Zakaj pa misliš, da je problem v hardwareu? Kako si to preveril?
| Goljufija* pri servisu iPad-ov v garancijskem roku | |||||
Zakaj pa misliš, da je problem v hardwareu? Kako si to preveril?
_________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Ja dokler si servis trdi svoje je edina stvar ki jo lahko naredim da jih grem tožit!
Da grre za težavo strojne opreme vem, ker enostavno ne naredi restora do koncater javi napako, in ker simptom da se telefon samodejno ugaša in na zaslonu izrisuje modre črte ni povezan z napako v programski opremi. Restore sem poskusil narediti z več različnimi računalniki (od macbooka, windows...) |
|||||
Sklepam, da tudi na servisu niso mogli narest restora in so odgovorili, da je bil telefon nepooblaščeno odprt.
Kako so pa to ugotovili? ------- BTW: vsaj eden (če ne več) na tem forumu je napisal, da po podobni epizodi s servisi je klcal na Applov support, tam opisal problem, in so mu odobrili zamenjavo pri pooblaščenem serviserju. Apple itak ve, kaj se je uradno dogajalo s tvojim telefonom. Tudi Apple odobri zamenjavo na podlagi softwarskega testa. Če v servisnem programu odobrijo zamenjavo, serviserji pač to naredijo, če pa zamenjava ni odobrena, pač ne zamenjajo in suhoparno navedejo razlog, ki so ga dobili iz Applovega support programa. (v tem smislu) Govorim seveda o uradnih serviserjih. Zato ne bi bilo neumno najprej kontaktirat Applov support. Pač povedat moraš serijske cifre telefona in opisat problem. Znaš met več uspeha, kot s tožbami. Nazadnje urejal/a macata Tor 08. Sep 2015 13:10; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Zakaj ti ga pa ta drugi pooblaščeni servis ne zrihta, če je pritrdil tvojemu mnenju? |
|||||
zato ker aparat ni v garanciji, ker je EPL zavedel lažne podatke v dokumentacijo |
|||||
Pa si klical na Apple Support in jim povedal, da si prvo nesel na njihov uradni servis 1, kjer so ti popravilo zavrnili zaradi "nepooblaščenega posega v aparat", uradni servis 2 (Pro Servis) pa ti je potrdil, da posega v telefon ni bilo, ampak ti ga ne morejo popraviti, ker je tako navedeno v evidenci.
Glede na to, da je Pro Servis tudi uradni servis bi zadeva znala it skozi že preko Apple Supporta. |
|||||
Potem pa ubogaj macato in iApplea pa sporoci, ce je slo skozi.
|
|||||
Lahko ubogam id dobim spet bogsigavedi kak telefon in pozabim vse stroške ki sem jih do sedaj imel (jih je že preko 250 EUR).
Ne ne gre se mi za nov telefon ampak za pravico! Naj se še 1x vozim v Ljubljano po telefon, in to vse samo zato, ker (*.*.) na servisu misli da je bog. Žal je že dokazano da je en navaden primitivni nesposobnež. |
|||||
Če se ti da po naših sodiščih laufat in čakat stoletja, da se bo kaj zgodilo (če se sploh bo) ... Apple Support pa dejansko lahko kaj zrihta. Saj tud če dobiš novi telefon jih lahko daš v tožbo za stroške itd.?
Pravico pa brez veze da iščeš, ker je pri nas ne boš našel, sem na svoji koži se tega naučil. |
|||||
Apple support nima nič v zvezi s servisi in distribucijo, saj nimajo Retail Store-a v Slovenijii Sicer pa čakam da se še EPL-ovci oglasijo tu gor, pa naj še oni povejo svojo plat zgodbe (če imajo kaj povedat razen tega da so lažnivci) |
|||||
Apple Support ma vezo z popolnoma vsem, kar se tiče njihovih izdelkov in storitev. Zrihtajo lahko marsikaj, sploh če si lastiš več Apple izdelkov (imajo evidenco glede na tvoj iCloud račun) in si prizadevajo, da ostaneš njihov kupec. Imajo tudi podatke iz njihovih uradnih servisov. Daj pokliči pa boš sam videl.
|
|||||
V bistvu še lažje, ker bo mel konkreten dokaz, da so serviserji zajebal. Glede tega, kdo je "bog". V servisu priklopijo telefon na Applov software, ki naredi diagnostiko. To se potem prenese na Applov support servis, ki odobri ali ne odobri zamenjavo. Serviser naredi samo to, kar mu apple odobri. No ja, za napake, ki se ugotovijo vizuelno, rabijo tudi oči serviserja. In za to imajo zelo natančne opise, kaj se prizna in kaj ne. Zakaj bi te serviserji zafrkavali ne vem. Samo, če je kdo tu "bog", je Applov suport sistem. In če ti je en serviser dal prav, potem imaš velike možnosti, da dobiš nov telefon. Potem pa iztirjaš krivično povzročene stroške. _________________ Get a life, get a Mac! ¯\_(ツ)_/¯ |
|||||
Ja imajo toliko da mi potrdijo po telefonu da je normalno da Retina macbook pro štekajo... Aja 2009 MBP ne šteka niti malo z enakim sw... toliko o Apple Support. Ampak pri tistem primeru se je vsaj Bigbang izkazal in bil pošten, navkjub podobnim lažem s strani EPL-ja, ter njihovim sposobnostim sestavljanja računalnika, da če prej sam šteka, po njihovem posegu povsem odpove... Sicer pa z menjavo na drugem servisu izgubim pravico do 1 letne garancije za zamenjan aparat, ker pa ob izkušnjah z zamenjanimi aparati ne pride v upoštev. |
|||||
Še en nasvet bi prosil.
Kaj narediti ko Apple odobri menjavo naprave (granted exception) in servis tega ne želi upoštevati? |
|||||
Si klical in rešil?
Pokličeš še enkrat in poveš, da ti uradni serviser noče zamenjat aparata po tem ko so ti na supportu odobrili le to. Si probal oba uradna serviserja pri nas (EPL in Pro Servis)? |
|||||
ok hvala, pokličem še jutri 1x. Na Pro servis Telekom kot prodajalec in distributer ne želi poslat aparata. |
|||||
Hja, Telekom ga lahko pošlje kam ga hoče (s tistimi ko imajo pogodbo). Lahko ga sam dostaviš Pro Servisu ali pa pač pritiskaš na EPL preko Apple Supporta. Kaj so ti pa odgovorili iz EPL, zakaj nočejo zamenjat aparata, kljub temu da ti je to odobril Apple?
|
|||||
On noce na Pro Servis... ker je garant Telekom in na Pro Servisu bi ga tretirali kot napravo kupljeno kjerkoli... kjer veljajo samo splosni Applovi garancijski pogoji (torej nic nove 12 mesecne garancije, ce zamenjajo aparat) ... |
|||||
Na to pa res nisem pomislil. Potem pa ja, bo treba EPL prisilit, da upošteva Applovo direktivo.
|
|||||
nič, samo servisno naročilo so poslali nazaj brez servisnega poročila. Epl pravi da z mano nima nič,saj telefon k njim pošlje Telekom, če ga sam nesem osebno na EPL pa veljajo isti pogoji, kot če ga nesem na Pro servis, torej morem vse urejat preko Telekoma. |
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPad, Watch, ... - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |