Rumena lisa - reklamacija | |||||
|
|||||
Sem ze hotel napisati en mail na servis Emonagram ... da bi dobil uraden odgovor, tako kot sem recimo dobil od Pro Servisa in EPLja glede garancije za iPhonekupljen v tujini ... pa kot kaze ne bo potrebno... vsaj zaenkrat ne... Bom pocakal, da vidimo kako se bo zadeva iztekla ... Po ze omenjenih clenih iz oblagicijskega zakonika morajo dati novo garancijo... in tukaj se Apple pac ne more kar sam izmisljevati nekih svojih pravil... Ce se jih pa ze, je pa uvoznik oz. trgovec odgovoren za to, da se zadeve uredijo na tak nacin, da zadovoljijo lokalno (slovensko) zakonodajo ... |
|||||
Ne pusti se jim zdaj zajebavat, da ti napišejo novo garancijo. To bi morali že prej naredit. Zdaj se je pa šefe usrau. |
|||||
|
|||||
Nevem kaj se je dogajalo na oni strani telefona samo ko sem vodji razložil situacijo me je sam pozval da popravijo garancijo jutri grem tko v Lj na emonagram nesem svoj iPhone ker je preveč izgub omrežja ne sam callfailed Upam da se bo vse dobro končalo upam da bo tudi drugim prišlo tole prav kot je nekdo napisal prodajalci so začeli izkoriščat kupce žal. |
|||||
Pač naši zakoni veljajo v Slo?!? Halooo!!! Upam, da boš čimboljš zrihtal vseeno velik sreče... |
|||||
Jah, ko si uradni uvoznik, pač nimaš samo dobička, moraš spoštovati tudi zakone, tako je pač v pravnih državah, kar naj bi mi bili |
|||||
Tudi za neuradne uvoznike velja enak zakon... Tako, da to velja tudi za tiste iPhone-e, ki jih je prodajal Tusmobil... Vendar jih tam niso pomoje kaj dosti menjavali, ampak so jih popravljali kar sami... |
|||||
Mislil sem predvsem prodajalce (na območju Slo, velja Slo zakonodaja), kako so jih dobili in popravljali je pa njihov problem...in politika Appla...ki jim "dopušča/omogoča"...čeprav niso uradni uvozniki in njhovi reselerji...kar je pa spet njihov "problem" |
|||||
Jst sm pa ravno 2 dni nazaj (29.5.) nesel iPhone 4 16gb na servis na Teleray - oni so pooblaščeni serviserji od Debitela - pri omenjenem operaterju imam tudi naročniški paket, in se mi je taista lisa pojavila cca. 3 tedne nazaj in se poveča, ko je telefon na soncu oz. če dolgo govorim ali pišem mail. Tudi tipka home-button mi je že cca. 3,5 meseca nazaj začela nagajati, tako da sem skušal potrpeti, vendar sedaj še s to liso, pa mi je šlo čez rob....drugače sem SUPER zadovoljen z vsemi jabuk izdelki (doma imam MBA 13 SSD). no zgodba se dober začne pri tem, da sem 29.5. več kot pol ure klicaril na Teleray na navadno tel. št, potem pa še na obe gsm št....in ni bilo nobenega...kot da jih ni...sredi dneva. Zato sem klical na prodaja Nokia (beri: sosednja stavba), kljer so mi povedal da se naj kar oglasim, saj imajo delavnik od 7-17 ure. In res pridem tja jih povprašam zakaj se ni noben javil in dobim odg. da fuuulll delajo...ja pa ja de....ejga bidona, a res? Potem zadevo pustim, da ne omenjam, da nimajo niti iphone ključka za izmet sim kartice - uporabljajo navadno sponko...sej me ne moti, človek se pač znajde, vendar če je to "kao" pooblaščeni servis, potem bi to morali imeti, a ne? No zadeva pa me je najbolj jezi/smeši, ko sem jih danes cca. 45 min. nazaj poklical in povprašal, kje zadeva stoji oz. kaj so ugotovili njihovi vrli serviserji oz. kje se nahaja telefon (če so ga že poslali za zamejnavo - vem kako zadeve potekajo)....in dobim sledeč odgovor (buahahaha): Naš strokovnjaki še vedno preučujejo vaš telefon, nekje v roku 2 dni tj. v pon. vam sporočimo, kaj so ugotovili, potem pa vam javimo kako bo vnaprej. Ali bo telefon popravljen ali bomo morali poslati zahtevo za zamenjavo. Nakar jim povem, da sem se pozanimal, da je to napaka displeja in da bo sigurno zamenjava z novim telefonom, ker Apple v takšnim primerih to naredi...njihov odg.: Zadeva je seveda bolj kompleksna kakor vaša trditev, saj imamo vrhunske strokovnjake, ki zadeve popravijo....pričakujte klic ali sms v naslednjem tednu. Žal vam v tem trenutku ne morem več pomagati. No zdaj pa zaključek: če bi njihovi "vrli" serviserji samo za 1 min. po Guglai in tukaj na vašem forumu našli podobne zgodbe, bi lahko takoj poslali tel. v centralni servisni Apple center v EU in bi v roku 48h prejeli nov telefon, katerega bi jaz že jutri imel. Ker pa še vedno preučujejo serisno napako, predvidevam, da ne bo nič prej kakor čez teden dni....če bom imel seveda srečo. Pa še ženska na srejemu, ko sem nesel na servis mi je povedala, da ni gužve in da sem 3 v čakalni vrsti....tko da....ja to je naš Teleray.... Ko dobim nove indormacije, pa vam javim kaj se je novega zgodilo.... pa lep "moker" dan želim vsem... Lp |
|||||
Ne morem verjet temu TELERAY-u....sem zdele klical na servis, ker me zanima kakšno je stanje...pogleda nalog in masjter pove: Telefon je še vedno v čakalni dobi, ker morajo tehniki odkriti napako. Ko bodo odkrili in popravili, vam sporočimo na SMS. Pa mu takoj za tem povem, da sem na Jabuk.si strani prebral, da je to napaka retina zaslona in da Apple zamenja z novim telefonom in da je to v max. 5 dne narejeno (pošlejejo tel. na EU servisni center in potem dobijo nazaj)...[i]on pa spet: [/i]Kot sem vam rekel, najprej morajo ugotoviti (dej ne laž sm si mislu), potem bodo popravili in vas obvestimo preko SMS. (pa kaj ne znaš drugega povedat majster, a so te samo to naučil...res lepo kenslaš stranke)...pravi da upa da bo do konc tega tedna... No pa da vidmo...tko da boh pomagaj takim servi(serjem). LP |
|||||
Sploh si ne predstavlajm, kako se lehko nekdo oznaci za vrhunskega serviserja, pa je v bistvu njegova naloga, da zgolj posilja telefona v nadaljni postopek. No dobro, odpre ga, potem pa itak nic ne ugotovi, pa ga zapre in lepo dalje. Isto je bilo pri mojem macbooku. Maticna skurjena, da je res disalo po spaljeni plastiki. Oni so pa rabili 3 oz. skoraj 4 tedne, da so ugotovili da je sla maticna in da mi priprada nov. Drugo je spet to, da je nov racunalnik prisel iz avstrije, iz glavnega skladisca. In to spet traja 3 dni. Namesto da bi na servisu pospravili en vogal sobe, kamor lahko spravis garantirano vsaj po en artikel celotne apple zbirke. Zame osebno se mi zdi sramota, da samo preskrba novega racunalnika traja tri dni, usklajevanje z zavarovalnico 14 dni, pregled pokvarjenega racunalnika en teden. Ker kot navaden smrtnik si sploh ne znam predstavljati koliko casa ti vzame, da odvijes 8 vijakov na zadnji strani in potem se celovito pregledovanje totalno skurjene maticne. Edina dobra stvar tega enomesecnega procesa je bila, da sem si precej izboljsal vid, ki si ga po vsej verejtnosti unicujem s celodnevnim buljenjem v ekran. |
|||||
Sej prej k sem mel 3gs, kupu v EU, servisiral v EPL-ju in dobil nov telefon v 3 dneh, tle pa kt da ga morjo na Antarktiko poslat.... :alien: Tko da jim j*** m****....zato pa tudi pišem po forumih, da jih stisnemo, če bo še kdo imel podobne težave....navadni lenuhi ! Ja mi pa vre vse bolj in bolj....evo updatam ko izvem kaj novega. Lp |
|||||
Prvi dan šteje vsak oddan in popolnoma diagonsticiran izdelek, ter zelo hitro odpošiljanje iz skladišča. Ponavadi je to realno v 2 dneh odkar pride v servis, če pa je vulkanski prah, štrajk v frankfurtu ali pa praznik v eni izmed vmesnih drav se dnevi kar prištevajo. Pri omenjenem primeru pa je bistveno to, da Teleray ni pooblaščeni prodajalec Apple izdelkov, prav tako ni pooblaščeni serviser Apple izdelkov... očitno se s tem nekako mutno ukvarjajo, kar je očitno tudi iz tvojih izkušenj. Po serijski številki pa ti lahko na Apple supportu 080 080 321 povedo kje je telefon in kaj se z njim dogaja v vsakem trenutku. Če ni zapisa, potem telfon ni v nobenem pooblaščenem servisu oz. se še nekaj bolj čudnega dogaja z njim... |
|||||
|
|||||
_________________ |
|||||
Tole je edini stik z servisom, ki je pa vec kot odlicen. Poslovanje in stiki s stranko na odlicni ravni. PS. Ura med oddajo in prevzemom, neverjetno, manj kot 24ur |
|||||
Evo zdej sm klical na Apple support in so mi povedal, da operater ( v tem primeru Debitel) na črno prodaja telefone in da če bi šel v katerokoli državo, mi ne bi popravl telefona....tolk o tem...mislm da je podobna zadeva z Mobitelovimi tel. Tako da jutr naj se na Debitelu pripravjo in na Telerayu...osebno grem tja ! |
|||||
Ja sem bil najprej pri njih, ker vem da PRO-Servis in EPL res hitro in odlično uredijo zadeve, vendar mi je gospa iz PRO-Servisa povedala, ker je bil telefon kupljen preko Debitela, da oni nimajo podpore, zato se moral nesti na Teleray....tam pa že pozante zgodbo....sej jutr se #servis saga" nadaljuje...bojo oni videl šuš-muš....porkafleka a je res v SLO nategovanje in "neki izpod mize prodaja" postal nacionalni šport? Res človek se vpraša kam to pelje....absolutno grem drugič drugam kupit tel....in ostale jabuk izdelke....norišnica ! Lp |
|||||
Zgodba: Na debitelu mi je serviser povedal, da nabavljajo iPhone od Teleraya in Pro-servisa oz. da imajo z njimi servisne pogodbe. Povedal mi je, da so na Pro-servisu zelo hitri in izjmno dobri, nad Telerayom pa zelo, zelo razočarani...predlagal sem jim, da jih naj stisnejo za takšne malomarnosti (vodstvo teleraya)...pa mi je rekel, da nič ne zaleže...že nekaj let. No potem sem govoril z gospodično, katera mi je vzela iPhone 4 na servis in sem ji povedal vso zgodbo glede Debitela in Pro-servisa, povedal sem ji, da me je nekaj dni nazaj zelo grdo in nesramno odklenkal nek njen kolega (no potem sem izvedel, da je njen nadrejeni g.Darko Mencin). Povedal sem ji tudi, da je to napaka retina zaslona in da se telefon avtomatsko zamenja in da ne rabijo čakati rezervne dele....potem vprašam: katere rezervne dele pa čakate...mi lahko poveste? odg: ja ni tega serviserja tukaj, da bi mi povedal...odgovorim: ok, mi lahko pošljete mail ko se vrne oz. me pokličete...njen odg: glejte ne vem ali vam bo lahko povedal kdaj pride ta rezervni del oz. kdaj bo pripravljen telefon za servis...wtf? kaj vam ni jasno??? potem malo popizd**** in povem da predvidevam da imajo problem ker očitno njihov dobavitelj ne more dobavit novih telefonov (v pro-servisu so mi rekli max. 3-4 dni)....tle že 7 dni čakajo na rezervni del....???? No potem mi je pa rekla: moj nadrejeni (g. Darko) da naj počakam, da bom dobil SMS in da bo to po zakonu najkasneje v 45 dneh....no zdej ste pa vse priznal...nimate pojma kaj nardit oz. kako boste zadevo rešil, očitno bom 45 dan dobil SMS, da se telefon ni mogel popravit...kaj pa pol....a bom mogoče novga dubu? ja sej če bi blo to na drugem servisu (npr. Pro-servis ali pa EPL) bi to dubu v 3-4 dneh...ajde tud 1 teden bi počakal...tle bom pa isto info dubu čez 45 dni !!!! ... al mi boste kupnino vrnil ??? RES STE ENI ŠALABAJZERJI !!!!! Sramota da še obstajate v SLO !!! Pa lep pozdrav vsem....res sem slabe volje... |
|||||
« Poglej prejšnjo temo - iPhone težave - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si | Kontakt Domov Na vrh strani |