Stevie Wozniak
Pridružen/a: 22.01.2010 |
Prispevkov: 1130 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 03.02.2012 21:39:41 RAM2 servis |
|
Mamin telefon - Samsung wave (s8500) se je ugašal (izključno softwareska napaka, potrebna bi bila nadgradnja na bada 1.2 - kar preko kies-a nisem mogo naredit ker so pametnjakoviči, ko je telefon bil prvič na servisu naložili firmware ki ne gre posodobit (wtf?) ), sem ga nesel na Simobil, kjer ni uslužbenka opisala tistih par praskic po ekranu in po ohišju (telefon drugače vedno nošen v "zoknčku"), telefon je bil poslan na servis. Telefon sem dobil nazaj z informacijo, da je telefon bil v stiku z vodo - in da telefona niso popravli (namestili novega firmwarea), telefon v direktnem stiku z vodo sigurno ni bil, nikoli v vlažnih prostorih - edino čemu devam možnost je vlaga zraka, ko prideš iz mrzlega (zunaj) v topel (notranji) prostor, ampak to ne vem če je dovolj, za to da bi telefon bil v stiku z vodo, no kakorkoli - to bi še preneso in bi telefon flashal (itak bi naj bil izven garancije). Največji problem je, ker je telefon nazaj rišel z ogromno okrušene barva med ekranom in ohišjem (kot da bi nekdo z izvijačem parkrat probal ekran ven dobit (to so verjetno delali ko so ga na servisu odpirali), telefona seveda v takem stanju nisem sprejel, poslali so ga nazaj. Potem sem klical tudi na servis, kjer mi je en grozno nesramen človek razlagal, da oni tega niso naredili, da naj bi telefon takšen prišel in še vsega vraga o potovanju telefona, potem še, da jaz zdaj to trdim da bi mi telefon zamenjali - kljub temu, da sem mu povedal da nočem novega telefona, pač pa hočem telefon nazaj vsaj v enakem stanju kot je bil tja poslan, ne pa z posledicami njihovega odpiranja. Rekel mi je, da nimam nobenih dokazov, da so to naredili oni. Pogovor pa potem nesramno zaključil z: še kaj?. Pisal sem tudi mail na simobil in njihov twitter račun. Zdaj je telefon prišel nazaj (dvignit ga grem jutri), na njihovem vpogledu v popravila na spletni strani piše, da je telefon prišel k njim na servis v takem stanju (z poškodbami). Naj povem da so telefon ob sprejemu na servis opisali z : male praskice po ohišju in po ekranu (nikjer ni bilo govora o pravzaprav ogromni praski med ekranom in ohišjem).
Kaj narediti? Mene ni noben opozoril, da morem teelfon na simobilu poslikat, ko ga pošljem na servis - ker se njim pač zgodi da okrušijo barvo na telefonu, ko odpirajo telefon. Kak lahko tak servis sploh postane uradni servis za telefonske aparate? Naj se enostavno sprijaznim, da ne samo da mi telefona niso popravli, še okrušli so mi ga?
Če spišem pritožbo, na kateri uradni organ bi to moglo bit (APEK verjetno ne, glede na to da simobil praktično (razen prodajalke ki ni popisala poškodb) nima nič pri tem, ali pač?)?
|
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 28.07.2009 |
Prispevkov: 1072 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 03.02.2012 22:34:08 Re: RAM2 servis |
|
Na tem servisu ni imel še nobeden pozitivne izkušnje.
Meni so pred dvema letoma, ko sem odnesel direktno njim na servis samsung Omnio brez prask kot nova, se pa ni hotela več polnit in sem po 1 tednu dobil odgovor da je bila to moja mehanska poškodba, da sem na silo vtikal polnilec v mobitel oz. mi je padal po tleh in mi priložili ene slike slikane z mikroskopom kjer naj bi bilo to vidno. Tako da že zaradi njih nebi več imel samsunga.
|