Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.10.2007 |
Prispevkov: 370 |
Kraj: Modrej |
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 30.09.2008 22:34:57 Garancija (kaj vključuje) |
|
Ob nakupu iphona (1. generacija - v ITA), mi je trgovec zagotovil, da imam garancijo 1. leta (pri njemu).
Sedaj se mi na ekranu izrisuje črta. Menim, da gre za hardwarsko napako, saj mi telefon ni padel na tla, da bi se poškodoval zgornji del.
Zanima me ali je res, da Apple ne krije (oz njihova garancija) popravila okvarjenih touch screenov (v to me hoče prepričati trgovec, ki mi noče zamenjati ekrana).
Trdi, da Apple zamenja samo, če crkne notranji hardware, touch screen-a pa ne.
|
iPhone Developer
Pridružen/a: 19.09.2008 |
Prispevkov: 10564 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 30.09.2008 22:45:29 |
|
Garancije pri trgovcih so vedno bolj tako tako... še posebej, če prodajajo artikle, pri katerih ne morejo koristiti garancije proizvajalca. In v primeru iPhone-a prve generacije nek prodajalec v italiji gotovo ne more koristiti garancije pri Apple-u. Tako da niti nima veze, ali bi apple to menjal ali ne.
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.10.2007 |
Prispevkov: 370 |
Kraj: Modrej |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 30.09.2008 22:50:52 |
|
To mi je jasno. Bolj me moti to, da trdi, da Apple ne menja touch screen, če gre za napako. Drugače bi mi popravil telefon, če bi šlo za kaj drugega. Mi je pa jasno, da ga ne bo pošiljal nazaj v ZDA.
|