Raklamacija računa iz iTunes store
|
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.12.2010 |
Prispevkov: 674 |
|
|
 |
|
Prispevek: #1 Objavljeno 22.11.2011 23:03:18 Raklamacija računa iz iTunes store |
|
Zgodila se mi je neumnost. Kupoval sem album v iTunes store in nekako mi je uspelo dvakrat kupiti isti album. Danes sem seveda dobil račun dvakrat po 8.90€.
Je že kdo imel podobno težavo. Ali se da na kkšn način reklamirati račun, prositi za dobrpis ali se lahko poslovim od denarja? 
_________________ Gotterdammerung
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #2 Objavljeno 22.11.2011 23:15:03 |
|
Nam znaš povedat kako ti je to uspelo? :bonk:
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.12.2010 |
Prispevkov: 674 |
|
|
 |
|
Prispevek: #3 Objavljeno 22.11.2011 23:27:19 |
|
Med nakupom sem imel telefon, potem sem pa spregledal download ... Se zgodi še u boljš familjah )))
_________________ Gotterdammerung
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #4 Objavljeno 22.11.2011 23:30:52 |
|
Familja nima veze :LOOOL: , kar pa se ostalega tiče pa si najbrž edini, ki mu je kaj takega ratalo :bravo: :bravo:
|
 |
Jablanator
Pridružen/a: 15.06.2011 |
Prispevkov: 109 |
Kraj: Portorož |
|
 |
|
Prispevek: #5 Objavljeno 23.11.2011 00:20:47 |
|
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 04.07.2010 |
Prispevkov: 2753 |
|
|
 |
|
Prispevek: #6 Objavljeno 23.11.2011 00:26:00 |
|
:bravo: :bravo: pa zaploskam že tebi, oz. tvojmu linku
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 14.09.2008 |
Prispevkov: 3289 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #7 Objavljeno 23.11.2011 00:56:50 |
|
Dej tam pri zgodovini nakupov, kjer je naveden ta nakup Report a problem al nekaj takega pa bodo zrihtal. Meni so že dal refund, ker so enkrat pomotoma 2x in app purchase računali.
|
 |
Stevie Wozniak
Pridružen/a: 17.08.2008 |
Prispevkov: 1447 |
|
|
 |
|
Prispevek: #8 Objavljeno 23.11.2011 02:10:52 |
|
men so dal ze refund ker mi ni bila vsec aplikacija, tako da....sma v lepem tonu jih moras nagovorit
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.12.2010 |
Prispevkov: 674 |
|
|
 |
|
Prispevek: #9 Objavljeno 23.11.2011 06:34:19 |
|
alenbec je napisal/a: | Dej tam pri zgodovini nakupov, kjer je naveden ta nakup Report a problem al nekaj takega pa bodo zrihtal. Meni so že dal refund, ker so enkrat pomotoma 2x in app purchase računali. |
To sem naredil, samo nisem imel občutka, da se bo kaj zgodilo. Ni mi bilo potrebno odkomentirati nobene zadeve..... bom počakal par dni, da vidim kaj se bo zgodilo.
Sicer pa vidim, da so zadeve na tujem forumu kr podobne kot pri nas.
_________________ Gotterdammerung
|
 |
Jabuk Jedi Master
Pridružen/a: 18.10.2007 |
Prispevkov: 27402 |
Kraj: Medvode |
|
 |
|
Prispevek: #10 Objavljeno 23.11.2011 07:44:17 |
|
Kako ti je sploh uspelo dvakrat kupiti isti album z istim iTunes racunom? Sicer za gasbo se nisem probal... pri aplikacijah pa ti takrat, ko poskusas se enrkat kupiti isto aplikacijo napise, da si jo ze kupil in ce jo zelis ponovno namestiti brezplacno ...
_________________ Lp
Thomas
________________________________________________

|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.12.2010 |
Prispevkov: 674 |
|
|
 |
|
Prispevek: #11 Objavljeno 23.11.2011 07:57:36 |
|
Ne vem ... sem mislil, da je isto kot pri programih, ko ti ne obračuna cene še enkrat ampak ti ga samo prenese.
Prve downloade sem spregledal, potem pa imel vse v dveh izvodih.
Nauk zgodbe:
Ko plačuješ preko interneta se ne pusti motiti telefonu in družinskim članom.

_________________ Gotterdammerung
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 29.12.2010 |
Prispevkov: 674 |
|
|
 |
|
Prispevek: #12 Objavljeno 29.11.2011 19:32:40 |
|
Poročam v zvezi z vračilom denarja iz iTunes-a.
Pot je sledeča:
- "report problem" na računu
- ogled zgodovine nakupov
- "express lane apple support"
- prijava problema (izpolnitev obrazca)
- navedba številke računa
- pošlji
takoj dobil avtomatizirano sporočilo o sprejemu reklamacije in čez dva dni še:
This is Khalid from iTunes Store Customer Support team.
I understand that you have been charged twice for the purchase of "21". I am happy to assist you on this issue.
Andrej, after reviewing the circumstances of your case, we determined that issuing you a refund for your duplicate purchase is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final.
You will see a credit of 8.99 EUR in five to seven business days. If store credit was used for this purchase, you should see the credit post within five to seven business days.
Tako, denar dobim nazaj. So se odločili, da na bumbarjih ne bodo služili. 
_________________ Gotterdammerung
|
 |
Stevie Jobs
Pridružen/a: 01.06.2010 |
Prispevkov: 2249 |
Kraj: Ljubljana |
|
 |
|
Prispevek: #13 Objavljeno 29.11.2011 20:09:34 |
|
Tud jst dobil denar nazaj, ker sem po nesreči kupil aplikacijo, ker sem jo hotel podarit.
|
 |
Stevie Jabuk
Pridružen/a: 23.05.2008 |
Prispevkov: 588 |
Kraj: Trbovlje |
|
 |
|
Prispevek: #14 Objavljeno 29.11.2011 20:27:41 |
|
Očitno je tvoj primer obravnaval isti osebe kot mojega kakšen mesec nazaj. 
_________________ iHruska - Original Pear Product Of The Year!
|
 |