No. 1 je napisal/a: |
Dej ta zakon na mizo, pa poglej slovenski zakon o varstvu potrošnikov pa boš videl kok te novinarji in prevajalci nategujejo...
Vprašaj se kaj je "warranty" in kaj je garancija, pojem stvarna napaka pa bo vse jasno. Mogoče search kaj najde je pa že enih 5x razloženo-na jabuk.si vsaj  |
Nevem, enkrat sem tukaj nekaj bral (link spodaj)...priznam pa, da se nisem kaj dosti spuscal v podrobnosti...sploh ker so mi brez problema popravili home button na prejsnjem ipadu pod garancijo (1 leto in pol od nakupa).
http://images.apple.com/it/legal/warranty/Garanzia_legale_del_Venditore.pdf
Lp
P.s.: zgleda imas prau glede tega. Cudno, da niso komplicirali v trgovini, glede da jasno ni bla stvarna napaka, ker se je pojavila 1 leto po nakupu (nedelovanje gumba). Bom jutri se malo prebral...