Pokvarjen izdelek | |||||
takoj sem po emailu kontaktiral trgovino in jim poslal list papirja z dokazom da printer ne deluje kot bi moral. danes sem dobil odgovor, da naj se obrnem na servis, in pametovanje, da je odvisno vse kak list imam in bla bla. ali je res da me lahko napoti na servis, čeprav je izdelek nov, in je bila okvara opažena že takoj, ali mi morejo zamenjat izdelek z novim oziroma vračilo denarja? |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() Pa se odgovor trgovine: to mi sicer nekoliko čudi, je pa res da to ni tiskalnik ki bi bil namenjen predvsem fotografijam in pri fotografijah je vsaj toliko kot tiskalnik pomemben tudi papir na katerega printate, na navaden fotokopirni papir boste zelo težko dobili dobre fotografije. Vsak tiskalnik ima svoje prednosti in slabosti, morda ne bi bilo napak da se glede nastavitev in kakih dodatnih informacij obrnete na pooblaščeni servis Birotehna – tam bodo imeli upam več koristnih informacij kot vam jih trenutno lahko posredujem sam (01 58 53 777). |
|||||
![]() |
|||||
Mogoče potrebno zagnat čiščenje ali kalibracijo na printerju, ker tak printer mora delat kot treba, če ni kaj narobe z njim... LP |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Jaz epsona nočem niti videt. Kljub odličnemu hardwareu, je vedno nekaj narobe s softwareom. Btw; a ma kak selftest. Ta se ponavadi sproži z gumbi na printerju in ne gre čez driver. S tem boš najlaže ugotovil, če so sam drajverji, al je printer fuč. |
|||||
![]() |
|||||
Hmnja... tale rok "8 dni" je malo za lase privlecen ... oz. je nek mit, ki krozi od ust do ust ![]() Ce je zadeva narocena preko online trgovine ... potem ima moznost izdelek vrniti brez kakrsnegakoli razloga... To mora le sporociti v roku 14 dni prodajalcu... http://pravninasvet.com/blog/vrnitev-blaga-spletni-nakup |
|||||
![]() |
|||||
Drži Pri online pa pazi, nekteri mislijo, da to lahko uporabljaš, odviješ ipd... če si snel folijo pol nema vračila npr telefona, če pa si to 10 dni gledal in tuhtal pa komot brez besed vrneš |
|||||
![]() |
|||||
Imas prav, prehitro prebral in nisem videl da je spletni nakup. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Saj pri nakupu v stacuni pa ni nobenega roka... ampak je le dobra volja prodajalca, da ti artikel zamenja ... |
|||||
![]() |
|||||
To tudi ne drzi... ker marsikdaj izdelka niti ne mores videti, preden ga ne odpakiras... Je pa ta moznsot vracila ravno iz tega vidika, ker ne mores prej izdelka videti in probati v zivo ... So pa nekatere izjeme... recimo hrana in nosilci podatkov (igrice, filmi, glasba,...) pa casopisi, revije,... Sicer se mi zdajle ne ljubi brskati in isktali zapisav, ki govorijo o tem... se pa spomnim, da so nekatere spletne trgovine imele tako napisano... in po posredovanju inspektorja so morali denar vrniti, tudi ce je bila emblaza odprta... V zakonu o varstvu potrosnikov (ZVPot) v 43.d clenu recimo pise tole: 3.d člen (1) Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. (2) Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. (3) Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. (4) Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. (5) Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona. Torej nikjer ne pise, da ne sme biti neuporabljeno ali da mora embalaza biti neodprta ... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
V takem primeru pa bo pomoje tezko ... Ti pa res preostane samo servis in uveljavljanje garancije ... |
|||||
![]() |
|||||
Če boš npr iPhone aktiviral to ne šteje, da si si ga ogledal, ampak si se strinjal z EULA in še marsikaj, tako si sprejel da nimaš možnosti odstopa od pogodbe. Piše na 26-ti strani EULA ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Vsekakor SLO zakoni za kupljeno v SLO, ampak eno je HW, drugo pa je SW, ki si ga že uporabil in aktiviral izdelek pa ne gre samo HW brez SW in... |
|||||
![]() |
|||||
Ne.. LAHKO še vedno uveljavljaš , zakon NIKJER ne predvideva, da mora biti embalaža nedotaknjena.. To je zraslo na zelniku naših spletnih trgovcev.. Je pa res, da ima trgovec pravico uveljavljati delno povračilo zaradi znižane vrednosti artikla.. Kar pa se ponavadi ne trgovcu, ne kupcu ne izplača.. zakon še vedno eksplicitno navaja, da lahko preizkusiš tudi miško, ki je zapakirana v embalaži, ki jo moraš razrezat, da prideš zraven.. Ali naprintati 30 poskusnih strani na tiskalniku.. Ker je embalaža razrezana, trgovec ne sme reči, da ti ne bo odobril vračilo kupnine...( seveda se še vedno pogovarjamo o SPLETNEM NAKUPU ) ampak: VELIKI AMPAK: vse to spada že med spor med prodajalcem in kupcem.. Kaj to pomeni?? To pomeni, da bo inšpektor ugotovil, da med vama obstaja spor, katerega morata reševati na pristojnem sodišču! In ker kupec ponavadi tega ne misli naredit, potegne "takratko".. Ampak to še ne pomeni, da ima prodajalec prav... Praktićno VSI primeri, ki so prišli do sodne obravnave, so bili razsojeni v prid kupcu.. No, če je bilo seveda upravičeno.. Ampak , za male pare se to na žalost res ne splača. In to dejstvo trgovci z veseljem zlorabljajo..Včasih pa tudi kupci.. Pa naj povem, da se s takimi zadevami srečujem dnevno, tako da ne govorim na pamet.. Ne velja pa to res za hrano, medije, knjige... p.s. NIMA VEZE, če tudi v fizični trgovini ne smeš vzeti miške iz embalaže, da bi jo preskusil.. Zakon pravi, da naj bi ti trgovec to LAHKO omogočil.. Ni pa nujno: če tega noče, ti pa vseeno kupiš, si si sam kriv, ker si pač kupil po sistemu "preizkušeno", kupljeno... NI opravičilo, da ti trgovec v BIGBANGU ni pustil vzeti iz škatle tiskalnika za probat in ga zdaj zato po 12 dneh vračaš.. Zakon kupcu v osnovi omogoča, da to zahteva oz želi , ne more pa tega ZAHTEVAT od prodajalca v fizični trgovini..In če kupec KLJUB TEMU to kupi, ga ni zakona, ki bi rekel: TI TI GRDI PRODAJALEC, SI ME NATEGNIL.... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |