupi Samsung crap pa ne joci vec.
Najedas tukaj. Ne vem kaj naj ti mi. Naj ti uredi Telekom in to je to. Ocitno ni vse tako kot ti govoris ali pa le imas utvare kaj tebi pripada oziroma kako bi moralo biti.
Poznam ze 17 let EPL in do sedaj vse tako kot je treba.
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 12.10.2008 |
| Prispevkov: 2769 |
| Kraj: Kočevje |
|
 |
|
Prispevek: #202 Objavljeno 19.09.2015 08:22:34 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
| aprimozic je napisal/a: | 1. misliš da si dobil novega
2. jaz se sprašujem zakaj so mogli že 2 menjat |
mislim, da je skrajni čas, da se vrneš nazaj na android telefon, kjer ti ga bodo na servisu pošraufali. Če te apple politika servisa tako nervira
|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 10.11.2008 |
| Prispevkov: 9231 |
| Kraj: LJ |
|
 |
|
Prispevek: #203 Objavljeno 19.09.2015 08:31:22 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
A to prav razumem, da je problem v škatli. Za telefon, ki je bil servisno zamenjan bi tip rad dobil original škatlo in zdaj kle na forumu takle cirkus zganja. 
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 10.07.2015 |
| Prispevkov: 56 |
|
|
 |
|
Prispevek: #204 Objavljeno 19.09.2015 08:56:05 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
| macata je napisal/a: | A to prav razumem, da je problem v škatli. Za telefon, ki je bil servisno zamenjan bi tip rad dobil original škatlo in zdaj kle na forumu takle cirkus zganja.  |
Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.
Saj se pa trudim pisati knjižno slovensko, da je zadeva razumljiva vsem.
|
 |
Jabuk Jedi Master
| Pridružen/a: 18.10.2007 |
| Prispevkov: 27471 |
| Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #205 Objavljeno 19.09.2015 09:27:41 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
| aprimozic je napisal/a: | Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.
Saj se pa trudim pisati knjižno slovensko, da je zadeva razumljiva vsem. |
Ce sem prav razumel, si ti telefon oddal na Telekomu? Mislis, da ni nobene moznosti, da bi Telekom to dal najprej popravljat komu drugemu? Si 100% preprican, da se na EPL lazejo oz. govorijo nekaj kar ni res? Ni mi jasno, zakaj bi to poceli... Saj od tega nimajo prav nic. Nekako mi vse skupaj ni logicno  in resnicno celotna zgodba izgleda tako, da je colj cimbolj oblatiti EPL, ki je v tem primeru zgolj servis. Garant je Telekom, proizvajalec pa Apple  ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jobs
| Pridružen/a: 10.11.2008 |
| Prispevkov: 9231 |
| Kraj: LJ |
|
 |
|
Prispevek: #206 Objavljeno 19.09.2015 13:35:11 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
| aprimozic je napisal/a: | Ne gre se za škatlo, ampak, da je zamenjan telefon defekten ter, da me servis obtožuje nepooblaščenega odpiranja naprave, ki ga ni bilo, z namenom, da sebe zaščiti.
|
Ne razumem, zakaj se EPL ščiti in pred kom.
A ker ti je zamenjal telefon, ki je bil defekten? In potem ti ni hotel še enkrat zamenjat telefona in se je izgovarjal, da je bil telefon nepooblaščeno odprt?
--------
Po tej logiki bi EPL ščitil kvečjemu svojega principala (Apple). Pri tem ne vidim, kakšno korist ima od tega EPL. Oni so itak v Applovi support aplikaciji navedli serijsko starega telefona, dobili potrditev za zamenjavo, zapiseli serijsko nadomestnega telefona. Zaključeno
In potem nadomestni telefon priključili na Applov diagnostični software, ki je verjetno "izpljunil" zavrnitev zaradi nepooblaščenega odpiranja. Kako je to ugotovil ne vem, ampak si predstavljam, da imajo posamezni sklopi v telefonu tudi neke svoje serijskeo oznake, ki jih software primerja s podatki v bazi. In če to ne klapa, je evidentno, da je prišlo do nepooblaščenega servisiranja.
In če je ta ugotovitev napačna, se pritožiš na Apple support, ki recimo odobri ponovno menjavo telefona. In potem ti ta telefon zamenjajo. Tudi EPL.
Verjetno so dopuščene tudi vizuelne ocene serviserja, ki so seveda lahko povsem subjektivne. In če se s tem ne strinjaš, je spet višja inštanca Apple support.
Torej spet nima tu EPL nekega totalitarnega vpliva na odločitve. Kar jim reče Apple, to naredijo. Predvsem pa ne naredijo stvari, ki jih Apple ne dovoli, saj potem gre to v njihovo škodo (strošek).
Zato mi ni jasno, kaj bi lahko EPL sploh imel od tega, da te zajebava. Ok, mogoče imajo sadistična nagnjenja do uporabnikov Apple izdelkov. Ne verjamem. 
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 03.04.2010 |
| Prispevkov: 68 |
|
|
 |
|
Prispevek: #207 Objavljeno 19.09.2015 13:36:07 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Prodajalec je zgolj posrednik med kupcem in servisom, prodajalec ni nikoli strokovno usposobljen da bi odobril menjavo. Lahko pa v prid dobrih odnosov se naprej menja aparat na lastne stroske.
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 10.07.2015 |
| Prispevkov: 56 |
|
|
 |
|
Prispevek: #208 Objavljeno 19.09.2015 14:24:15 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Na Applu so jasno povedali, da se zavedajo, da je možnost okvare pri takšni količini verjetna, zato so tudi odobrili menjavo. Torej Apple v tej zgodbi ne deluje v škodo meni.
Kot je že uporabnik @erikc3000 povedal je Telekom posrednik ki ni strokovno usposobljen in poda odgovore kupcu povzete glede na odgovor servisa.
ker pa verjamem, da je že marsikdo videl odprt Iphone 5s oz ga je že sam odpiral pa mu je lahko jasno, da je spodnja slika namensko tako nastavljena, in ta slika bi naj bila dokaz o nepooblaščenem posegu.
Torej če so ostali 3-je vijaki nameščeni, potem pri 4. ne more priti do takšnega odstopanja med luknjo pokrovčka in matico.
in ja @macata pritožil sem se na Apple Support, ki je odobril menjavo aparata, pa servis EPL tega ni storil ampak je poslal aparat nazaj v Telekomov center brez serisnega poročila.
Zakaj se tako obnašajo vedo samo oni. Vse moje navedbe so povsem objektivne, in če kdo ne verjame se lahko dogovorimo za pijačo na štajerskem koncu in mu pokažem vse maile in ostale dokumente (fascikel).
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 10.07.2015 |
| Prispevkov: 56 |
|
|
 |
|
Prispevek: #209 Objavljeno 23.09.2015 20:44:51 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Evo,
zadeva je delno urejena, vsaj kar se tiče naprave.
Torej Apple me je prosil, da ponovno nesem telefon na Pro servis. Od njih so zahtevali podroben pregled aparata ter tudi slike notranjosti. Nato dobim klic iz servisa da je Apple odobril menjavo, saj ni nobenih modifikacij, in slike ki jih je posredoval EPL, ko je zavedel nepooblaščen poseg se ne ujemajo z dejanskimi.
Po manj kot 24 urah ponovno prejmem klic, da lahko aparat prevzamem pri njih, kar sem tudi storil.
Edino kar lahko rečem je to, da takšen prijazen odnos s strani servisa (g. Jaka) še praktično nisem doživel.
Naslednja stvar, ki me sedaj čaka je nov garancijski list, ki ga mora izdati telekom, ter povračilo stroškov ki sem jih imel. Ker dvomim da se bo zadeva odvila drugače kot pa s tožbo imam še eno prošnjo za vse uporabnike apple naprav.
Torej prosim vse, ki ste (ali poznate prijatelja, ki je) kadarkoli uveljavljali stvarno napako za katerokoli apple napravo, če lahko napišete komentar ali mi pošljete na zasebno sporočilo, ali je bila zadeva pozitivno rešena ali negativno.
|
 |
Stevie Wozniak
| Pridružen/a: 22.01.2010 |
| Prispevkov: 1130 |
|
|
 |
|
Prispevek: #210 Objavljeno 23.09.2015 21:17:47 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Fajn da si rešil! Glede nove enoletne garancije boš zdaj pritiskal na telekom sam ali preko sodišča, ker zdaj si dobil pač novo garancijo po Applovi pogojih ne?
Glede stvarne napake pa dobiš na zs.
|
 |
Jabuček
| Pridružen/a: 10.07.2015 |
| Prispevkov: 56 |
|
|
 |
|
Prispevek: #211 Objavljeno 23.09.2015 21:38:35 Re: Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku |
|
Ja glede na to da se serijske številke navezujejo na izdelek kupljen (in z gotovino plačan) v Telekomovem centru je tudi za ta aparat garant Telekom kot distributer.
Mi je pa kaj kmalu jasno da bodo komplicirali
Kako bodo pa oni rešili z EPL-jem pa ni moj problem.
|
 |