Jabuk
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Naslednja
iPhone 3G(s) (T-mobile) - odklep preko ponudnika
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #1   Objavljeno 09.09.2011 22:44:57
iPhone 3G(s) (T-mobile) - odklep preko ponudnika
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Pozdravljeni,

Evo moj prvi post na vašem forumu. Lep pozdrav vsem. Se bom že kar vzačetku malo razpisal. Wink

Da razložim mojo situacijo. Kot totalni amater sem kupil iPhone 3GS 32GB iz Nemčije, zaklenjen na T-Mobile.

Prvotno je bila na njemu 4.3.5 verzija in baseband 05.16.02, kot sem šele kasneje spoznal torej nič obetavnega. Po prebijanju skozi tutoriale sem najprej spravil gor Jailbrake 4.3.5, potem ko sem v Cydiji videl da imam celo marijo SHS-jev shranjenih med drugim tudi za 4.3.3 tako da sem potem gor dal activated Jailbrake 4.3.3.

Zdaj sem pa tam ko bi rabil še odklenit zadevo da bi mi delovala mobitelova kartica v tem telefonu, po prebiranju prispevkov na to temo pa kot kaže na tem basebandu to ni mogoče- ga ultrasnow (še?) ne podpira.

Kaj mi torej preostane?
- Givey SIM unlock? To funkcionira?
- nadgradnja na iPad baseband?
- počakat da bo poteklo obdobje zaklepanja (16.10.2011 baje) in ga uradno odklenit

Tu imam potem še eno situacijo. Telefon sem dobil v originalni škatli na kateri je na zadnji strani IMEI, serijska številka itd. Ko sem telefon prižgal sem šel najprej v About pogledat informacije ali se cifre ujemajo in 1000% sem da so bile ko sem to pogledal pred prvim restorom cifre enake kot na škatli od iPhona.

Potem na T-Mobile strani imajo eno online Sim-Unlock aplikacijo (https://t-mobile-simlockportal.arvato-services-mocom.com/PUBSILO/) v katero vpišeš IMEI in ti javi ali je telefon že zrel za odklep in bi naj ta IMEI bil. izpolnil sem formular in švaba ki mi je telefon prodal je javil da je dobil informacije da Apple potem vnese ta IMEI kot da je odklenjen in v parih dneh naj opravim restore firmware-a preko iTunes in se bo telefon odklenil. Zdaj tu je že eno vprašanje ali bo na začetku še vedno hotel imet najprej T-Mobile DE SIM kartico za aktivacijo in bo potem naredil odklep ali kartica ne bo potrebna? (po tem kolikor sem uspel prevesti tole: http://www.t-mobile.de/T-D1/cds/td1_cds_popup/1,1132,167519-1-,00.html bi moralo it to skoz brez SIM kartice).

Seveda mi ni dalo miru in sem takoj poskusil restorat firmware. Vse je šlo gladko skozi, telefon pa se ni odklenil in je obstal na strani za aktivacijo. Glavni keč pa je zdaj v tem da ima zdaj telefon drug IMEI in drugo serijsko?! (tudi v JB 4.3.3 ja potem ostala te serijska in IMEI). Ko sem potem pogledal na nosilec sim kartice kjer so tudi ti podatki zapisani se je IMEI ujemal s tem kar je bilo na nosilcu sim kartice, prav tako serijska številka. Ta drugi IMEI sem potem tudi preveril v T-Mobile unlockerju in za tega mi javi da se bo lahko odklenil v roku enega meseca.

Zdaj pa me zanima kaj menite je tu posredi?
Je možno da je T-Mobile na telefone ki jih ne vem al sami zaklepajo nameščal svoje IMEI območje? In ga je zdaj zjebalo ker sem to iz slovenije updejtal? Ali je švaba spremenil IMEI, serijske itd. na telefonu na tiste ko so na škatli? Je to mogoče? Sam ni mi jasno kako se je to lahko spremenilo če bi on sam to spreminjal? S katero aplikacijo?

Kakšne ideje kaj naredit? Počakat 4 tedne da bo ta IMEI primeren za odklep?

Neki sem že tudi pisaril na T-Mobile DE s tem problemom pa niso še nič pametnega odgovoril.

Konec koncev bi rad vedel da ni mogoče bila kaka pizdarija s tem telefonom in bi bil ukraden. Je kje kakšna baza kjer se to lahko preveri?

Se že vnaprej zahvaljujem za kakršnekoli koristne informacije!
iPhone Developer

iPhone Developer

Pridružen/a: 19.09.2008
Prispevkov: 10564
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #2   Objavljeno 09.09.2011 23:01:46
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če imaš res opcijo, da se ga bo dalo 16.10. odkleniti, potem počakaj.

Gevey SIM je AFAIK samo za microSIM kartice (lahko, da se motim).

iPad baseband ti pohabi telefon.

Drugih rešitev pa niti ni (razen čakanja na boljši jutri).

EDIT: Sem šele sedaj prebral zgodbo o IMEI-ju in serijski. To se mi sliši zelo za lase privlečeno. Sicer ne bom rekel, da je nemogoče. Ampak telefon naj bi imel IMEI in serijsko zapečeno (beri: se jih ne da kar tako spremeniti).
Jabužiček helper

Jabužiček helper

Pridružen/a: 28.06.2009
Prispevkov: 12239
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #3   Objavljeno 10.09.2011 08:21:56
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tudi jaz ti odsvetujem update na iPadov baseband, ker boš iz iPhona naredil invalida. Če mu 16.10 poteče vezava in imaš takrat možnost, da se uradno odklene bo to še najboljša varjanta, tako da svetujem da počakaš.
Jabuk Staff

Jabuk Staff

Pridružen/a: 26.08.2009
Prispevkov: 14582
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #4   Objavljeno 10.09.2011 18:23:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Gevey sim dela samo na iPhone 4!
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #5   Objavljeno 16.10.2011 07:25:42
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Tako, moj problem je dobil epilog. Smile

16.10.2011 je bil napisan rok na strani nemškega T-Mobila ko bi naj bil mogoč odklep mojega aparata. Seveda sem takoj poskusil z odklepom preko njihove spletne aplikacije: https://t-mobile-simlockportal.arvato-services-mocom.com/PUBSILO/

Odklep je šel skozi v aplikaciji. Telefon sem parkrat ugasnil in prižgal. Vstavil Mobitelovo SIM kartico in v enem tretjem poskusu je iTunes javil "Your phone has been successfully unlocked". Tako da je zdaj telefon odklenjen.

21.10.2011 bom poskusil še z odklepom še enega 3GS-a, ki je bil kupljen na hrvaškem T-Mobile-u za katerega tale spletna aplikacija javlja da bi naj 21.10.2011 bil rok za odklep.

Tako da priporočam da kdor ima zaklenjen 3G ali 3GS telefon, naj poskusi vnesti IMEI v aplikaciji https://t-mobile-simlockportal.arvato-services-mocom.com/PUBSILO/ in preveri ali mu bo mogoče javilo kak datum za odklep. Smile
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 28.02.2010
Prispevkov: 198
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #6   Objavljeno 16.10.2011 08:14:49
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Mogoče kdo ve, po kakšnih pogojih je določen datum odklepa prek tega T-mobila?

_________________
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #7   Objavljeno 16.10.2011 08:22:30
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Verjetno 24 mesecev od dneva nakupa ali dneva aktivacije...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 28.02.2010
Prispevkov: 198
Kraj: Ljubljana
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #8   Objavljeno 16.10.2011 08:26:27
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ne... Kupljen 25.08.2010, datum njihovega možnega odklepa pa je 21.06.2012.
Ne gre skupaj ne 12 ne 24 mesecev...kar en datum uglaunem...

_________________
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.
Jablanator

Jablanator

Pridružen/a: 27.11.2010
Prispevkov: 164
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #9   Objavljeno 16.10.2011 09:03:04
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mikrohard je napisal/a:
Če imaš res opcijo, da se ga bo dalo 16.10. odkleniti, potem počakaj.

Gevey SIM je AFAIK samo za microSIM kartice (lahko, da se motim).

iPad baseband ti pohabi telefon.

Drugih rešitev pa niti ni (razen čakanja na boljši jutri).

EDIT: Sem šele sedaj prebral zgodbo o IMEI-ju in serijski. To se mi sliši zelo za lase privlečeno. Sicer ne bom rekel, da je nemogoče. Ampak telefon naj bi imel IMEI in serijsko zapečeno (beri: se jih ne da kar tako spremeniti).


+1
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 22.06.2009
Prispevkov: 287
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #10   Objavljeno 16.10.2011 09:14:36
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Sokol11, ravno zdaj sem probal s svojim 3GS iz HR. Je tebi isto tole napisalo?

Ausgabeart: Apple iTunes
Status:Gerät kann entsperrt werden
Preis:Kostenfrei


Potem sem dal naprej in samo vpisal svoj priimek, ime in tel. št., nakar mi izpišejo navodila (ampak pazi tale velik NICHT):

Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Nachdem Apple Ihr iPhone freigeschaltet hat, gehen Sie bitte wie folgt vor:

Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.

Haben Sie weitere Fragen, Wünsche oder Anregungen? Dann rufen Sie uns einfach an. Sie erreichen unsere Mitarbeiter vom Kundenservice vom Telekom Handy aus - in Deutschland kostenfrei - unter 2202 oder aus dem Festnetz unter 0180 330 2202*.


Je postopek enak, kot je bil pri tebi?
Kako in kdaj mi bodo sporočili, da je Apple odklenil iPhone? Bo to direktno na tel. številko, ki sem jo tam vnesel ali kako?

Edino tega ne vem in me malo skrbi, zakaj potem na začetku napiše, da podatki niso bili pravilno prenešeni. V glavnem, tole bi mi veliko pomenilo - če seveda uspe. Rolling Eyes
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 14.01.2011
Prispevkov: 424
Kraj: Mengeš
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #11   Objavljeno 16.10.2011 17:27:52
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Če pravilno sklepam (uporabil sem translate), piše da bi moral zdaj telefon restorati preko itunesov in se bo odklenil.
Problem je samo - kaj če se ne? Potem bo telefon neuporaben, saj se bo posodobil baseband in odklep ne bo možen...
Vprašanje sokolu --> si telefon kaj restoral ali updatal ali si samo, kot praviš, nekajkrat izklopil in vklopil ? Namreč tudi moj bo za odklep 21.10...
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #12   Objavljeno 16.10.2011 17:41:38
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mrazborsek je napisal/a:
Sokol11, ravno zdaj sem probal s svojim 3GS iz HR. Je tebi isto tole napisalo?

Ausgabeart: Apple iTunes
Status:Gerät kann entsperrt werden
Preis:Kostenfrei


Potem sem dal naprej in samo vpisal svoj priimek, ime in tel. št., nakar mi izpišejo navodila (ampak pazi tale velik NICHT):

Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Nachdem Apple Ihr iPhone freigeschaltet hat, gehen Sie bitte wie folgt vor:

Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.

Haben Sie weitere Fragen, Wünsche oder Anregungen? Dann rufen Sie uns einfach an. Sie erreichen unsere Mitarbeiter vom Kundenservice vom Telekom Handy aus - in Deutschland kostenfrei - unter 2202 oder aus dem Festnetz unter 0180 330 2202*.


Je postopek enak, kot je bil pri tebi?
Kako in kdaj mi bodo sporočili, da je Apple odklenil iPhone? Bo to direktno na tel. številko, ki sem jo tam vnesel ali kako?

Edino tega ne vem in me malo skrbi, zakaj potem na začetku napiše, da podatki niso bili pravilno prenešeni. V glavnem, tole bi mi veliko pomenilo - če seveda uspe. Rolling Eyes


Verjamem da bi ti veliko pomenilo. Smile

Tebi je napisalo:

The data was NOT submitted successfully.
Your device is already reported to Apple to unlock.

Verjetno si večkrat vnesel postopek?
Podobno je meni napisalo. Telefonska ni važna katero si vnesel, so že poslali na Apple odklep. Zdaj daj kar slovensko SIM kartico notri in naredi navaden restore preko iTunesov. Ko se bo potem prižgal nazaj telefon se bi moral odklenit.

Drugače naredi postopaj kot je napisano:
Unlocking is done with an inserted SIM card Telekom, SIM card from another network operator or without a SIM.
First Connect iPhone to iTunes (with the inserted SIM card Telekom, SIM card from another network operator or without SIM).
Second Start the Restore (iPhone to factory settings).
Third You will receive a notice message in iTunes that your iPhone has been unlocked successfully - if you do not have the telecom SIM card inserted.
Should this process be successful, proceed as follows:
1. Turn your iPhone.
2. Hold down the Home button and simultaneously connect the iPhone with the attached USB connector into your computer. Here, the computer must be installed and started iTunes. Then iTunes should start automatically - if not happening, please start iTunes manually.
3. Hold down the home button until USB icon appears, then release it.
4. Start a recovery from Settings>> General>> Reset>> All Settings
5. If you do not have the telecom SIM card inserted, you will receive a notice message in iTunes that your iPhone has been unlocked successfully.

Jaz sem ga po restoru ene parktat ugasnil in nazaj prižgal, pa ga je potem odklenilo. Pravijo da lahko odklep traja do 48 ur da se sprovede. Pri mene je vil zelo hitro narejen. Že po pol ure od opravljenega postopka pri T-Mobilu je bil telefon odklenjen.

Sporoči kako bo šlo. Držim pesti Wink
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #13   Objavljeno 16.10.2011 18:00:05
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
protoncek je napisal/a:
Če pravilno sklepam (uporabil sem translate), piše da bi moral zdaj telefon restorati preko itunesov in se bo odklenil.
Problem je samo - kaj če se ne? Potem bo telefon neuporaben, saj se bo posodobil baseband in odklep ne bo možen...
Vprašanje sokolu --> si telefon kaj restoral ali updatal ali si samo, kot praviš, nekajkrat izklopil in vklopil ? Namreč tudi moj bo za odklep 21.10...


Telefon sem restoral in potem parkrat ugasnil in prižgal. Pri meni ni bil problem ker sem imel že tako baseband na zadnji verziji in itak nisem mogel softversko odklenit aparata. Kdor pa ima odklenjenega pa verjamem da malo cvika. Sicer če piše da je na voljo za odklep pol mislim da bi moral bit to to.

Lahko se pa poskusi costum firmware dat gor ampak da je unactivated in bi se tud moral pomoje skuplat na itunes in ga poskusit unlockat.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 22.06.2009
Prispevkov: 287
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #14   Objavljeno 16.10.2011 19:34:54
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Naredil sem restore, na iPhonu je samo USB ključ, ki kaže s puščico na iTunes, spodaj piše Slide to Emergency. Parkrat sem ugasnil in nazaj prižgal, pa nič. Na iTunesu piše: This SIM card does not appear to be supported ... Surprised

Bom še počakal kak dan, upam da bo kasneje šlo. Za enkrat še ni nikjer napisalo: Your iPhone has been unlocked! (to se mi zdi, da bi moralo, ne?)
Ima kdo kakšno idejo?
Stevie Wozniak

Stevie Wozniak

Pridružen/a: 23.09.2010
Prispevkov: 1021
Kraj: Štajerska
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #15   Objavljeno 16.10.2011 19:43:55
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mislim, da rabiš za aktivacijo iphone T-mobile kartico.
Jabuk Jedi Master

Jabuk Jedi Master

Pridružen/a: 18.10.2007
Prispevkov: 27402
Kraj: Medvode
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #16   Objavljeno 16.10.2011 20:07:10
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
Ko je enkrat odklenjen, ne rabi ... in lahko vstavi pomoje katerokoli kartico ...

_________________
Lp
Thomas
________________________________________________


Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #17   Objavljeno 16.10.2011 20:10:45
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
shayba je napisal/a:
mislim, da rabiš za aktivacijo iphone T-mobile kartico.


Ne rabiš T-Mobile kartice. Ko je enkrat posredovan unlock na Apple in ga iTunes sprocesira lahko imaš katerokoli kartico not in bi moglo it skoz in javit da je telefon odklenjen v iTunes.
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 21.04.2011
Prispevkov: 728
Kraj: Celje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #18   Objavljeno 17.10.2011 09:43:28
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
mam problem ko na oni strani pišem podatke telefonsko mi negre nikakor naprej kako napisat telefonsko?

_________________
Lp!
Stevie Jabuk

Stevie Jabuk

Pridružen/a: 21.04.2011
Prispevkov: 728
Kraj: Celje
Moški

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #19   Objavljeno 17.10.2011 09:49:14
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
no mi je uspelo in napiše tole

Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt.
Ihr Gerät wurde bereits an Apple zur Entsperrung gemeldet.
Nachdem Apple Ihr iPhone freigeschaltet hat, gehen Sie bitte wie folgt vor:

Entsperrung erfolgt mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM.
1. Verbinden Sie das iPhone mit iTunes (mit eingelegter SIM-Karte der Telekom, SIM-Karte eines anderen Netzbetreibers oder ohne SIM).
2. Starten Sie die Wiederherstellung (iPhone auf Werkseinstellung zurücksetzen).
3. Sie erhalten in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde - sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben.
Sollte dieses Verfahren nicht erfolgreich sein gehen Sie bitte wie folgt vor:
1. Schalten Sie Ihr iPhone aus.
2. Halten Sie den Home-Button gedrückt und schließen gleichzeitig den mit dem iPhone verbundenen USB-Stecker an Ihren Computer an. Dabei muss der Computer gestartet und iTunes installiert sein. Danach sollte iTunes automatisch starten - falls nicht passiert, starten Sie bitte iTunes manuell.
3. Halten Sie den Home-Button weiter gedrückt bis USB-Symbol erscheint, danach lassen Sie diesen los.
4. Starten Sie eine Wiederherstellung über Einstellungen >> Allgemein >> Zurücksetzen >> Alle Einstellungen
5. Sofern Sie keine SIM-Karte der Telekom eingelegt haben, erhalten Sie in iTunes eine Hinweismeldung, dass Ihr iPhone erfolgreich entsperrt wurde.

Haben Sie weitere Fragen, Wünsche oder Anregungen? Dann rufen Sie uns einfach an. Sie erreichen unsere Mitarbeiter vom Kundenservice vom Telekom Handy aus - in Deutschland kostenfrei - unter 2202 oder aus dem Festnetz unter 0180 330 2202*.

potem pomeni da je telefon odklenjen že in lahko normalno naložim sowtver ne da bi se zaklenil je kdo sporobal imam pa ipnone 3gs 16 gb hrvaškega.

_________________
Lp!
Jabček

Jabček

Pridružen/a: 07.01.2010
Prispevkov: 19
Ni navedeno

Poglej uporabnikov profil
Prispevek: #20   Objavljeno 17.10.2011 09:50:27
Odgovori s citatom Dodaj uporabnika na seznam ignoriranih
tomazn je napisal/a:
mam problem ko na oni strani pišem podatke telefonsko mi negre nikakor naprej kako napisat telefonsko?


Vpiši kar ono ki ti jo tam piše kot primer telefonske. Ni pomembno kaj napišeš, samo da gre naprej.
Ne moreš dodajati novih tem
Ne moreš odgovarjati na teme
Ne moreš urejati svojih prispevkov
Ne moreš brisati svojih prispevkov
Ne moreš glasovati v anketi
Pokaži sporočila:
Pojdi na:
Jabuk.si Vsa vsebina spletne strani je last Jabuk.si in njegovih članov. © 2004 - 2020 Jabuk.si Kontakt Kontakt   Domov Domov   Na vrh strani Na vrh strani