Kaj ve google o tebi? | |||||
Da je Android razvit predvsem z namenom zbiranja teh podatkov, pa samo zamahnemo z roko... paranoične neumnosti! Nemški CHIP je preveril, kako je s tem ... ti da kar misliti ... pa paranoja gor al dol! http://www.chip.de/artikel/Google-Android-so-spioniert-das-Handy-Betriebssystem_41132429.html |
|||||
![]() |
|||||
Nobenih utvar si ne delam, da bi bil jaz sam tako pomemben, da bi se nekomu sploh splačalo tratiti prostor z mojimi podatki, vendar mi je vse to kar počne Google z moralnega vidika zelo sporno. Zaradi tega tudi načelno ne uporabljam nobene njihove storitve, niti iskalnika. Zanimiva izjava Erica Schmidta: Če kdo noče, da bi drugi vedeli kaj išče na internetu naj pač ne uporablja Google-a. Po moje je enako tudi z ostalimi njohovimi storitvami. Ne da kaj skrivam, na jetra mi gre vse skupaj. LP |
|||||
![]() |
|||||
Torej, ker z 1.3.2012 stopijo v veljavo nova (zame osebno sporna) Googlova pravila, sem se odločil, da z vami delim postopek, kako preprečiti Googlu, da bi brskal po naši spletni zgodovini ter tako pridobival razne informacije o nas uporabnikih. 1. KORAK: V Googlov spletni brskalnik vnesite google web history ter kliknite išči (stisnite enter tipko na tipkovnici). ![]() 2. KORAK: Prijavite se v vaš gmail (v kolikor ste se že, vas bo avtomatsko preusmerilo na 3. KORAK). ![]() 3. KORAK: Brskalnik vam je odprl spodaj prikazano stran, kjer imaste podano opcijo izbire REMOVE ALL WEB HISTORY, slednjo aktivirate s klikom nanjo. ![]() 4. KORAK: Po aktivaciji REMOVE ALL WEB HISTORY boste slednjo potrdili s klikom na besedo OK ( s tem ste izbrisali vašo spletno zgodovino, kar pa nima veze z vašo elektronsko pošto, katero hranite v gmailu)! ![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
S tem bi naj ravno slednje preprečiil (no lahko pa, da tudi ne, vendar greh ni poizkusit). Sicer pa za vednost isto zadevo prakticirajo veletrgovci s svojimi karticami npr. TUš, spar itd., kjer na podlagi analize kaj kupujejo njihovi kupci, oblikujejo košarico izdelkov, katere potem najpogosteje vključijo v reklamne brošure. Zato se ne več čudit, če je Obstgarten stal še pred tednom dni 0,42€, včeraj 0,38€, danes 0,62€. Med drugim s tem nam kupcem ožajo tudi ponudbo, saj velika večina pada na besede akcija ter ugodno -20% pa če so takrat isti izdelki drugega proizvajalca navljub temu v redni ceni celo cenejši. Nazadnje urejal/a iDejanP Tor 28. Feb 2012 15:13; skupaj popravljeno 2 krat |
|||||
![]() |
|||||
Brskanje po podatkih jim je Core business... Podatki v relaciji s posamezno osebo so čisti keš. Še posebej, če ti folk sam skopira na server vse svoje kontanke, mail, slike in zraven še napiše, kaj je kateri dan delal in kaj so počeli njegovi znanci. UDBA v Jugi bi kar "cvilila od zadovoljstva", če bi mela tako bazo... |
|||||
![]() |
|||||
Ja kok skrbijo za naše zadovoljstvo. Mi gre kar na jok. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |