| jani12345 je napisal/a: |
| Evo hrvati so mi brez problema odklenili telefon 3gs brez računa in garancije.. |
Kam si pa poslal, da so ti odklenili, mogoče kak email?
| iPhone 3G(s) (T-mobile) - odklep preko ponudnika | |||||||||
Kam si pa poslal, da so ti odklenili, mogoče kak email? |
|||||||||
Poslal sem jim mail z serisko številko telefona in imei kodo zraven pa napisal da sem telefon kupil brez računa in garancije pa prosim če mi ga lahko odklenejo.Čez cirka 1h sem dobil odgovor da je telefon odklenjen.
|
|||||||||
fino je se napisati, KOMU si poslal mail... oz. na kateri mail naslov ... ker eni pravijo, da jim je uspelo, drugi pravijo, da zahtevajo se papirje ...
|
|||||||||
Meni so ga odklenili tudi preko internetne strani t-mobile.de. Vneel sem samo imei stevilko ( ali pa serjisko nevem vec tocno) in dobis na mail cez cirka 48 ur da je telefon odklenjen.
_________________ .: Poceni apple hardware :. ZS |
|||||||||
Bom še enkrat probal, poslal mail na info od t-mobile, če ne bo šlo, bom probal še preko nemškega t-mobile.
Sicer pa tudi če ne bo šlo, imam old bootrom in tako 6.1.3 (baseband sm ohranil) ter untheatered jb + ultrasn0w in delajo vsi oparaterji. ios7 tako ali tako verjetno ne bo za 3gs, tako da je skoraj vseeno. |
|||||||||
jani12345
si potem uspesno odkleno telefon posodobil ios ? |
|||||||||
Mail sem poslal na.. tehnicka.podrska@t.ht.hr.
Telefon sem priklučil na comp sledil navodilom,ki ti jih pošle T-Mobile. Še predno se je update končal je že bil signal našega operaterja. Nič kaj zakomplicirano vse se samo naredi. |
|||||||||
meni so odgovorili na email in sicer
EDIT: evo uspešen razplet, sem jim na ta mail odgovoril, da sem trenutno v Sloveniji in da se mi ne splača hodit do trgovine, kjer je telefon kupljen, da dobim kopijo računa in jih prosil, če lahko po serijski in imei preverijo v njihovi bazi. Malo prej dobil odgovor takole:
Naredil restore telefona in dela
|
|||||||||
Ima kdo izkušnje z Makedonskim T-Mobile?
Oni so malo trši oreh, sicer iščejo ali račun/garancijski list ALI telefonsko številko, na katero je bil kupljen telefon. Če nimaš ničesar od tega, potem nočejo v nobenem odklenit. |
|||||||||
Zdravo fantje,
kaksna bi bila realna cena za 2 leti star 3GS 8gb, brez opreme ali racuna, trenutno zaklenjen na 6.1.3 - hrv. T-Mobile? Ni ukraden(baje), preden zacnemo paniko zganjat... Da ne odpiram ravno nove teme, doticna se mi zdi kar primerna. |
|||||||||
50eur
|
|||||||||
Jaz bi ga če bi ga že mislil obdržat prodal na ebayu ... Dejstvo je da je blokiran na hrvaškem. In tut če ga zdilaš enmu slovencu in gre kdaj na hrvaško mu tam ne bo delal pa nakonc ima lahko še kakšne probleme..
Prodaj ga na ebayu boš še največ dobil... Tam enmu iz amerike je pa vseen a je blokiran na hrvaškem ali ne. Sej se dost tega prodaja gor. |
|||||||||
Živjo!
Heh... Meni so ga pred kratkim odklenili, ampak, mi vrag ni dal mira in sem ga šel jaibreikat - brezuspešno. Ko sem ga šel spet restorat, je pa zopet zaklenjen!! Poslal sem zopet prošnjo za odklep, ampak, zdaj hočejo račun ali garancijski list. Je možno, da se zopet zaklene, če je bil že odklenjen? lp Alex |
|||||||||
Ne.Ko je enkrat odklenjen je odklenjen... _________________ |
|||||||||
Zakaj mi pri restoru napiše da je zaklenjen?
Hvala! |
|||||||||
Verjetno ga niti niso odklenili… kolikor mi je znano iz te teme so uporabniki,katerim so iPhone odklenili,prejeli tudi mail…
_________________ |
|||||||||
Prosim za pomoč!!!
Hvala! |
|||||||||
1. julija sem dobil ta mail, po katerem sem ga odklenil...
Poštovani, zahvaljujemo na Vašem upitu, u nastavku dostavljamo odgovor. Vaš iPhone uređaj je otključan. Molimo umetnite SIM karticu drugog operatera na kojoj je PIN isključen i spojite uređaj na iTunes putem računala kako bi se izvršila aktivacija i sinkronizacija otključanog uređaja. Nakon navedenog postupka isključite na kratko Vaš uređaj te ga ponovno uključite. U mobilni uređaj sa operativnim sustavom 5.0 ili noviji potrebno je: - Staviti SIM karticu drugog operatera - spojiti uređaj na iTunes putem računala - Odabrati „Aktivacija“ na uređaju Srdačno Vas pozdravljamo, a u slučaju potrebe za dodatnim objašnjenjima bit će nam zadovoljstvo ako se obratite na istu e-mail adresu. Srdačan pozdrav, Hrvatski Telekom d.d. Sektor za usluge privatnim korisnicima p.p. 526, 10002 Zagreb E-mail: tehnicka.podrska@t.ht.hr Web: www.hrvatskitelekom.hr Pitanja i odgovori, Upute https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori Upravljajte uslugama pomoću Samouslužnih servisa https://moj.hrvatskitelekom.hr HT Facebook korisnička podrška http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom |
|||||||||
Imaš na Sim-kartici izključen Pin?
_________________ |
|||||||||
Imam...
|
|||||||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPhone posodobitve in jailbreaki - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |