Jabuk
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 47, 48, 49  Naslednja
Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 12.11.2009
Prispevkov: 1113
Kraj: Prekmurje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #741   Objavljeno 24.02.2014 17:36:24
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kolikor vem nesmeš dovolit da se pošilja na servis, kajti s tem se ima za ukvarjati le trgovina kjer si kupil.

nvm no, je pa to banana republika Smile veste v sloveniji je vse možno! Wink

drugače pa Dejc0 dam ti prav! Like
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #742   Objavljeno 24.02.2014 17:54:09
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
neooo je napisal/a:
kolikor vem nesmeš dovolit da se pošilja na servis, kajti s tem se ima za ukvarjati le trgovina kjer si kupil.


Trgovina ima 8 dni časa, da ti odgovori, vmes seveda lahko pošlje na servis, se posvetuje s komerče... seveda pa potem le trgovina odloča kako in kaj zapiše v odgovor stranki.
So pa določena pravila kaj je kaj in kako se kaj zahteva in kako se na kaj odgovori, tako da če je že vprašanje slabo je jasno da bo tudi odgovor slab...
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 25.06.2009
Prispevkov: 3387
Kraj: Maribor
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #743   Objavljeno 10.04.2014 19:56:00
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Torej zavarovalnica se odločila za popravilo MBP 15 EARLY 2011 (1300eur popravilo, logic board, zaslon, napajalnik..).

Servisiral je pro servis, ki so bili hitri in prijazni.

Ampak mbp se segreva dosti bolj kot pred servisom ( za cca 10 stopinj več v idle).

Ali treba počakati, da termalna pasta začne optimalno prevajati ali me naj skrbi kaj druga?


+ tega mi ven meče kernel panic (zdaj že 2x v dveh dneh od kar sem ga dobil nazaj)

+ zakaj nimam garancije na novo zamenjane dele (1 leto če je novo al kaj) ?
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 31.03.2011
Prispevkov: 30
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #744   Objavljeno 16.04.2014 17:32:07
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
jaz imam pa s PRO SERVISOM d.o.o. ZELO SLABE IZKUŠNJE zato jih odsvetujem. So vse prej kot prijazni.
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 11.06.2014
Prispevkov: 9
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #745   Objavljeno 16.06.2014 11:05:14
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Kaj pa kakšen servis v Mb ali okolici?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 25.06.2009
Prispevkov: 3387
Kraj: Maribor
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #746   Objavljeno 16.06.2014 11:51:46
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
scrm je napisal/a:
Torej zavarovalnica se odločila za popravilo MBP 15 EARLY 2011 (1300eur popravilo, logic board, zaslon, napajalnik..).

Servisiral je pro servis, ki so bili hitri in prijazni.

Ampak mbp se segreva dosti bolj kot pred servisom ( za cca 10 stopinj več v idle).

Ali treba počakati, da termalna pasta začne optimalno prevajati ali me naj skrbi kaj druga?


+ tega mi ven meče kernel panic (zdaj že 2x v dveh dneh od kar sem ga dobil nazaj)

+ zakaj nimam garancije na novo zamenjane dele (1 leto če je novo al kaj) ?



Zadeva glede temp se je umirila in je ok. Nagaja pa ambient light sensor (cudno se obnasa).

Kernel panic se je uredil z fresh install osx in TM backup.

Bigbang se zgodi pa imam se do konc leta 2015.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 29.05.2011
Prispevkov: 614
Kraj: Dragomelj
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #747   Objavljeno 16.06.2014 14:54:31
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Jaz sem zeo zadovoljen z EPL-jem. Vse kar sem tja nesel so v doglednem času in korektno opravili. Za ostale ne vem.

_________________
A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)

 Macbook M1 pro 14 (2021)
 Thunderbolt display 27
 iPhone 11pro
 Apple TV 4th generation
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 14.06.2011
Prispevkov: 466
Kraj: Jesenice
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #748   Objavljeno 21.07.2014 21:11:42
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
To sem rabil! Very Happy

Prebral zadnji 10 strani ko ste bili še zgovorni glede izkušenj z Apple trgovinam.

Očitno je EPL tisto kar iščem .... Smile
Upam da se ni kaj spremenilo vmes Confused
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #749   Objavljeno 22.07.2014 15:21:47
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
For je napisal/a:
Očitno je EPL tisto kar iščem .... Smile


Lahk tut mene na PM Wink
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 12.01.2010
Prispevkov: 21
Kraj: Škofja Loka
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #750   Objavljeno 16.08.2014 01:22:25
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Še en glas za EPL, amo pozitivne izkušnje.
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 06.09.2012
Prispevkov: 1709
Kraj: Tržišče
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #751   Objavljeno 16.08.2014 07:18:06
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Epl ima hitrost lTE npr teleray pa gprs hitrost

_________________
????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch ultra homepod mini homepod mini
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #752   Objavljeno 31.08.2014 22:43:40
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No, no. Ne prenaglimo se. Tisti, ki že dlje spremljate/spremljamo jabolčno sceno pri nas, vemo, da je EPL bolj vremensko pogojena sorta.

Sam sem pri njih kupoval do 2010. Servisiral do 2012. Od takrat naprej naročam direkt od Appla, servisiram pa sam. Predvsem iz zdravstvenih razlogov. No, pri servisu tudi iz praktičnih, saj so leseni do amena.
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #753   Objavljeno 31.08.2014 22:44:38
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
martininvesna1981 je napisal/a:
Epl ima hitrost lTE npr teleray pa gprs hitrost


A to od takrat, ko so ti na iPhonu menjal bumper?
Stevie Jobs

Stevie Jobs

Pridružen/a: 06.09.2012
Prispevkov: 1709
Kraj: Tržišče
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #754   Objavljeno 01.09.2014 05:46:52
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
kot prvo ne netikam tistih grdih bmberjev drugo bila je menjava ipod nanota 7g in to v parih dneh dobil novega ko pa so mi menjali iphone na telerayu pa 15dni

_________________
????Iphone14 pro max silver Ipod classic 3rd generation 4gb silver ipod classic 3rd generation black macbook pro 15 ⌚apple watch ultra homepod mini homepod mini
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #755   Objavljeno 01.09.2014 07:57:25
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
grapefruit je napisal/a:
No, no. Ne prenaglimo se. Tisti, ki že dlje spremljate/spremljamo jabolčno sceno pri nas, vemo, da je EPL bolj vremensko pogojena sorta.

Sam sem pri njih kupoval do 2010. Servisiral do 2012. Od takrat naprej naročam direkt od Appla, servisiram pa sam. Predvsem iz zdravstvenih razlogov. No, pri servisu tudi iz praktičnih, saj so leseni do amena.


Sigurno saj EPL obstaja že 15 let, nekako drugi pa še možnosti nimajo biti vremensko pogojeni Very Happy

Nenazadnje tudi Apple preko zadovoljstva kupcev prepozna in razlikuje servise, tako so nekateri Apple Authorized Service Provider, EPL pa je Apple Premium Service Provider...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #756   Objavljeno 02.09.2014 15:59:31
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Sigurno saj EPL obstaja že 15 let, nekako drugi pa še možnosti nimajo biti vremensko pogojeni Very Happy

Nenazadnje tudi Apple preko zadovoljstva kupcev prepozna in razlikuje servise, tako so nekateri Apple Authorized Service Provider, EPL pa je Apple Premium Service Provider...


No, odgovor se je podal kar sam. Zadovoljstvo kupcev je nekaj, kar EPL nedvomno razume, drugo pa je zadovoljstvo strank.

Za primer, v obdobju treh let pri EPL kupim štiri MBP-je, dva iMaca in za dve veliki vreči akcesorij. Se pa zgodi, da pride dan, ko zvesta stranka še ne potrebuje novega kosa hardwera, temveč le fizično izkušnjo o novi napravici (o kateri se je prej seveda že naredila disertacija skozi mnoge opise, forume, itd.). Ni nas malo dobilo te neprijetne izkušnje, da osebje EPL že v osnovi oblikuje svoj pristop do "kupcev" na način, kjer se pričakuje, da se jabolčno robo kupuje kot kajzerce v Mercatorju, vse ostalo je nebodigatreba.

Iz slednjega lahko sklepamo, da se zadovoljstvo "kupcev" oblikuje predvsem na:
a) upokojencih, ki kupujejo tablice za svoje razvajene vnuke
b) mladeži, kateri starši na ta način kupujejo svoj ljubi mir
c) neznalcih, ki v jabolčnih izdelkih vidijo Armanija oz. svoje mesto v družbi (slednji ponavadi izdelke v manj kot letu dni, v takšni ali drugačni obliki ruknejo na Bolho in poizkusijo z drugimi)

Verjamem, da se boste strinjali, da so zgornji "kupci" mokre sanje za vsak slovenski biznis, saj terjajo zelo malo ali nič poprodajne energije. Sploh pa ne nadlegujejo serviserjev z vprašanji za katere so le ti najbrž preveč kvalificirani, da bi nanje imeli odgovor. Mimogrede, se samo meni zdi, da so EPLovi serviserji malo prestrašeni, zato vsako malo bolj strokovno vprašanje dojemajo kot provokacijo?

No, kakorkoli. 15 let je slab izgovor in dovolj dolgo obdobje, da bi iz njega lahko še kaj drugega kot novo štacuno (ki je sicer spodobna in na primerni lokaciji, vendar dobro založena z zgoraj opisanimi težavami).
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #757   Objavljeno 02.09.2014 16:05:04
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
martininvesna1981 je napisal/a:
kot prvo ne netikam tistih grdih bmberjev drugo bila je menjava ipod nanota 7g in to v parih dneh dobil novega ko pa so mi menjali iphone na telerayu pa 15dni


Uh, kaj res?! Meni so na EPL menjali okvarjen trdi disk za katerega so potrebovali celih 42 dni. Bi ga v tem primeru moral nesti na Teleray?
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #758   Objavljeno 03.09.2014 07:11:25
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
grapefruit je napisal/a:
No, odgovor se je podal kar sam. Zadovoljstvo kupcev je nekaj, kar EPL nedvomno razume, drugo pa je zadovoljstvo strank.


Kupec=stranka, nekako pol vsa tvoja teorija pade?

No da še razločimo kako se to meri. Apple pošilja survey kjer vsak napiše in odgovori s čim je zadovoljen in s čim ni zadovoljen. Seveda nihče ni popoln in ni je stvari, ki se nebi dala izboljšati, ponavadi pa se za neko realno merjenje uporabi primerjava z drugimi.

Sam se precej ukvarjam s tem fenomenom, da pač slovenci ne razumejo nekaterih stvari in iščejo zaroto na vseh področjih, tako mi deluje tudi tvoj zapis, ampak za vse obstajajo pravila, ki jih določa samo Apple, tako za servis kakor za prodajo in odličnost se meri tudi po temu, da se tega držiš, neglede na to če to tebe ali mene moti.
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 04.02.2006
Prispevkov: 1388
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #759   Objavljeno 03.09.2014 07:13:56
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
grapefruit je napisal/a:
Meni so na EPL menjali okvarjen trdi disk za katerega so potrebovali celih 42 dni.

Bo kak podatek več ali bo le ostalo pri neki cifri 42? Meni neverjetna, pa si vedno upam javno preveriti kaj in zakaj...

Nazadnje je včeraj nekdo tarnal, da ima telefon že 40 dni na servisu pa še vedno ni popravljen, dobil pa je 30 mailov, da naj izklopi Find my iPhone, ter 10 klicev na isto temo... ampak vedno in povsod bo povedal 40 dni Sick Zamenjan pa je bil v manj kot enem dnevu, ampak taki ne pišejo toliko ...
Jabuček

Jabuček

Pridružen/a: 28.04.2010
Prispevkov: 32
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #760   Objavljeno 03.09.2014 13:07:37
Re: Izkušnje s SLO Apple trgovino / servisom
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
No. 1 je napisal/a:
Bo kak podatek več ali bo le ostalo pri neki cifri 42? Meni neverjetna, pa si vedno upam javno preveriti kaj in zakaj...

Nazadnje je včeraj nekdo tarnal, da ima telefon že 40 dni na servisu pa še vedno ni popravljen, dobil pa je 30 mailov, da naj izklopi Find my iPhone, ter 10 klicev na isto temo... ampak vedno in povsod bo povedal 40 dni Sick Zamenjan pa je bil v manj kot enem dnevu, ampak taki ne pišejo toliko ...


Relacijo terminov kupec in stranka sem uporabil namenoma, saj sem upal, da boste prepoznali namig. Na kratko, z razločevanjem sem ciljal predvsem na stranko, kot dolgoletnega kupca, ki s prodajalcem praviloma ustvari posloven odnos, kar naj bi čez čas koristilo obema. EPL tega "fenomena" evidentno ne pozna, vam pa lahko z gotovostjo trdim, da je v večini jabolčnih izpostavah (sedaj govorimo o Apple Certififed privatnikih) po ZDA, Angliji, Nemčiji to samoumevna zadeva. Za primer, pri vašemu ekvivalentu (po tituli, se razume) v Angliji kupim Travel Adapter Kit in ob drugi priliki morda wireless tipkovnico. Majhen nakup? Seveda. Vendar, prodajalec se me bo naslednjič spomnil in samoinicativno razvijal poslovni odnos. Vzel bo tudi moje podatke in me o ugodnostih obveščal preko elektronske in navadne pošte. Četrtič bo uvedel "loyalty" popust, strokovno svetoval, podal primerne rešitve in tako dalje. Pri EPL-u pa sem zapravil veliko, veliko več in ne samo to. Celo poslovne partnerje sem pošiljal tja. Celo prosil sem za ponudbe. Dobil sem tretma pod nivojem Hoferja. Tukaj se človek vpraša, kaj je potrebno storiti, da se lučka prižge? O vprašanju, kako lahko pride do takega odstopanja med Applovimi retailerji niti ne bi razpredal.

Pri cifri 42 vam z veseljem pojasnim, da je šlo za okvarjen disk izven garancije in znotraj zavarovanja Polna zaščita. Po EPL-ovi razlagi so se slab mesec ukvarjali z zavarovalnico o odobritvi, en teden so popravljali in po večkrat obljubljenem klicu o opravljenem servisu sem po nekaj dneh poklical sam ter tako prišel do milostnih besed o možnem prevzemu. V tem primeru menim, da so zavarovalniške muhe EPL-ov problem in ne problem stranke. Tveganje, da se disk zamenja v roku enega tedna in nato ukvarja z zavarovalnico je dolgoročno manjše, kot testiranje tolerančnih sposobnosti strank. Je to tako težko razumeti?
Glede na to, da ste prikazali dva skrajna primera, se pravi, najbrž ne preveč pismeno stranko in bliskovit servis v manj kot dnevu, bi vam lahko v isti sapi potrdil, da pri 7 opravljenih servisih pri EPL, ni bila v nobenem primeru zadeva opravljena prej kot v treh delovnih dneh (menjava ene od gumijastih nog na laptopu).

Letos sem imel problem, da se mi je na pri vas kupljenem MBP17 posušil lubrikant na enem od tečajev LCDja. Ne vem, kako lahko do tega pride tako hitro, vendar se o tem nisem dosti spraševal. Poklical sem najboljši servis v mestu in lepo, prijazno prosil, če lahko prinesem svoj laptop, da tečaj spravijo v pogon. Ponudil sem plačilo servisnih ur, kolikor jih bodo potrebovali. Neumnosti, ki sem jo po telefonu slišal takrat, se ne morem spomniti, ker je bila očitno tako izvirna. Vseeno sem poslušal do konca in poizkusil še enkrat z besedami, da sem pri EPL kupil že celo vrsto laptopov in ducat desktopov (ponudil sem celo račune na vpogled) ter, da lepo prosim, če mi lahko namažejo tečaj LCDja. Ne. Oni bi zamenjali pol laptopa, češ da jim je to naročil stric Apple. Na nek način bi razumel, da bi to lahko bil Applov protokol in serviser vdan vernik, vendar poznam primere kolegov, ko je celo osebje v Apple Storih postopalo bolj človeško in vklopilo malce razuma za preprosto rešitev tako minorne težave. Na koncu sem našel pravi lubrikant, zadevo podrl in tečaj namazal. Strošek je bil 15€. Kakorkoli, ta dogodek je bil kaplja čez rob.

Ni mi za očitati, da nisem poizkusil. Vljudno. Večkrat. In tudi ne trdim, da so v Sloveniji boljši ponudniki, le da je v deželi slepih, enooki kralj z imenom EPL.

Predlagam vam, da začnete z branjem te teme od začetka v vseh zadevah, ki se tičejo EPL in jih prestavite v današnji čas, ker se niso spremenile. Tako se lahko postopoma odpravi težave, ki zadevajo predvsem EPL-ove odnose s strankami. Pa začnite pri serviserju, ki naj spusti svoje breme najpametnejšega in si prizna, da po svetu pač hodijo ljudje, ki imajo kanček več izkušenj in znanja, predvsem pa ne težijo, ampak se pogovarjajo. Presenečeni boste nad rezultati.


Nazadnje urejal/a grapefruit Sre 03. Sep 2014 14:31; skupaj popravljeno 1 krat
« Poglej prejšnjo temo - Strojna oprema - Poglej naslednjo temo » Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 47, 48, 49  Naslednja
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani