protoncek je napisal/a: |
Veliko ljudi in tudi firm niti pod razno ne rabi najnovejše verzije zato, da napišejo tistih 30 besed, dodajo glavo, datum in se podpišejo gor. Za take stvari se še zdaj uporablja office2003, tudi starejši. Redki so taki, ki res RABIJO te najnovejše funkcije. |
Taki pa tud Officea ne rabjo. Bojo komot delal s kakimi free appi.
Jaz sicer mam tako delo, da mogoče enkrat letno rabim office. Ponavadi vse rešim s kompatibilnimi programi.
Samo, če maš pa ti nek posel vezan na skupinsko delo, kjer rabijo Office class software, pa to ni rešitev. Mora bit MS Office in to enotna verzija (pa še takrat se kaj zabluzi v dokumentih). Ni hujšega, kot če po enem dokumentu par ljudi šari z različnimi verzijami softwarea, ali še huje s kompatibilnimi zadevami.
V tem primeru pa je tale MS edina rešitev in ta ponudba odlična. (Seveda če dela. Upam da dela.)