En mesec pred koncem garancije mi je začel nagajati adapter za iPhone 4. Adapter (malo smešno) enkrat dela in drugič ne. Na srečo imam še iPada mini in s tem "rezervni" adapter.
Najprej naj še povem, da sem preveril vtičnice in je vse ok

Z roko sem stisnil tudi tisti "kontaktni palčki", ki jih vtakneš v vtičnico, pa tudi to ne pomaga.
Tudi kabel je vredu. Na delujočem adapterju vedno dela. Torej ni problem v kablu.
Adapter sem nesel v iStore v BTC-ju v Ljubljani. Tam so zadevo probali in.. seveda je delalo

Čez 14 dni so me poklicali iz servisa (pozabil sem ime), da zakaj sem jim poslal delujoč adapter. Še temu fantu sem razložil zakaj se gre in tudi pri njem sem opazil, da mi nič ne verjame

Zdaj imam doma še vedno isti adapter, nič niso zrihtali, torej enkrat dela in drugič ne. Najhuje je, da dam včasih polnit prazen telefon in čez čas ugotovim, da je še vedno prazen

V iStore sem kupil že kar nekaj stvari, v skupni vrednosti čez 2.000€, vendar me s takim obnašanjem tam ne bodo več videli. Stranko je pač potrebno poslušati in vsaj dati vtis, da ji verjameš, če ji že ne. Ne pa, da se počutiš kot bedak.
Kaj bi vi naredili na mojem mestu? Zadeva zdaj sploh ni več v garanciji, kar me še bolj jezi.
Hvala lepa in lep pozdrav,
Rok
