http://www.cultofmac.com/161020/new-ipad-requires-reboot-to-connect-to-3g-networks/
Zadevo so povzeli na cultofmac, upajmo, da Apple hitro popravi to neumnost, ki je očitno neprijetna za veliko uporabnikov.
| iPad requires reboot to connect to 3g | |||||
http://www.cultofmac.com/161020/new-ipad-requires-reboot-to-connect-to-3g-networks/
Zadevo so povzeli na cultofmac, upajmo, da Apple hitro popravi to neumnost, ki je očitno neprijetna za veliko uporabnikov. |
|||||
Tole je pa problem ki ga ima iPeter
|
|||||
Tudi meni se je to enkrat zgodilo.
|
|||||
Jaz imam Simobilov mobilni internet in se nisem opazil te tezave... Lahko potrkam.
|
|||||
@ sypahh: gre za napako na novem iPadu
_________________ ...::: Puck0 :::... |
|||||
Meni se je to zgodilo ene trikrat do zdaj v enem mesecu al koliko časa je iPad zunaj. Nekateri poročajo, da se jim omrežje zaklene vsakič, ko stopijo iz dosega WiFi signala, kar je pa res moteče
Skratka pri meni ni krize ampak, če tega ne popravijo v roku recimo dveh mesecev bo šel iPad na servis, ker čudno mi pa je da je to kao softwerska napaka, če vsak poroča o drugačni frekvenci pojavljanja |
|||||
pa3cija: servis ti ne bo odpravil napake! Govorim iz lastne izkušnje. Le brez iPada boš kar nekaj časa... sedaj bom kontaktiral direktno apple, me zanima ali je pripravljen kakšen popravek na to temo...
Zadeva je pa resnično zelo moteča. _________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
Meni se je to zgodilo takrat, ko sem brskal preko EDGE in je vmes preklopilo na 3G.
|
|||||
oni ti 100% ne bodo izdali, če je pripravljen kakršenkoli update, saj tega ne smejo govoriti. Lahko pa jim probaš lepo opisati situacijo in mogoče bodo ugotovili, da to vendarle je napaka in označili tvoj iPad kot upravičen do zamenjave za refurbished. |
|||||
Kot mi je bilo naročeno na serivsu EPL včeraj sem danes klical na Apple support, kjer je prijazna gospa prevzela primer. Opisal sem ji dano situacijo in problematiko s katero se srečujem, nakar sem ji razložil tudi kaj vse sem že poskusil narediti za odpravo napake. Najprej sem pozabil omeniti, da sem naredil tudi večkraten clean restore, kar je bila še edina izmed mnogih možnosti za preverbo in odpravo napake. Seveda sem nato tudi to potrdil in povedal, da je bil tudi restore narejen že večkrat, a se napaka pojavi ponovno.
Nato sem dobil od operaterke naslov s katerim sem se povezal na apple diagnostic site, s katerim je opravila diagnostiko iPad-a na daljavo. Na samem omrežju in programski opremi ni našla nobenih napak, počakal sem nekaj minut, da je opravila še dodatni pregled, nato pa podala poročilo, da nekaj ne štima s samim iPad-om (torej HW po njihovo). Na podlagi odprtega primera me je napotila na servis EPL, kjer mi bodo opravili zamenjavo iPad-a z novim. Prejel sem tudi mail iz strani Apple-a, katerega sem nato predložil na servisu, tako da po besedah EPL-ja še danes pošljejo iPad v Apple, sam pa naslednji teden prejmem novega. Žal pa sem ponovno brez njega... Tokrat so bili na EPL korektni in prijazni, Opravičilo sem dobil pa že direktno od apple operaterke med klicem na apple support. Upam, da bo sedaj napaka opravljena, drugače me ponovno čaka saga naprej... Držim pesti. Dajte še vi _________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
![]() |
|||||
@Jest: cool
_________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
It will be fine and u will get new iPad.
|
|||||
Samo, da se ne bo napaka ponovila, kot pravim je verjetno napaka res v hw, ker se nam (tistim katerim pač se) pojavlja napaka različno, enim pogosteje enim manj in to težko verjamem, da je povezano s sw.
|
|||||
Nekje sem bral, da je problem s Qualcomovim hardwareom. Možno da je samo slab driver, lahko pa tudi harware.
Ma pa Qualcom hude probleme, ker je ne bo mogel do konca leta izdobaviti dovolj čipov. Tako za Apple, kot ostale ... verjetno bo cela štala okrog tega. http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/qualcomm-unable-to-meet-snapdragon-demand-1076987 |
|||||
Apple support je prevzel moj primer o katerem govorimo v tej temi in dobil sem odgovor:
The Engineering dept from California responded but unfortunately there is currently no work around as you've already done everything and they have received reports from others of this and are working on it. They did however ask me to express their thanks to you for your detailed description of the issue and also that they may need to contact you at some point, should they need more information. They mentioned that again, there is no point to replace your device (as this is probably a software issue) and you should keep on being up to date, as you have been so far. Thank you very much for understanding and i'm sorry for the inconvenience. Apple ve za teževo in jo rešuje. Torej menjava HW-ja ne pomaga, reseti taki in drugačni tudi ne, nekaterim telovadbe s SIM PIN, drugim spet kaj drugega... Vse skupaj ne pomaga na dolgi rok, saj gre za SW težavo, katero se trudijo odpraviti. Poslal sem jim tako loge iz same naprave, loge direktno iz omrežja (s strani operaterja) in tako prišel do uradnega odgovora Apple-a. Bo potrebno počakati na naslednji update in upati, da so zadevo rešili. Toliko, da tudi ostali veste kakšno je stanje z omenjenim problemom. _________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
Tole pa zelo kul, da si javil Apple-u o problemu!
Lepo, da tudi nam poročaš .. Seveda čakamo s tabo na razplet te sage. _________________ ...::: Puck0 :::... |
|||||
Sem javil, ker menim da je prav da vedo za naše tegobe
Zelo lepo je tudi to, da so se odzvali na moj problem, ki ni tako "nedolžen" kot je najprej izgledalo. Sem prav vesel, da se reč premika _________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
Se pravi tisti ipad ko si ga odnesel na servis potem ni bil zrel za servis, če je napaka v SW??
_________________ |
|||||
Nevšečnosti je bilo že več kot dovolj. Sedaj uporabljam tretji iPad (druga zamenjava) in skakanja do servisa in prodajalcev je bilo več kot dovolj. Zato sem se tudi odločil da kontaktiram direktno Apple, saj sem imel odprto reklamacijo direktno na apple support.
In s tem sem tudi popolnoma izključil dvome o napaki HWja in samo kakšne serije, saj je bil vsak iz druge serije. In pa kot najpomembneje: reč je pričel preučevati Apple sam. Če to ni dosežek Sedaj, ko vidim, da nekaj delajo na primeru, bom lažje počakal na naslednjo nadgradnjo/popravek iOSa In pa upam, da sem s svojim poročanjem še komu olajšal nepotrebno skakanje do serviserjev in pregovarjanje, konec koncev pa tudi nikomur ne privoščim, da bi bil brez izdelka praktično cel prvi mesec po nakupu, tako kot sem bil jaz... _________________ Lp, 5R »That is one small step for man, one giant leap for a mankind.« |
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPad, Watch, ... - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |