Program zamenjave tipke za preklop v spanje/vklop za iPhone | |||||
https://ssl.apple.com/si/support/iphone5-sleepwakebutton/ Apple je ugotovil, da lahko mehanizem tipke za preklop v spanje/vklop pri majhnem številu modelov telefona iPhone 5 preneha delovati oziroma deluje samo občasno. Do te težave prihaja pri modelih telefonov iPhone 5, ki so bili proizvedeni do vključno marca 2013. Apple bo brezplačno zamenjal mehanizem tipke za preklop v spanje/vklop pri modelih telefonov iPhone 5, pri katerih je prišlo do te težave in ki imajo ustrezno serijsko številko. Tipka za preklop v spanje/vklop je na vrhu telefona iPhone 5: Slika tipke za preklop v spanje/vklop na telefonu iPhone 5 Upravičenost Če tvoja tipka za preklop v spanje/vklop ne deluje pravilno, v spodnje polje vnesi serijsko številko svojega telefona iPhone 5 in preveri, ali je tvoj telefon vključen v program. Nadaljnja navodila najdeš v razdelku »Postopek zamenjave. Serijsko številko telefona iPhone lahko poiščeš zelo preprosto. Oglej si, kako. Opomba: če pri tvoji tipki za preklop v spanje/vklop na telefonu iPhone 5 niso vidni nobeni znaki te napake in/ali serijska številka tvojega telefona ne izpolnjuje pogojev za sodelovanje v tem programu, ti trenutno ni treba storiti ničesar. Postopek zamenjave Mehanizem tipke za preklop v spanje/vklop moraš zamenjati v servisnem centru Apple. Podrobnosti najdeš v spodnjem razdelku. Tipka na tvojem telefonu bo zamenjana v približno od 4 do 6 dnevih od dneva, ko bo servisni center prejel tvoj iPhone in ti ga vrnil. Pred kakršnim koli popravilom bomo preverili, ali tvoj iPhone izpolnjuje pogoje za sodelovanje v tem programu in ali drugače ustrezno deluje. Preden svoj iPhone pošlješ družbi Apple v popravilo, varnostno kopiraj vse svoje podatke ter izbriši vso svojo vsebino in nastavitve. Opomba: če je tvoj telefon iPhone 5 kako drugače poškodovan (če ima na primer počen zaslon, ki otežuje zamenjavo tipke za preklop v spanje/vklop), moraš to poškodbo odpraviti pred zamenjavo tipke za preklop v spanje/vklop. V nekaterih primerih bo popravilo morda treba plačati. Pošiljanje telefona iPhone 5 v servisni center Apple Svoj iPhone 5 dostavi pooblaščenemu ponudniku storitve Apple, ki je vključen v program zamenjave. Ponudnik bo preveril, ali tvoj iPhone izpolnjuje pogoje za sodelovanje v tem programu, in ga nato poslal lokalnemu servisnemu centru Apple. Ko bo tvoj iPhone pripravljen za prevzem, boš prejel obvestilo. Opomba: če želiš izkoristiti možnost popravila z osebno dostavo, ne obišči mobilnega operaterja, ampak pooblaščenega ponudnika storitev Apple. Priprava telefona iPhone 5 za popravilo Upoštevaj spodnja navodila, da pripraviš iPhone na popravilo: Varnostno kopiraj svoje podatke v iTunes ali iCloud. Izklopi funkcijo Find my iPhone (Najdi moj iPhone). Izbriši podatke in nastavitve, tako da izbereš Settings (Nastavitve) > General (Splošno) > Reset (Ponastavi) > Erase all Content and Settings (Izbriši vso vsebino in nastavitve). Odstrani morebitno ohišje ali ovitek. Opomba: če je v tvojem telefonu iPhone nameščen sistem iOS 6, ga moraš po zamenjavi tipke za preklop v spanje/vklop nadgraditi na iOS 7. Dodatne informacije Apple lahko popravilo omeji na državo, v kateri je bil telefon kupljen. Za telefone iPhone 5, kupljene v državah članicah Evropskega gospodarskega prostora, je popravilo na voljo v drugih državah članicah Evropskega gospodarskega prostora. Tvoj iPhone 5 izpolnjuje pogoje za sodelovanje v tem programu le, če deluje brezhibno. Če meniš, da si plačal zamenjavo zaradi te napake, se obrni na Apple glede vračila denarja. Ta mednarodni program Apple ne razširi osnovnega kritja v garanciji za iPhone. Ta program velja za modele telefonov iPhone 5 z napako 2 leti od prvotnega datuma nakupa. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Če ne želiš obstaja verjetno tudi kakšna druga varianta... Dejansko pa je to precej hitro. 1 dan oddaš v servis, 2 dan servis pošlje v zamenjavo čez celo evropo, 3 dan nekdo to zamenja, 4 dan pošlje nazaj in potem 5 dan prevzameš. Če je prvi dan ob oddaji to tako zgodi, da se to še lahko odpošlje potem znese 4 dni, če pa se vmes še kaj nepredvidljivega zgodi je pa to 6 dni. |
|||||
![]() |
|||||
Lahko nekdo preveri kdaj je bil moj narejen, ker preverjanje SN na linku ne deluje. Na eni drugi strani piše februar 2013. SN c39k73ncdtwg |
|||||
![]() |
|||||
Preverjanje preko zgornjega linka deluje BP ... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
SiMobil DA Če tipka deluje NE Upravičenost Če tvoja tipka za preklop v spanje/vklop ne deluje pravilno, v spodnje polje vnesi serijsko številko svojega telefona iPhone 5 in preveri, ali je tvoj telefon vključen v program. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
4-6 dni my ass! Odnesel na EPL v ljubljano, sem upravičen in mi tipson reče od 10-14 dni, ker je baje ful naval. Kaj hočem druga kot čakat.. smradi. In še to - zamenjajo v primeru da diagnostika pokaže na telefonu vse OK, bajde od bluetootha, airporta, itd. Svašta. |
|||||
![]() |
|||||
![]() ![]() Ce vam povedo, da bo trajalo toliko in toliko ni prav... Ocitno je, da bi raje slisali, da popravilo traja tri dni, pa bi se potem spet pizdili, ce bi dejansko telefon nazaj dobili sele cez dva tedna... |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Pa si mogoce pomislil, da je to uradno obvestilo samo prevod angleskega (KLIK) in EPL v vlogi "authorised service provider" s samimi roki nima prav nic... so samo v vlogi tocke, ki prevzame aparat v servis in ga po koncanem postopku vrne stranki? In da je takrat, ko so to napisali, bila dejansko taka situacija... sedaj pa se je ocitno cas zaradi navala podaljsal... In da ti je serviser (po tvoje "tipson") tam samo povedal, kaksno je realno stanje... Imam res obcutek, da bi raje slisal, da bi serviser rekel, da bo telefon naslednji dan ze nazaj iz popravila... pa tudi ce potem v resnici traja precej dlje... In se to... ce malo bolj pozorno preberes, v uradnem sporocilu pise tole: Tipka na tvojem telefonu bo zamenjana v približno od 4 do 6 dnevih od dneva, ko bo servisni center prejel tvoj iPhone in ti ga vrnil. Besedico, ki izstopa menda ni treba posebej razlagati! Ni mi vsec, da so potem komentarji tako "prostaski" ... Svoje nezadovoljstvo se da napisati tudi v bolj "kulturni" obliki... in ni potrebe, da se takoj zali z besedami, kot so "smradi" in podobno ... ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
https://ssl.apple.com/support/iphone5-sleepwakebutton/ Tukaj sem zasledil da imajo vpoklic dolocenih iphone 5, zaradi napake sleep/wake button-a. Preveril sem serijsko st. sestrinega iphona na katerem ima grozne probleme s tem gumbom in mi javi da je upravicen servisa. Sedaj pa me zanima kam ga lahko odnesem, saj mi tukaj: https://ssl.apple.com/support/iphone5-sleepwakebutton/locate/ ne najde nobene lokacije v nasi preljubi dezeli kamor bi ga lahko odnesel. Kupljen je bil na simobilu v Mb. Ali ga naj odnesem kar na simobil in razlozim situacijo, ali je bolse ce ga dam v istyle reseller store in oni opravijo s to zadevo? Lep pozdrav! 🍎 |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Pokliči na 080 080 321 Apple brezplačna številka in tebi tako oboževani Apple bo razložil zakaj po tvoje EPL rabi toliko dni. Zaenkrat so bili vsi telefoni zamenjani v 7-10 dneh od tega telefon v EPL-ju ne preživi niti 24 ur... Če ti serviser pove, da bo trajalo 10-14 dni je dobil takšen odgovor od Apple-a, ki nekatere stvari sproti spreminja. Pa še to prvih nekaj uporabnikov je dobilo kar zamenjan telefon, čeprav naj bi se popravil gumb, sam mislim, da zato ker enostavno niso mogli dovolj hitro zamenjati gumba, trajalo pa je 10 dni. Je pa res da pač odvisno kakšne sorte si in kako patriotsko si nagnjen, ampak vedno je nekdo kriv in vedno je to za takšno osebo nekdo lokalni, ki se zelo trudi, nikoli pa to ni njegov oboževani idol. Pač vsak ima svoje razmišljanje, vedno pa to lahko preveriš. EPL pa ima status Apple PREMIUM Service Provider, edini v SLO, edini v širši regiji... na kratko je to zadovoljstvo Apple-a z izredno dobro opravljenimi storitvami... seveda nekateri pa tudi na podlagi tega, tako strogega, zahtevnega procesa še vseeno nekaj dvomijo ... vsak lahko razmišlja po svoje, mene pa pri mojih izjavah najbolj skrbi, da bi bil do koga nepravičen al3n pa pač (še) ne razmišlja tako. |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Očitno ima Apple v Singapurju hitrejše kurirje kot EU ali pa je center kjer to menjajo manj obremenjen ali ima večje kapacitete ali... seveda če kdorkoli želi lahko pokliče 080 080 321, direktno Apple Care, brezplačna številka in morali bi vedeti točne odgovore. |
|||||
![]() |
|||||
Imam iPhone 5, kateremu je tipka za zaklep začela zelo štekati, je pa model 12/2012? Hvala |
|||||
![]() |
|||||
Samo kliknit je bilo treba na link v prvem sporocilu (prej je bilo namrec napisano 2 leti od datuma nakupa) in prebrati zadnji stavek ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |