Cocos2d-x | |||
Se je morda kdo že igral s tem "Framworkom"? Je primeren za izdelavo native app-ov? Kako je s posebnostmi v designu glede na Android/iOS,..? Je zadeva primerna bolj za igre ali tudi native app-e? lp |
|||
Native aplikacije so ponavadi taksne, ki uporabljajo funkcije, ki so znacilne za neko vrsto platforme (npr. Date picker na iOS). Taksne ne mores kar tako prenest na drugo platformo, potrebne so spremembe. Frameworki kot je ta, pa ti ustvarijo vmesni sloj, v tem primeru ti programiras v HTML5/JS in cocos poskrbi za ustrezne klice v samem sistemu. Postanes skoraj neodvisen od platforme. Ponavadi se uporabljajo taksne zadeve za igre (ze bezen pogled na domaco stran projekta ti to pokaze), ker UI vzame veliko casa za izdelavo in je potratno vse prepisovati za ostale platforme. Vzames framework, kodiras in preneses. Ni pa noben problem uporabljati kaj takega za aplikacije, ki opravljajo neko funkcijo. Le da bos takrat moral vsak gumb posebej sam naredit, v nasprotju s tem, da ce uporabljas "native" nacin, gumb narises in se ze sam odziva na dotik, ima pravi izgled itd. |
|||
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |