Danes sem kupil iPad 3 in sem opazil na vrhu iPada takoj tam kjer se začne aluminij 3 majhne udrtince oz. praske ... Kaj je s tem, bodo zamenjali v trgovini?
| Praske na novem iPadu 3? | |||||
Danes sem kupil iPad 3 in sem opazil na vrhu iPada takoj tam kjer se začne aluminij 3 majhne udrtince oz. praske ... Kaj je s tem, bodo zamenjali v trgovini?
|
|||||
Zelo težko po moje Si prepričan, da ga nisi sam "počil" kam? _________________ iPhone 5S,32Gb-Spacegrey iPhone 4, 32Gb iMac 27", i5 mid 2011 Macbook Air 13, late 2008 New iPad , 32Gb WiFi iPod nano, 8Gb Apple TV 2013 Ipad Pro 64 Iphone X |
|||||
Definitivno ga nisem sam opraskal, oz. se celo vidi da je to neke vrste tovarnisko narejeno ... Me pa full moti ...
|
|||||
Dej za publiko kakšno sliko gor
_________________ iPhone 5S,32Gb-Spacegrey iPhone 4, 32Gb iMac 27", i5 mid 2011 Macbook Air 13, late 2008 New iPad , 32Gb WiFi iPod nano, 8Gb Apple TV 2013 Ipad Pro 64 Iphone X |
|||||
v roku 8 dneh od nakupa imaš pravico zadevo reklamirati oz zahtevati denar nazaj. tako je po zakonu o varstvo potrošnikov. če je seveda bil kupljen v SLO. Probaj prvo zadevo reklamirati. Daj kakšno sliko gor, da vidimo.
lep pozdrav. |
|||||
Potem bi lahko nekako uveljavljal kot stvarno napako, ampak cimprej na servis…
_________________ |
|||||
Uveljavljaj STVARNO NAPAKO, a pazi!
Obvezno vrni izdelek točno tam kjer si ga kupil (torej nikakor ne na servis), zahtevaj zamenjavo izdelka in od prodajalca zahtevaj, da ti da potrdilo, da uveljavljaš stvarno napako. Ker ko/če enkrat pristaneš na garancijo izgubiš pravico uveljavljati stvarno napako. |
|||||
Pa ne ze spet Teh famoznih 8 dni NI NIKJER. V zakonu... |
|||||
III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI
Odgovornost prodajalca in proizvajalca 481. člen (1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje. (2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake stvari. Tudi ce bi uveljavljal garancijo ni strahu. Prvo uveljavljaj stvarno napako pa cimprej, ker rok 8 dni je zapisan v obligacijskem zakoniku. Poleg tega lahko, če si se po ipada moral daleč peljati brez problema zahtevaš vrnitev potnih stroškov. |
|||||
In kje vidis, da lahko v osmih dneh zahtevas denar nazaj?
In tudi vrnitev potnih stroskov ne mores zahtevati kar tako, kot bi ti zelel... Verjemi, da ti ne bodo priznali stroskov recimo za taxi iz recimo Lendave do Ljubljane .... Vcasih je treba zadeve gledati realno... in ne prebrati samo tistega, kar nekomu bolj odgovarja |
|||||
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok. II. PRAVICE KUPCA Pravice kupca 468. člen (1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko: 1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe); 2. zahteva znižanje kupnine; 3. odstopi od pogodbe. (2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode. (3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti. Tudi potni stroski so škoda. Sam sem zaradi stvarne napake dobil že par lepih odškodnin. Vendar pa se je treba borit in je v tem primeru vsekakor treba uveljavljat stvarno napako. |
|||||
V osmih dneh mora opozoriti prodajalca... ampak to se ne pomeni, da lahko kar v tem roku pride tja in rece, da bi rad vrnil izdelek in zahteva denar nazaj...
http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija Prebrati je potrebno vse... ne samo tisto, kar je nekomu vsec |
|||||
Saj pa nisem rekel da bo danes dobil nov ipad in potne stroske. Ampak mora pa it cimprej v trgovino z ipadom, to pokazati prodajalcu in mu povedati, da bi rad uveljavljal stvarno napako in da bi rad da mu izroci novega ipada brez napake. Mogoce je pametno se prodajalca seznaniti z zakonskimi dolocbami, ki ti dajejo to pravico.
Seveda pa mora biti prodajalcu omogoceno, da tudi on pregleda stvar... |
|||||
Tudi sam sem mnenja,da če bo dobil refurbished ali celo novega ( zapakiranega) s strani prodajalca je lahko več kot zadovoljen…
_________________ |
|||||
Stvarene napake se NE uveljavlja na servisu, ampak pri prodjalcu. Tisti hip, ko pustiš stvar na servisu, gre samo še za garancijo in garancijsko popravilo. _________________ 2013 15" MBP, 2010 MBA 11", 2007 MB 2.0, TC, iPhone SE, iPad Mini Retina, iPad2. Jebemti, bere se, kot da sem fanboy ... |
|||||
Lej, če stvar uveljavljaš kot garancijo, potem servis izbira, ali bo popravljal, ali menjal ipd ... Tam ne moreš reč "nočem, da mi brskate po stvari, itak je stara le dva dni, hočem novo". Tam odloča servis. In ti moraš dokazat, da so bile poškodbe že, ko si dobil stvar. In ko je določena stvar enkrat v garamcijskem popravilo, za to napako ne koreš več uveljavljat stvarne napake. Če pa neseš prodajalcu in uveljavljaš stvarno napako, ti odločaš kaj hočeš. Popravilo, menjava, denar nazaj. In prvih 6 mesecev mora prodajalec dokazovat, da stvar NI stvarna napaka (torej da si ti sam poškodoval). Šele po 6 mesecih dokazno breme pade na kupca. Tako da: obvezno vedno naprej k pordajalcu uveljavljat stvarno napako. _________________ 2013 15" MBP, 2010 MBA 11", 2007 MB 2.0, TC, iPhone SE, iPad Mini Retina, iPad2. Jebemti, bere se, kot da sem fanboy ... |
|||||
Ok zdaj tako, odvisno sicer kje si ga kupil ampak pri nas velja da lepa beseda lepo mesto najde... tko da, ne mi dan po nakupu hodit z stvarno napako in se dret po štacuni ker se to pač ne bo dobro končalo. Z drugimi besedami, tu na forumu imajo razni ljudje pač razne načine kako doseči isti cilj. Če je res tako kot praviš, če se vidi da je tovarniško spraskan, ga zamenjamo v trgovini za novega, ne refurb. Tako da ne skrbi. Vsedi se v avto, zdaj, ne jutri pojutrišnem ali čez en teden.... zdaj.
|
|||||
Saj nisem rekel, da se more dret.
Lepo prijazno prinest, pokazat, povedat kaj in kako. Če pač ne gre na prijazen način potem poveš, da je to stvarna napaka in da imaš po zakonu pravico, da ti stvar zamenjajo (oz. še druge možnosti, zmanjšanje kupnine, odstop od pogodbe,...). Pojdi pa čimprej |
|||||
Obvezno jo uveljavljaj pisno pri prodajalcu. Lahko pa zahtevaš vrnjeno kupnino, zamenjavo izdelka ali pa servis. Prodajalec ti mora v roku 8 dni odgovoriti na zahtevo, za ta čas pa te lahko prosi da mu stvar izročiš v pregled. Tako kot so že ugotovili se uveljavljanje garancije in stvarne napake izključuje, tako da pazi.
|
|||||
Podobno težavo je imel@ andrei6 ampak se je dobro končala v njegovo korist,kolikor vem je poročal da je dobil novega s strani prodajalca…
_________________ |
|||||
| « Poglej prejšnjo temo - iPad, Watch, ... - Poglej naslednjo temo » | Pojdi na stran 1, 2 Naslednja |
Gostovanje: 3fs.si |
Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si |
Kontakt Domov Na vrh strani |