Jabi
Pridružen/a: 04.02.2006 |
Prispevkov: 4 |
|
|
|
|
Prispevek: #1 Objavljeno 11.06.2005 21:16:39 |
|
Zanima me, kako je pri Applu urejeno to... Ker nekje na netu sem bral, da je možakar kupil novega iPoda (v Avstraliji), pa mu je namesto 18 ur zdržal samo 6 ur... Pa ga je na servis poslal, uni pa nazaj, da Apple ne odgovarja za baterije, če le-te zdržijo 60% deklarirane (18 ur) kapacitete. Se pravi, da so ga "nahrulili" zakaj jim pošilja iPoda na servis (ker mu iPodova baterija dela ne na 60 ampak na 30%) + plus shiping je moral plačati...
Pa ker to ni bil edini primer, ki sem jih na internetu zasledil (glede baterij pri iPodih), se sprašujem, kako je za eno tako ugledno firmo kot je Apple zadovoljivih 60%? Apple ima zanimive in zelo lepe izdelke, ampak 40% lufta za priznavanje garancije je pa veliko...
|