Triglav Drajv
|
Jablanator
Pridružen/a: 02.10.2009 |
Prispevkov: 117 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 30.06.2015 11:59:20 Triglav Drajv |
|
A je kdo že probal... (je že tudi za IOS)?
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 30.06.2015 13:07:50 Re: Triglav Drajv |
|
Opa... zdaj je pa res ze na voljo tudi iOS aplikacija ...
https://itunes.apple.com/si/app/drajv/id1005055421?mt=8

_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 02.07.2015 06:21:40 Re: Triglav Drajv |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 09.07.2010 |
Prispevkov: 411 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 02.07.2015 11:56:35 Re: Triglav Drajv |
|
Kupiš en poceni telefon in ga vržeš avtošoli na zadnji sedež, pa čez čas preveriš stanje.... 
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 20.07.2010 |
Prispevkov: 151 |
Kraj: Izola |
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 02.07.2015 12:53:26 Re: Triglav Drajv |
|
če je dovolj 300km pač reskiraš eno vožno do lj pa nazaj
...ali pa vzameš zavarovanje od WIZa 
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 09.07.2015 11:09:38 Re: Triglav Drajv |
|
Se malo izkusenj
Ugotavljam, da je ta aplikacija res "krneki" ... Pred parimi dnevi sem se zjutraj med voznjo na siht odlocil, da bom meril samo eno ravnino od Jeprce proti Kranju... Za odcepom za Sk. Loko sem tempomat nastavil na 90 km/h (kar je realno nekje okoli 85 km/h po GPSu) in zagnal aplikacijo... Pri naselju Meja, kjer je nekaj sto metrov omejitev 70 km/h, sem na tempomatu zmanjsal na 70 km/h... po koncani omejitvi pa sem spet zelo pocasi pospesil na 90 km/h ... Za mano je bil en kamion... pa sem imel obcutek, da bi najraje sel kar cez mene... vidno je bil zivcen, ko sem pri omejitvi pocasi zmanjsal hitrost  ... Malo pred naslednjo omejitvijo 70/h (pri odcepu za Drulovko) sem zakljucil meritev... Torej realno ni bilo nobene prekoracitve, nobenega naglega pospesevanja ali zaviranja... skoraj samo ravna cesta... in za to voznjo sem dobil rezultat 69 sramezljiv :vskalo: in besedilo, naj se bolj potrudim in da dokazem, da znam voziti bolje ... Le kako??? :blink: sramezljiv
Aplikacija pravi, da sem 2 minuti vozil preko omejitve... in da sem omejitev prekoracil za 44% :blink: ... Ni pa zabelezeno nikjer, da bi prekoracil hitrost ...

_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.03.2011 |
Prispevkov: 171 |
|
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 09.07.2015 18:00:15 Re: Triglav Drajv |
|
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 05.06.2013 |
Prispevkov: 302 |
Kraj: Cannot Determine Loaction |
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 09.07.2015 21:37:52 Re: Triglav Drajv |
|
Ladek1338 je napisal/a: | ... tiramisu ki ga zapakirajo v prozorno plastično zadevo in katero sem odložil na sovoznikov stol (stvar zelo drsi po stolu, če bi zabremzal prehitro zdrsne vse skupaj dol). ... No in tiramisu je ostal na stolu.
|
Samo, da je tiramisu cel! Dober tek 
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 27.03.2011 |
Prispevkov: 171 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 12.07.2015 10:49:19 Re: Triglav Drajv |
|
Tako je! 
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 13.07.2015 05:00:24 Re: Triglav Drajv |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Jabček
Pridružen/a: 10.09.2012 |
Prispevkov: 9 |
|
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 14.07.2015 09:56:53 Re: Triglav Drajv |
|
Pozdravljeni,
na oceno vožnje najbolj vpliva upoštevanje hitrostnih omejitev, sledijo sile pri zaviranju, pospeševanju in vožnji v ovinek. Dodatno na ta merila vplivata še vožnja v določenem delu dneva in tip ceste, po kateri vozite. Podrobneje o tem si lahko preberete v naslednjem zapisu: http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/ali-res-obvladate-varno-voznjo
Na rezultat vožnje prav tako vpliva postavitev telefona. Telefon mora biti postavljen dovolj trdno (najbolje v nosilcu za telefone), zgornji del telefona pa mora biti obrnjen proti sprednji strani vozila.
Kot pa ste ugotovili že sami v svojih vožnjah, je ocena na daljši vožnji običajno boljša, saj pri kratki vožnji odstopanja hitro vplivajo na končni rezultat.
Naš cilj je, da bi aplikacija postala osebni asistent, ki opozarja na napake in spodbuja k bolj varni vožnji. Primeri iz tujine namreč kažejo, da neizkušeni vozniki po daljši uporabi telemetrijske naprave znatno zmanjšajo verjetnost, da povzročijo prometno nesrečo. Pridobivanje popusta pri zavarovanju naj bi bilo zgolj dodatna spodbuda k temu.
Lep pozdrav,
Zavarovalnica Triglav d.d.
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 14.07.2015 15:28:56 Re: Triglav Drajv |
|
Moje mnenje je, da je premalo podatkov pri statistiki... To razumem, da med meritvami ne prikazuje nicesar... da ne bi se dodatno usmerjal pozornost s ceste... Noja... Lahko bi bila prikazana vsaj trenutna hitrost in to, ali je ta prekoracena glede na kategorijo ceste (rdeca barva, zelena barva,...) tako mi recimo kaze vgrajena navigacija v avtu... Ko za nekaj odstotkov in dlje casa prekoracim dovoljeno hitrost, se ta obarva rdece...
Lahko pa bi vsaj pri povzetku bili izpisani podatki o tem, kje in za kolikomje prekoracena hitrost... Da ima potem aplikacija res tudi smisel, da voznik vidi, kje si je nabral toliko negativnih tock... Pa speljevanje je tudi prevec "kaznovano".... Ce bi v prometu speljeval tako, da ne bi aplikacija zaznala prehitro speljevanje, ne pridem zjutraj nikoli na cesto... Ali pa oviram oz. ze skoraj izsilim druge udelezence, ki morajo zato zmanjsati hitrost ali celo zavirati...
Aja... Telefon imam namescen v nosilcu...
Upam, da se bodo taksne iin drugacni komentarji upostevali in da aplikacija dobi se kaksne popravke... Drugace meni osebno sploh ni zanimiva za voznjo po lokalnih cestah... Po AC so itak drugacni dejavniki... in tam je veliko lazje biti v zelenem obmocju brez da bi bil ovira na cesti...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 17.10.2012 |
Prispevkov: 323 |
|
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 14.07.2015 23:53:41 Re: Triglav Drajv |
|
Hm, nisem prej vedel za tole aplikacijo.. Smo že pred časom naredili nekaj testov, za nek "analizator" vožnje in moram komentirati, da se zadeva ni izkazala za zanesljivo, razen v primeru večjega vložka denarja. Rezultata, ki sta jih opisala Jest in Ladek to zopet dokazujeta.
Da malo razložim: vemo, da ima telefon celotni nabor senzorjev, vendar so v pri realnih problemih, kot je ocenjevanje voznika precej nepraktični. In kot izgleda, je algoritem za zaznavanje pospeševanja in vožnje verjetno implementiran dokaj trivialno (pač neki prag iz pospeškometra se aktivira, odvisno od osi je pospeševanje ali ovinek). Za moje pojme je zelo napačno ocenjevati vožnjo voznika, s tem da se iščejo napake v njegovi vožnji, saj je tukaj potrebno upoštevati precej faktorjev:
- postavitev telefona, (smer, premiki, ...)
- stanje ceste (luknje, strmina, kolesnice, ...)
- stanje vozila (vzmetenje, gume, platišča, ...)
To pomeni že ogromno testiranja in preizkušanja, da se ugotovijo pragi, ki bodo ustrezali večjemu % primerov. Pa še to vprašanje če bi rešilo problem pri takšni aplikaciji.
V osnovi je tako jasno, da je ta aplikacija namenjena marketingu, ne izboljšanju kakovosti vožnje. Obstajajo aplikacije, ki počnejo tudi to, vendar se v večini primerov zanašajo na podatke iz OBD - on-board computer, ne senzorjev na telefonu, kjer je res težko oceniti sam kontekst podatkov. Edini način, kjer bi iz teh informacij bilo možno oceniti vožnjo, je na osnovi machine-learning algoritmov in podatkov realnih varnih voženj. V tem primeru bi se morali podatki analizirati kot big data in iz tega bi bil dostojen rezultat. Ta aplikacija pa bo samo zaznala prekoračitev nekega praga, tudi če si z varno vožnjo otroku rešil življenje, ker je skočil na cesto in si pač močneje zaviral.
Tako da, dragi Triglav, če že oglašujete aplikacijo, se dajte pri aplikaciji vsaj bolj potruditi.  Naj bo vsaj prilagojena za iPhone 6 (in 6+), naredite kaj na UX in porabite nekaj časa tudi na testiranju in optimizaciji teh pragov (vsaj to), da bo aplikacija vsaj približno delovala za večino ljudi, tudi če daste kak popust več.
Z developer toolsi pa je tudi zelo enostavno simulirati precej mirno vožnjo po avtocesti  Sicer app konstantno zavrača mojo 20.000 km dolgo vožnjo v 5 sekundah, ampak to se da uredit  Škoda, da aplikacija sploh ni native, ampak me zato zelo slab UX ne preseneča.
My 2 cents.
Lp
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 19.08.2009 |
Prispevkov: 151 |
Kraj: Zemlja |
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 15.07.2015 06:41:57 Re: Triglav Drajv |
|
Kolikor sem jaz tole preizkušal lahko povem naslednje, lega telefona ne vpliva na rezultat, jaz ga vedno položim na armaturo na hrbet. Luknje, prazne gume, strmine in podobno me vplivajo na rezultat.
Če se oglasiš na telefon in ga premetavaš v roki, zelo vpliva na rezultat.
Hitrost na rezultat vpliva minimalno, če jo presegaš v razumnih mejah.
Vse kar je potrebno paziti je pospeševanje, zaviranje in zavijanje. To so zadeve, ki zbijajo točke. Se pravi, izogibati se je treba prevelikim pospeškom v katero koli smer pa ni problema dosegati tudi 100.
|
 |
Jabček
Pridružen/a: 10.09.2012 |
Prispevkov: 9 |
|
|
 |
|
Prispevek: #15 Objavljeno 15.07.2015 08:22:51 Re: Triglav Drajv |
|
Jest je napisal/a: | Moje mnenje je, da je premalo podatkov pri statistiki... To razumem, da med meritvami ne prikazuje nicesar... da ne bi se dodatno usmerjal pozornost s ceste... Noja... Lahko bi bila prikazana vsaj trenutna hitrost in to, ali je ta prekoracena glede na kategorijo ceste (rdeca barva, zelena barva,...) tako mi recimo kaze vgrajena navigacija v avtu... Ko za nekaj odstotkov in dlje casa prekoracim dovoljeno hitrost, se ta obarva rdece...
Lahko pa bi vsaj pri povzetku bili izpisani podatki o tem, kje in za kolikomje prekoracena hitrost... Da ima potem aplikacija res tudi smisel, da voznik vidi, kje si je nabral toliko negativnih tock... Pa speljevanje je tudi prevec "kaznovano".... Ce bi v prometu speljeval tako, da ne bi aplikacija zaznala prehitro speljevanje, ne pridem zjutraj nikoli na cesto... Ali pa oviram oz. ze skoraj izsilim druge udelezence, ki morajo zato zmanjsati hitrost ali celo zavirati...
Aja... Telefon imam namescen v nosilcu...
Upam, da se bodo taksne iin drugacni komentarji upostevali in da aplikacija dobi se kaksne popravke... Drugace meni osebno sploh ni zanimiva za voznjo po lokalnih cestah... Po AC so itak drugacni dejavniki... in tam je veliko lazje biti v zelenem obmocju brez da bi bil ovira na cesti... |
Pozdravljeni,
vsi predlogi in komentarji uporabnikov so dobrodošli in jih bomo upoštevali tudi pri nadalnjem razvoju in nadgradnjah aplikacije.
Napake, ki jih napravite pri vožnjah, si lahko pogledate na zemljevidu v zavihku "Moje vožnje", vendar ta ne prikazuje višine prekoračene hitrosti.
Glede beleženja vožnje po lokalnih cestah in avtocestah je pa tako: Aplikacija je bolj prizanesljiva do napak na avtocesti kot na lokalnih cestah in cestah v naseljih, saj je na slednjih več možnosti, da že manjše napake lahko vplivajo na varnost voznika in drugih udeležencev v prometu.
Lep pozdrav,
Zavarovalnica Triglav, d.d.
|
 |
Jabček
Pridružen/a: 10.09.2012 |
Prispevkov: 9 |
|
|
 |
|
Prispevek: #16 Objavljeno 15.07.2015 08:24:23 Re: Triglav Drajv |
|
Legoless je napisal/a: | Hm, nisem prej vedel za tole aplikacijo.. Smo že pred časom naredili nekaj testov, za nek "analizator" vožnje in moram komentirati, da se zadeva ni izkazala za zanesljivo, razen v primeru večjega vložka denarja. Rezultata, ki sta jih opisala Jest in Ladek to zopet dokazujeta.
Da malo razložim: vemo, da ima telefon celotni nabor senzorjev, vendar so v pri realnih problemih, kot je ocenjevanje voznika precej nepraktični. In kot izgleda, je algoritem za zaznavanje pospeševanja in vožnje verjetno implementiran dokaj trivialno (pač neki prag iz pospeškometra se aktivira, odvisno od osi je pospeševanje ali ovinek). Za moje pojme je zelo napačno ocenjevati vožnjo voznika, s tem da se iščejo napake v njegovi vožnji, saj je tukaj potrebno upoštevati precej faktorjev:
- postavitev telefona, (smer, premiki, ...)
- stanje ceste (luknje, strmina, kolesnice, ...)
- stanje vozila (vzmetenje, gume, platišča, ...)
To pomeni že ogromno testiranja in preizkušanja, da se ugotovijo pragi, ki bodo ustrezali večjemu % primerov. Pa še to vprašanje če bi rešilo problem pri takšni aplikaciji.
V osnovi je tako jasno, da je ta aplikacija namenjena marketingu, ne izboljšanju kakovosti vožnje. Obstajajo aplikacije, ki počnejo tudi to, vendar se v večini primerov zanašajo na podatke iz OBD - on-board computer, ne senzorjev na telefonu, kjer je res težko oceniti sam kontekst podatkov. Edini način, kjer bi iz teh informacij bilo možno oceniti vožnjo, je na osnovi machine-learning algoritmov in podatkov realnih varnih voženj. V tem primeru bi se morali podatki analizirati kot big data in iz tega bi bil dostojen rezultat. Ta aplikacija pa bo samo zaznala prekoračitev nekega praga, tudi če si z varno vožnjo otroku rešil življenje, ker je skočil na cesto in si pač močneje zaviral.
Tako da, dragi Triglav, če že oglašujete aplikacijo, se dajte pri aplikaciji vsaj bolj potruditi. Naj bo vsaj prilagojena za iPhone 6 (in 6+), naredite kaj na UX in porabite nekaj časa tudi na testiranju in optimizaciji teh pragov (vsaj to), da bo aplikacija vsaj približno delovala za večino ljudi, tudi če daste kak popust več.
Z developer toolsi pa je tudi zelo enostavno simulirati precej mirno vožnjo po avtocesti Sicer app konstantno zavrača mojo 20.000 km dolgo vožnjo v 5 sekundah, ampak to se da uredit Škoda, da aplikacija sploh ni native, ampak me zato zelo slab UX ne preseneča.
My 2 cents.
Lp |
Pozdravljeni,
hvala za vašo argumentirano in strokovno podkrepljeno oceno. Aplikacijo smo testirali skoraj eno leto na skupini 50 oseb, ki je skupaj prevozila približno 800.000 kilometrov. Pri ovrednotenju posameznih situacij in njihovem vplivu na varnost vožnje so sodelovali priznani zunanji strokovnjaki varne vožnje. Strinjamo se, da na mobilnih telefonih ni 100 % zanesljivega sistema, a menimo, da je aplikacija dobro orodje za spodbujanje voznikov, da se zavejo svojih napak pri vožnji, čemur je tudi namenjena.
Sicer pa je aplikacija prilagojena ravno za novejše telefone, zato vas prosimo, da nam sporočite morebitne napake, ki jih opazite na omenjenih telefonih iPhone 6 in 6 Plus. Kot že zapisano zgoraj, nam namreč vsako tako mnenje in ocena pomaga pri tem, da uporabniško izkušnjo in delovanje aplikacije izboljšujemo.
Lep pozdrav,
Zavarovalnica Triglav, d.d.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 22.01.2010 |
Prispevkov: 1130 |
|
|
 |
|
Prispevek: #17 Objavljeno 15.07.2015 08:35:32 Re: Triglav Drajv |
|
Nažalost je @ZavarovalnicaTriglav zgolj PR oseba, ki do dobra ne pozna niti same aplikacije. Ker to, da je aplikacija prilagojena za novejše telefone je kratkomalo laž, ker aplikacija enostavno ni prilagojena za 6 in 6Plus saj se prikazuje le povečana, kar pomeni, da ne podpira ločljivosti omenjenih telefonov.
Kot drugo, legoless ni govoril, da je vaša ideja o tem kaj je varna vožnje napačna, ampak to da takih situacij ni mogoče pravilno razločiti in oceniti s pomočjo telefona in senzorjev vgrajenih v le tega.
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #18 Objavljeno 03.08.2015 07:19:48 Re: Triglav Drajv |
|
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 28.02.2008 |
Prispevkov: 264 |
Kraj: vrhnika |
|
 |
|
Prispevek: #19 Objavljeno 20.11.2015 16:50:26 Re: Triglav Drajv |
|
Tudi jaz sem jo poleti naložil na telefon in testiral. Še isti dan zbrisal s telefona, ker je bilo vse skupaj kar neki neuporabnega. Danes sem si jo ponovno naložil in odpeljal dve relaciji po cca 20 km in je vsa zadeva precej bolj točna in zanimiva. Brez večjeg truda sem prišel do 95 s tem, da sem se držal omejitev hitrosti.
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #20 Objavljeno 20.11.2015 17:15:02 Re: Triglav Drajv |
|
Res je... po posodobitvi deluje precej bolje... Jaz sem enkrat ze koristil 5% ... sedaj sem pa trenutno na 7%... do januarja ko imam registracijo bom na vsaj 9% popusta ... mogoce celo 11% (se mi zdi, da imam 9.1. registracijo... in mi mogoce uspe pridobiti se januarskih 2%  ...

_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |